On 08/13/2010 10:48 PM, Mircea MITU wrote:

> Depinde ce intelegi prin "ruleaza". Daca te referi la faptul ca
> porneste, da ruleaza. Daca ai pretentia sa fie si responsive la
> utilizare normala, din experienta pot zice ca Linux sux sub 1.25GB ram.

pe distributii recente care folosesc minuni gen  KDE 4 /  akonadi pornit
si alte "crap"-uri similare, corect. 1 GB e adeseori insuficient.
recomandarile initiale, dinainte sa derapeze discutia, sint insa foarte
OK pt desktop. modulo faptul ca nu se vor vedea filme care au fost
encodate cu codeci recenti ( ceea ce oricum procul ala nu poate
despacheta in timp real ) sau flash. dar pt perl / apache sint, repet,
absolut OK.

wolfy "am avut zeci de statii cu Centos 3 / 4 rulind aplicatii
comerciale care haleau ram pe piine si totusi functionau impecabil in
512 MB"