Eu încerc să înregistrez niște emisiuni de la radio ItsyBitsy, dar din
păcate nu pornesc exact la "ora exactă", ci mai lasă melodia precedentă să
se termine, după care încep. De asemenea, durata e variabilă (+/- 2 min) și
pot avea la sfârșit o altă melodie.

Cred că o să fac următoarea abordare - extrag genericul de început și de
sfârșit, le trec prin clasificare în DejaVU (
https://github.com/worldveil/dejavu), după care trec sunetul prin python
(decodat, ca wave) și îl pun să îmi zică unde a întâlnit start/stop. Iar pe
baza markerilor folosesc mp3splt sau chiar ffmpeg și decupez mijlocul. E un
pic de bricolaj, dar sper să iasă ok. O să share-uiesc ce mi-a ieșit.

Mulțumesc de sugestii. Mai rămâne problema extragerii numelui emisiunii (de
ex. "Portrete mici de oameni mari: Burebista"), dar asta cred că e o
problemă pentru un AI mai avansat. Hmm, are google speech recognition API
pentru română? :D