Planul meu era sa ma ajut de ansible pentru taskuri relativ repetitive post
OS-upgrade. De exemplu, instaleaza cacti versiunea X, sau upgradeaza cacti
versiunea Y. Am suficient de multe servere vechi in ograda cat sa merite
investitia de efort. Chiar daca fiecare server e facut de capul lui, e o
oportunitate buna sa le mai unific configurile.

Ce-i drept, post install nu cred ca orice modificare o sa se faca via
ansible (obiceiuri vechi), ci tot cu shell, dar ma gandesc ca daca fac
backup de config/chestii modificate si fac restore la upgrade cu ansible,
ar putea sa mearga si pe termen mai lung, chiar daca nu e 100% clean/the
ansible way.

Oricum e mai bine decat sa fac server cu server si sa nu ramana nimic
documentat post upgrade, ca peste 5-10 ani sa o iau de la capat...

Daca trimit trafic din productie in server si nu merge, asta e - castig
experienta si vad ce am uitat, se imbunatatesc scripturile, workflow-ul,
etc. Toata lumea castiga (mai putin end userul).
:)