On Mon, Dec 14, 2020 at 8:38 PM Andrei POPESCU <andreimpope...@gmail.com>
wrote:

> imaginea
>
> În practică destul de mulți o pățesc, tocmai pentru că nu se gândesc că
> ar fi o imagine diferită, publicată în altă parte.
>
> Sau se sperie de „unofficial”? :)

Personal cred ca e o problema de PR. In literatura oficiala Debian se
pastreaza limbajul care implica fanatismul pt. contractul social dar nu se
subliniaza si faptul ca e politica oficiala ca asta include "our priorities
are our users and free software" si ca se da toata lumea peste cap sa
asigure ca se acopera cat mai bine aceste interese chiar si cand sunt in
conflict.

Cred ca distantarea aparenta fata de cat de oficial sau neoficial e
"non-free" vine de pe vremea cand exista non-us care avea niste potentiale
consecinte mult mai drastice privind exportable crypto. In opinia mea ar
putea fi facut ceva mai public ca non-free repo si non-free images exista
si ce caveats exista la ele. Uite, lipsa de educatie duce ca copiii sa dea
in droguri mai periculoase gen ubuntu :)

--
P.