Ok, mulţumesc amândurora pentru sfaturi/idei.

Încă o întrebare legată de ansible. Să zicem că îmi definesc propriile
playbook-uri în care îmi fac deploy la aplicaţie. Cum e mai bine - fac
deploy de mână pe un server de test şi testez că merge acolo după care mă
uit prin history şi scriu playbook-ul, sau încep să scriu playbook-ul şi îl
tot rulez/modific până merge aplicaţia? Care e mai productiv mod de lucru?