Sunt mai multe moduri de a scărmăna pisica:

Fie 2 vm-uri "clasice" cu bridge spre rețelele respective după cum au
menționat și colegii. Prea "heavy" for my taste.

Fie per-process routing. Care și ăsta poate fi făcut în mai multe feluri:

Using Linux Network Namespaces for per processes routing:
http://www.evolware.org/?p=293

Per process routing take 2: using cgroups, iptables and policy routing:
http://www.evolware.org/?p=369

Personal prefer soluția 2 pe motiv de cgroups.

Dumitru

PS: Am menționat că docker poate să moară în chinuri ?