Am o problema la care nu-i dau de cap. Pe un server linux centos 6.4 cu
sendmail si dovecot am instalat squirrelmail tema outlook. Am instalat
plugin-ul prntru schimbarea parolei din webmail. Am un singur user la
care nu functioneaza schimbarea parolei. Mesajul de eroare este ca
parola veche nu este corecta atunci cind se incearca schimbarea
acesteia. Acest lucru se intimpla din orice browser si de pe orice alt
calculator. Am sters contul si l-am recreat. fenomenul este acelasi.
La ceilalti useri totul este OK. Sincer nu stiu cum pot rezolva
problema. Are cineva idee unde si ce trebuie sa verific.
Multumesc