Bună ziua,

Nevastă-mea a făcut clic pe un link dintr-un e-mail dubios și aceasta
a declanșat un proces ce se cheamă Web care trimite spam. La început
doar ea era afectată, dar de la o vreme chestia aia s-a extins la toți
utilizatorii. Am testat cu versiune nouă, curată de firefox și
utilizator nou nouț, acum se deschid 3 procese Web.

Asta s-a întîmplat de peste 2 luni. Între timp am ras de tot firefox
și profile de la toți utilizatorii, și folosim chromium (care nu ne
place).

Am încercat să trimit e-mail pe listă cu procesul Web, în clar, dar
ISP îmi întoarce e-mailul zicînd că trimit spam. Linia de comandă a
procesului numit Web conține chestii binare (sau ne-ascii) și o
grămadă de pipe (caracter |).

Întrebări: Știe cineva cum mă pot scăpa de chestia asta? Unde se
ascunde, că tot revine? Îmi dau seama că a intrat în fișiere de
sistem, că altfel nu se întindea la mai mulți utilizatori, dar nu știu
unde să mai caut. Ce înseamnă chestii din astea în linia de comandă
147:5000|157:0|159:0|170:10000|195:24|196:32768|198:0|199:0|207:5|
a acestul process?

Atașat este o imagine captată a procesului Web.

Mersi.

Mugurel