On Mon, 2003-03-24 at 08:07, Doom wrote:

> In momentul in care o sa vina cineva cu o bagheta magica si o sa le
> schimbe metalitatea celor de sus si chiar si celor de mai jos si toturor
> profesorilor si ... blah, blah ... o sa avem contracte din care o sa
> castige invatamantul. Pana atunci insa vom da bani din "jebunar" (TM) la
> Billy si acolotilor sai.

Deja suna a basm. Bagheta magica nu o sa vina niciodata, la fel cum un
moment asteptat nu va sosi doar cu incantantii si implorari. Iar
resemnarea ca "nu se poate, nu avem ce face" nu este decat dezertare din
lasitate.
Avem (eu, tu) ce face, iar ce avem se poate face.

Exemple:
- instalarea unui sistem linux acasa la dom' profesor de matematica din
liceu care dupa 1 luna de zile a convins cancelaria sa schimbe cele 2
laboratoare cu NT cu linux si 4 elevi se ocupa de reteau respectiva,
invatand, si apoi invatand pe altii.
- migrarea retelei de la firma (privata) lu' dom' director de
liceu/spital/institutie_bugetara de pe platforme MS pe platforme
<MyFavoriteDistro> care a dus ca in 2-3 luni sa se puna in discutie in
institutia respectiva oprtunitatea schimbarii dupa acelasi model,
schimbare survenita in urmatoarele 4-6 luni
- raspuns de genul: "Nu oferim suport/servicii/solutii pe platforme MS
din urmatoarele motive [...] in schimb va oferim o solutie alternativa,
100% compatibila cu ceea ce doriti, la 75% din pret + urmatoarele
avantaje" dupa agatarea unui client bugetar
- colaborarea cu prietenii din (celelalte) firme mari care au trecere in
organizatiile mult hulite (partide, legislative, executive) pentru a
impune un punct de vedere, a indrepta (pe cat posibil, chiar si o litera
conteaza) paragrafe de legi mult prea schioape
- incurajarea BSA si "vanarea" celor vanati de BSA
- participarea universitatilor/liceelor in programe educationale ale
RedHat, SuSE, etc. De ex aici
http://www.redhat.com/apps/community/university/members/ cate
universitati s'ar mai incadra pe langa cele din Targul Mures, Timisoara
si Suceava? Eu unul stiu 2 mari si late (una din Bucuresti, alta din
Iasi) care folosesc Linux intr'un procent important (buna parte RedHat)
si nu apar de loc. Implicarea lor se poate face de catre studenti si
profesori, nu este nevoie de decizie de la MEN.

Ar mai exemple de genul "lobby" pe langa
nevasta/sora/fata/baiatul/fratele celui care "decide" o licitatie si cu
un mplayer cu care poate vedea orice .avi de pe warez sau cu streaming
ffmpeg din camera altcuiva insa asta tine de fiecare om in parte :)
Mai ales daca vrea sa o faca.

> Spunea cineva de o firma in .ro care sa faca ceva in genul SuSE, iar
> conducerea sa fie afiliata PSD. Asta e wrong way, dar in .ro e ok. Asa se
> traieste la noi. Ce am putea face? Inca o revolutie?

Da, chiar si doua daca este nevoie. De fapt atatea cate sunt necesare.

> Cu ce folos?

A, de la ce pornisem?

> /satul ...

/me satul de ddp din ce in ce mai persistenta

--
Have fun,
 Mircea                            mailto:[EMAIL PROTECTED]

--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la