On 28-Nov-17 14:53 PM, Adrian Popa wrote:
> Hmm, ar putea fi ok, doar că:
> 1. teste continue de acces pe un fișier o să țină discul treaz pe server.
> Ar trebui să verific accesul la un ssd să nu îmi țină discul treaz.
> 2. trebuie să găsesc o frecvență convenabilă de polling ca să se prindă
> suficient de repede, dar să nu fie agasant :)

1: Nu vad de ce un simplu "test -e $numefisier" ar trezi discul.
2: Nu vad cu ce ar fi agasant script ca mai jos, pornit in background.

while true;
do
  until test -e /nfs/testfile;
  do
    echo Nu e bine
    $restartscript
    sleep $time_to_reconnect
  done
  sleep 1
done

PS. "sleep 1" de la sfarsit e relativ important, asta daca nu cumva ai
un spare CPU pe care sa il ocupe bash-ul cu loop-ul respectiv

PPS. sleep $time_to_reconnect poate lipsi daca $restartscript verifica
reconectarea cu succes.

Dumitru "ph33r my bash-fu" C.

---