On Thu, 16 Apr 2015 16:37:00 +0100 Catalin Muresan wrote:

> Salut,

Salut Mătă! ;)

> Ai uitat să pui <flame></flame>.
> Deschide niște tichete, spune-te și noua ce și cum.

Cine are timp de tichete? Ca să scriu un mail aici opresc un contor și pierd
din timpul meu personal… În momentul în care am ajuns la evaluat fio pentru a
testa de ce e RHEL7 așa lent, am lăsat-o baltă. A contat și faptul că în
waterfall-ul Buildbot, RHEL-urile ni-s unul lângă altul și am realizat că e o
progresie firească în timpii de execuție a testelor: RHEL4 < RHEL5 < RHEL6 <
RHEL7.

Poate ar mai trebui să precizez că era vorba de fapt despre CentOS 7. Asta
pentru că atâta timp am pierdut cu înregistrarea unei instalări RHEL7 ca să pot
instala ceva pachet ce nu era pe DVD-ul descărcat de la Pălărie Roșie, că mi
s-a acrit de RHEL și credențialele lor prețioase și am instalat CentOS… Poate
n-am io stofă de entărpraiz.

Pe o temă înrudită, am fost amuzat să constat că în RHEL iadul RPM ia proporții
de la o versiune la alta… :) Noi compilăm un Python propriu în fiecare sistem
de operare suportat și apoi verificăm dacă-i în regulă. Unul dintre teste
enumeră lib-urile de care are nevoie, ca nu cumva să se strecoare ceva nedorit.
Pentru RPM e vizibilă creșterea numărului de dependențe de la o versiune la
alta:
https://github.com/chevah/python-package/blob/master/python-modules/chevah-python-test/test_python_binary_dist.py