Quoting Dumitru Ciobarcianu <dumitru.ciobarci...@ines.ro>:

> Întreb ?i zic, nu mai bine aloci o zon? de ip-uri pentru fiecare server
> în parte ?i ai grij? ca respectivele containere s? aib? ip din
> respectiva zon? ?

... asta ar fi o varianta de luat in seama, la care spre rusinea mea, nu
mi-a trecut prin cap!

> Cioby "nice & static"

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic 00.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php