acum sincer, cand vorbim de configuratie de brand, nu vaporene ce mai facem noi incropind din draq stie ce ... atunci la nivelul ala eu unul ma astept sa mearga din fuleu fara probleme de compatibilitate (macar la prima rulare, ca in rest ... vise umede, tot se strica ceva in feng shui mai devreme sau mai tarziu)

asa ca daca vorbim de hashpeu (care nu face mitraliere pentru ca munitia ar fi mai scumpa decat arma in sine :-P) mai bine baga placa tot de la hashpe, ca poate cine stie, o fi citit sau doar "simtit" niste dell si a inceput sa sughite :-P

Alex