On July 11, 2020 7:56:34 PM GMT+03:00, Dumitru Moldovan <du...@gmx.com> wrote:

>comunitatea

>funcționa,
>cu

>necesită
>Acu'
>înapoi

>Slack merge bine de tot cu wee-slack în WeeChat.
Si iar recurgem la workarounduri in locul clientului nativ...

> Pentru Skype chat
>există chiar plugin de Pidgin.
Stiu. Eu am intretinut o vreme rpm-ul pt CentOS.

> Pentru Skype audio/video de e nevoie
>se poate compensa cu telefonul.
Mersi. Asa am avut alaltaieri sedinta pe chime. Video pe calculator, sunet pe
mobil fiindca microfonul a refuzat sa mearga in ff.

>De Zoom și TeamViewer m-a ferit soarta până acuma.  Am avut de-a face
>cu
>GoMeeting în schimb o vreme, bine că am scăpat.

toate-s bune si frumoase cit timp alegi tu. Dar cind iti trimite clientul
invite la sedinta pe Zoom/MS Teams/ whatever platform cu plugin proprietar si
nu ai de ales, inca tb sa dai  arm deoparte.