Poate ca mesajul acesta - sau altul, ar fi trebuit sa vina de la un
organism neutru. Stiu ca pe vremuri exista GURU - grupul utilizatorilor
de UNIX din Romania - nu stiu acum cine ar putea prelua un astfel de
mesaj. Trebuie apoi trimis la toate ziarele, in special din tara. Unele
ziare pot face dintr-un titlu astfel de mesaj un titlu frumos  -
Guvernul arunca in vant milioane - sau miliarde - de dolari pe produse
informatice externe cand productia interna se chinuie sa supravietuiasca
si ar putea oferi produse mult mai ieftine si mai de calitate. Nu stiu
daca rlug are un statut juridic, dar pentru un astfel de mesaj nici
macar nu sunt convins ca ar fi nevoie.

S.