Salut,
Am o groază (70+) de fișiere audio mp3 care au fost înregistrate dintr-un
stream audio (internet radio) și care trebuiesc "curățate". Curățarea
implică decuparea și păstrarea unei zone din mijlocul fișierului - dar din
păcate nu am intervale clare de timp pentru start și stop. Teoretic as
putea detecta melodia de la inceput/sfarsit si as putea sa o folosesc ca
marker programatic, dar oricum trebuie sa ascult inceputul sa aud numele
emisiunii. Probabil ca o sa incerc asta:
https://github.com/worldveil/dejavu/blob/master/README.md

Asa ca am nevoie de o recomandare de tool, de preferinta in linux care sa
imi permita sa iterez printr-o lista de fisire, sa decupez rapid o sectiune
si sa ii dau un nume, cu un numar minim de clickuri. Sau macar sa le pot
asculta si redenumi rapid.

Ceva recomandari?