Mesajul va ajunge in ziarele romanesti care se difuzeaza in strainatate,
acest comunicat va ajunge si la romanii din Austria, Germania, Spania.
Se lucreaza si la o inregistrare audio care va fi difuzata pe diferite
radiouri pentru/din diaspora.

Best Regards,
Malin

P.S. pe mine ma stiti ca sunt mai "scandalagiu" e oare indeajuns numai
asta ?