2012/1/11 Adrian Popa <adrian.popa...@gmail.com>:
> În maillog scrie cam 100M la 1-2 zile. Cum verific dacă scrie sincronizat
> sau nu? Nu am găsit referințe legate de sync nici în syslog nici în postfx.
>
> O să încerc cu mai puțin logging pe moment.

Syslogd-urile in principiu au o optiune speciala sa faca fsync (in
sysklogd era cu -, in altele nu mai stiu pe de rost). Cel mai sanatos
imho e sa faci loggingul remote.

Acu daca stau si ma uit atent la mailul tau initial, n-ai zis in ce
anume faci livrarea locala (in main.cf-ul ala scrie cate in luna si in
stele, da' despre local cam putin). De notat ca
local_destination_concurrency_limit nu e foarte sanatos sa-l faci asa
mare, e pus in mod normal la 1-2 ca sa se poata serializa corect in
caz ca ai sieve sau procmail.

Altfel, masina in ce sta, ai iowait mare la MDA (care o fi el), ai
lookupuri in db care se agata, etc?

--
Petre, compilat cu --without-mafalda