O idee de last resort e să verifici că parola tastată de user în interfața
web chiar e parola lui - să nu te păcălească vreun keyboard layout sau
procesarea unui caracter special server-side. Poți testa cu o captură de
pachete dacă nu folosești https sau cu ceva gen firebug dacă folosești. Mai
poți verifica cu aceeași parolă prin telnet pe 110 sau 143