Buna Mugurel,

Fisierele atasate sunt sterse de lista. Te sfatuiesc sa faci o pagina de
web un de sa faci upload la ce ai si sa pui link-ul pe lista.
De cateva versiuni incoace Firefox a schimbat motorul cu unul nou, mai
rapid. De atunci s-a schimbat si cum arata in linia de comanda.
https://superuser.com/a/1252151/24085
https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=228084
https://askubuntu.com/a/972009/36116

Mircea