Salutare tuturor!

Am urmatoarea problema si am nevoie de sfaturile voastre. Pe un server
trebuie sa instalez o aplicatie care sa poata lucra in mod independent in
doua retele diferite. Spre exemplu aplicatia trebuie sa poata accesa
www.example.com prin reteaua ISP1 si de pe aceeasi masina sa poata accesa
www.example.com prin reteaua ISP2.
Aplicatia in cauza ruleaza pe linux, si nu e nici o problema daca ruleaza
instante diferite.

Avand un singur server m-am gandit la urmatoarele posibilitati:
1. Masini virtuale vmware/virtualbox cu placi de retea bridge direct legate
fiecare in alt ISP. Ar fi o solutie simpla, dar vreau sa pot accesa usor
fisierele guest-ului din host.
2. Stiu ca exista o metoda sa legi o tabela de rutare de un proces, astfel
incat sa fie fiecare instanta cu default gateway-ul lui, dar nu stiu:
*procesele copii mostenesc aceeasi tabela de rutare?
*am cum sa setez server dns/proces?
3. Conceptul de container/zona de pe solaris pare sa semene cu ce vreau eu,
dar exista ceva similar pe  linux?

Ma astept sa existe si alte solutii, si sunt dornic sa invat ceva nou, asa
ca, ce ati face in locul meu?

Multumesc!