Quoting Mihai Badici <mi...@badici.ro>:

> Sau pune si tu un script care sa copieze de pe gw la cateva minute rutele pe
> hosturi, in cateva minute sigur n-o sa se intample nimic. As zice ca te
> complici cu zebre si alte minuni...

- la varianta asta m-am gandit si eu;
- nu tin neaparat sa folosesc zebra, sau mai stiu eu ce;

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php