> Hai mai da-o naibii. Am venit la momentul respectiv cu solutii
> (gstreamer in cazul de fata) dar lumea era prea preocupata sa caute un
> microfon.

gstreamer poate transmite sunetul fara ajutorul unui microfon?
vreau si eu un link ca ma intereseaza tehnologia

 >Nu am atacat pe nimeni, spre deosebire de tine. In plus
> solutia care tie ti se pare cea mai comoda are o sumedenie de
> dezavantaje. Pe langa ergonomia aproape inexistenta a acelui softulet,
> mai sunt si problemele oarecum etice.

Cel mai mare dezavantaj e acela ca functioneaza

> Aceste linuxfest-uri din cate le
> percep eu sunt modalitati de promovare a solutiilor opensource (linux
> fiind un caz particular si platforma pentru ele).

Linuxfest are ca scop impartasirea cunostintelor despre linux, incearca o
intalnire AMWAY daca te intereseaza promovarea vre-unui produs.

>In aceste conditii e
> total inadecvat sa se foloseasca pe partea de server un produs care nu e
> open, si care necesita pe partea de client un plugin care nu e nici el
> open.

Tu vrei sa vezi si sa auzi ce se discuta la linuxfest sau vrei sa-l
recompilezi?

> Ma dispera stilul asta al "linuxarilor" ca tine care la cea mai
> mica problema aleg solutia "comoda" care in cazuri extreme inseamna
> chiar bootare in windows. Daca toti ar fi procedat asa, nu se ajungea
> departe.

Daca vrei o solutie complicata incearca sa vezi linux fest pornind de la o
disketa de boot

Radu Bighiu.
Unu care nu vrea nici mort sa reinventeze roata!

Raspunde prin e-mail lui