>:

> si avem reinstall din PXE cu kickstart adecvat + restore configs via
> etckeeper

foarte bine, dar daca imi permiti sa adaug,  open firmware-ul stie cu mult
inaintea x86-ului de network boot. De asemeni, NIM  exista cu mult inaintea
kickStart-ului, deci astea nu sunt nicidecum noutati.
Dar nu asta e important, important e ca poti folosi metode eficiente de
network boot pe ambele OS-uri, cu plusuri pentru NIM :) (  si numai  pentru
faptul ca e ingaduitor si il poti folosi pentru instalari remote de Linux
de asemeni).