2010/8/12 Adrian Popa <adrian.popa...@gmail.com>:
> Salutare,
>
> Am un prieten care vrea sa reînvie un K6-2 @500MHz, cu 192MRam, si sa il
> aiba ca o platformă de joacă (pe care sa mai dezvolte un script perl, sau sa
> se joace cu un apache).
>
> Ce distributie recomandati care sa ofere un package management decent (gen
> apt/yum) dar care sa vina cu un window manager lite?

Zice-se ca kernelele 2.6 sunt destul de heavy pe hardware "suficient
de" vechi, si exista distrouri cum e DSL (Damn Small Linux) bazate pe
2.4. As incerca totusi ceva debian/centos instalat minimal inainte,
poate se descurca (192M nu e totusi extrem de putin).

Pt. window manager as recomanda sa eviti DE-uri gen kde/gnome/xfce si
sa te uiti la icewm/wmaker/fvwm. Am vazut un DE numit lxde, dar n-as
putea spune pe ce e bazat  (cred ca icewm).

--
Petre.