Cred ca cel mai important lucru pentru ca linuxul sa se impuna este ca sa fie suficient de prietenos pentru toata lumea.

Si poate primul pas ar fi sa avem/existe o distributie integral in romana, cu suficiente chestii ca sa fie folosita. Exista suport de Gnome si KDE pt romana ( tot respectul ) insa mai e mult inca netradus din restul.

Al doilea lucru important este sa existe suficiente jocuri portate nativ. Nu cred ca toata lumea va fi de acord, insa daca vrei sa-i pui unui pusti linux primul lucru care te va intreba este : "pot sa ma joc ?". Daca-i zici nu, atunci va reveni la windozele lui.

Si inca si mai important este sa existe un front comun intre cei care doresc sa ajute linuxul si opensource-ul in general sa se impuna.

Eu cred sincer ca daca se vrea, solutii se vor gasi.

Intrebarea e : vreti ca prietenii/copiii/nepotii sa nu isi risipeasca neuronii pe solutii Micro$hit ?
Daca da, hai sa punem umarul si sa facem ceva. Lucrurile frumoase nu cad din cer.

In speranta unei lumi mai bune,
valy.