On January 23, 2021 1:22:36 AM GMT+02:00, Adrian Sevcenco
<adrian.sevce...@cern.ch> wrote:
>Salutare! Am o dilema existentiala: am un butoi mare si cel putin
>momentan o tzeava ff mica. Momentan, framele de pauza sunt off si pe
>deviceuri si pe noduri pentru ca am citit pe undeva ca trebuie lasati
>algoritmii de congestie sa isi faca treaba, nu sa te pui in calea
>fericirii lor. Problema e ca tzeava va fi intotdeauna ff mica (pentru
>ca
>va dura o eternitate sa trecem noi la 100 sau Nx 100) deci indiferent
>ca
>upgradam la 2x10 de la 10 simplu problema e aceiasi: pa linga ca tot
> [...]

Pune mina si invata tc . E futere de utere in prima faza si cucuie + dragoste
in gura de la colegii care se simt persecutati dar e solutia corecta, dpdv-ul
meu

wolfy  (care nu credea sa mai auda de pb de banda in romania sec XXI). mai
ramine sa aflu ca routarea pe platforma la voi e facuta tot cu KA9Q ca acum 25
de ani cind an prestat pt voi :)