On Thu, 16 Apr 2015 18:05:56 +0300 Alex 'CAVE' Cernat wrote:

> stai tu linistit, comparam pe vremuri niste grafice debian 6 vs. debian
> 7 (sau era 5 vs 6, cine mai stie), si ma speriam de rezultate

[…]

Acuma n-am mai multe distribuții de Debian ca să compar, doar în Debian 7
testăm. Dar Ubuntu LTS aveam la un moment dat vreo trei și rezultatele noastre
nu arătau o scădere sensibilă a performanței în ultimele trei LTS-uri. Da' mno,
depinde și de teste, alea noastre îs destul de specializate, un produs Python
frecat de programatori cu testele lor.

Dar da, îs de acord în principiu cu afirmația. Dintre toate distribuțiile pe
care le testam, cea care termina consistent prima testele era și cea mai veche:
RHEL4. Vorbesc la modul trecut pentru că recent am trecut-o pe linie moartă,
prea mare bătaie de cap cu ea, și nu cred că mai avem clienți să o folosească,
chiar de mai are ceva suport extins de la Pălărie Roșie…