Eu incerc sa-ti ofer mai mult decat un stream, incerc sa dezvolt o aplicatie
interactiva, o adevarata sala de curs on-line cu material didactic la care
poti participa din orice colt al lumii atat in calitate de "elev" cat si de
"profesor".

In fiecare saptamana eu remediez bug-uri si o imbunatatesc adaugand mereu
cate ceva nou in timp ce voi inca sunteti in faza de a decide care este
streamingul cel mai bun.

Mie singurul lucru care imi lipseste este un microfon in placa aia de sunet.

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui