On Tue, Nov 6, 2018 at 12:12 PM Dumitru Moldovan <du...@gmx.com> wrote:

> vina
> sa

> Ei, nici chiar așa!  :-]  Fix de obligația de a-ți oferi suport pentru
> problemele tale se achită cel mai prost marile corporații…  Iar pentru
> actualizări de securitate pe termen lung, proiecte mari ca Debian sau
> FreeBSD se achită decent (vezi în ultima vreme și Debian LTS).
>
> Nu stiu care este experienta ta cu suportul , dar faptul ca se achita
prost (ceea ce este valid in multe situatii) nu inseamna ca nu este
important. Eu am fost de ambele parti ale baricadei, si am avut destule
situatii in care apelul la suport a fost extrem de important. In special in
situatii in care majoritatea celor prezenti sunt "clueless" si ai nevoie de
cineva care nu numai ca are oameni  foarte compententi la un anumit nivel
dar si care isi asuma responsabilitatea problemei , lucreaza continuu
(24/7)la ea   si  muta lururile din punctul mort. Si asta este important nu
pentru ca este nevoie de a da vina pe cineva  , ci pentru ca time is money.