Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
Gràcies!!!


Biel




Josep Payo wrote:

> En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:
>
> > per als que no sabíem això de 'El Periódico',
>
> http://www.mail-archive.com/internauta%40internauta.net/msg08192.html
>
> > hi ha altra forma d'aconseguir aquesta 'Catix' per anar aprenent??
>
> http://www.catix.org/
>
> '...
> Des d'on puc baixar la Càtix?
>
> L'agraïment més gran a Caliu, SoftCatalà i la Universitat de Lleida.
> Versió 1.1
>
> ftp://ftp.softcatala.org/pub/catix/catix-1.1.iso
>
> ftp://ftp.caliu.info/pub/distribucions/catix/catix-1.1.iso
>
> ftp://ftp.udl.es/pub/catix/catix-1.1.iso
> ...'
>
> Salut!
>
> --
> Josep Payo
> http://blog.solucio.com
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Josep Payo

En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:


per als que no sabíem això de 'El Periódico',


http://www.mail-archive.com/internauta%40internauta.net/msg08192.html



hi ha altra forma d'aconseguir aquesta 'Catix' per anar aprenent??


http://www.catix.org/


'...
Des d'on puc baixar la Càtix?

L'agraïment més gran a Caliu, SoftCatalà i la Universitat de Lleida.
Versió 1.1

ftp://ftp.softcatala.org/pub/catix/catix-1.1.iso

ftp://ftp.caliu.info/pub/distribucions/catix/catix-1.1.iso

ftp://ftp.udl.es/pub/catix/catix-1.1.iso
...'


Salut!


--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Gabriel =?iso-8859-1?Q?=C0ngel?= Vich i Martorell
Hola!!!

per als que no sabíem això de 'El Periódico',
hi ha altra forma d'aconseguir aquesta 'Catix' per anar aprenent??

gràcies!


Biel




Pere wrote:

> En/na Pere Castells ha escrit:
>
> > :-))
> >
> > Po zi, ja el tinc ... l'hi he fet una ullada ... sembla bastant
> > senzill ... ara es qüestió de remenar, de temps. Si vaig ensopegant en
> > alguna cosa ja ho preguntaré.
> >
> > Primera pregunta ... ara obro el Catix .. em configura tot
> > l'escriptori .. ok ...  no m'ha tocat res del que tinc? vull dir que
> > es com als inicis, que carregaves el sistema operatiu des de un
> > disquet (no tenia disc dur, d'això fot mols anys) ... vull dir que un
> > cop reinicio el ordenador puc treballar com fins ara?
> >
> Cap problema, ja pots fer el que vulguis que la Catix per ella mateixa
> no et tocarà pas el disc dur. Apagant i engegant, ja tornes a tenir el
> que tenies.
>
> A no ser que des de la Catix li diguis explícitament que et formategi el
> disc es clar ;-)  . Poder d'aquí uns dies si que ho fas, qui sap. ;-)
>
> > Altra pregunta, puc fer una copia del CD? em quedaria amb la copia i
> > donaria l'original un amic que m'ho ha demanat ... la copia es idèntica?.
>
> En tens tota la llibertat ;-)
>
> Salut,
>
> Pere
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] suse problemes

2005-06-19 Conversa =?iso-8859-1?q?Benjam=ED_Villoslada?=
El Diumenge 19 Juny 2005 23:05, Esteve Valentí va escriure:
> A l'engegar no em detecta el ratolí... Faig Alt F1 i vaig al YaST,
> configuro el ratolí i funciona, pero en tornar a engegar passa el mateix.

No he entès mai aquesta utilitat del YaST.  La configuració del ratolí està a 
l'arxiu /etc/X11/XF86Config i SaX2 és el programa que la edita bé.  Engega'l 
amb Alf+F2 i entrant sax2 (potser amb el ratolí configurat et serà més 
fàcil).  També es va a SaX2 via YaST > Maquinari > Tarja gràfica i monitor.

> No em munta el disquet... si busco al YaST per ntfs troba "gpart" i si el
> reinstal·lo llavors em munta el disquet.

No entenc gaire bé que has fet. No uso mai disquet, no tenc gaire experiència 
en això.  Tampoc conec aquesta part del YaST, potser és de la 9.3?

gpart és un programa que descobreix quin tipus de sistemes d'arxius i 
particions hi ha a un disc / dispositiu, passant de les taules de particions, 
escannejant el disc. És un programa que s'ha d'usar amb peus de plom --jo ni 
l'he usat mai.

Pots mirar com usar el disquet MS-DOS a la guia d'usuari (p 276, 19.1.9)
http://www.novell.com/es-es/documentation/suse93/index.html

De totes formes, l'automuntatge que SuSE posa darrerament "per fer les coses 
fàcils" no l'acabo de veure clar.  Provaré "a lo clàssic":

[EMAIL PROTECTED]:~/tmp> cat /etc/fstab
[...]
/dev/fd0 /media/floppysubfs  
[...]

SuSE té el disquet al /etc/fstab , el lloc on estan llistades les coses que es 
munten en arrancar.  No hi ha disquet en arrancar, no l'ha muntat.  Ho faig:

[EMAIL PROTECTED]:~/tmp> sudo mount /dev/fd0 -o user

(opció user perquè tothom hi pugui fer coses) Miro que té:

[EMAIL PROTECTED]:~/tmp> ls /media/floppy/
AutoExec.Bat  clean.datconfig.sys  EdWiz16.EXE  io.sys   messages.dat  
names.dat
bootscan.exe  command.com  EdMsg.msg   himem.syslicense.dat  msdos.sys 
scan.dat

Desmunto:

[EMAIL PROTECTED]:~/tmp> sudo umount /dev/fd0

Això mateix al konqueror ha trigat la tira, deixat el KDE congelat uns 
segons... no m'agrada, l'automuntatge.

> He instal·lat els drivers del mòdem usb com el puc configurar ara?
> On son els programes per configurar-lo?
> Quan s'afegeixen programes no surt "nuevos programas instalados"?

Està tot als arxius d'ajuda que porta (INSTALL, README...).  A l'email 
anterior et deia on els trobaràs un cop instal·lat amb l'RPM.

No tots els programes s'afegeixen, han de ser molt d'usuari final.  Hi ha 
milers de programes, el menu K seria immens.  El paradigma de l'arbre és molt 
limitat, millor les etiquetes i una base de dades que permeten trobar 
programes. Desde l'apropos (via man, ja comentat) fins la base de dades RPM 
que conté tot el que s'ha insta·lat (el sistema deb de paquets Debian també 
amb el programa dpkg o synaptic)

Ja parlarem del rpm quan faci falta, és immens.

> He fet "Terminar Sesión" per veure si em muntava el diquet a la nova
> sesió i ara en engegar em surt el fons d'arrancada i la línia d'ordres i no
> sé com tornar a l'entorn gràfic...

Ha petat el servidor x, potser coses de la rat.  Com t'han dit startx.  També 
polsar control+alt+f7, que és on està la cosa gràfica (de control+alt+f1 a f6 
hi ha terminals virtuals de línia d'ordres, a control+alt+f10 hi ha la 
sortida de missatges del kernel (el mateix que treu dmesg)

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


=?ISO-8859-1?Q?Re=5B2=5D=3A_=5BInternauta=5D_oz=F3_troposferic?=

2005-06-19 Conversa dolsa
Hola ,

Monday, June 20, 2005, 1:57:48 AM, escrius:

> no, es un comburent. afavoreix la imflamabilitat dels materials. (com
> l´oxigen vaja)
> sisco


Es que es exactament això, oxigen

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
< ## > -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


=?ISO-8859-15?Q?Re=5B2=5D=3A_=5BInternauta=5D_oz=F3_troposferic?=

2005-06-19 Conversa dolsa
Hola ,

Monday, June 20, 2005, 12:18:31 AM, escrius:

> El diumenge 19/06/05, a les 01:09 (+0200), laura va escriure:
>> Mes que res, volia saber si algu havia viscut una alerta, se suposa
>> que han d'avisar, que s'ha de fer si et trobes en un cas aixi?

> Van dir a la tele que quan superava el nivell maxim la
> recomanacio era no fer exercici fisic a l'aire lliure.

> Per cert, l'ozo aquest es inflamable?


es comburent

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
< ## > -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


=?ISO-8859-1?Q?Re:_[Internauta]_oz=F3_troposferic?=

2005-06-19 Conversa Francesc Vidal
no, es un comburent. afavoreix la imflamabilitat dels materials. (com 
l´oxigen vaja)

sisco

El 20 jun de 2005, a las 00.18, [EMAIL PROTECTED] escribió:


El diumenge 19/06/05, a les 01:09 (+0200), laura va escriure:

Mes que res, volia saber si algu havia viscut una alerta, se suposa
que han d'avisar, que s'ha de fer si et trobes en un cas aixi?


Van dir a la tele que quan superava el nivell maxim la
recomanacio era no fer exercici fisic a l'aire lliure.

Per cert, l'ozo aquest es inflamable?

--
hrnzt
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta




___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] =?iso-8859-1?Q?oz?= =?iso-8859-1?Q?=F3?= troposferic

2005-06-19 Conversa hrnzt
El diumenge 19/06/05, a les 01:09 (+0200), laura va escriure:
> Mes que res, volia saber si algu havia viscut una alerta, se suposa
> que han d'avisar, que s'ha de fer si et trobes en un cas aixi?

Van dir a la tele que quan superava el nivell maxim la
recomanacio era no fer exercici fisic a l'aire lliure.

Per cert, l'ozo aquest es inflamable?

-- 
hrnzt
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] suse problemes

2005-06-19 Conversa =?ISO-8859-1?Q?Esteve_Valent=ED?=

En/na Joan Vilarnau ha escrit:


A l'engegar no em detecta el ratolí... Faig Alt F1 i vaig al YaST, configuro
el ratolí i funciona, pero en tornar a engegar passa el mateix.
   



Et funciona i després no se'n recorda

 


exacte.


No em munta el disquet... si busco al YaST per ntfs troba "gpart" i si el
reinstal·lo llavors em munta el disquet.
   



ntfs? Els dispositius són a /dev i muntats a /media.

 


vaig buscar ntfs per que no em muntava els discs windows, i vaig veure
que també solucionava lo del disquet.


He instal·lat els drivers del mòdem usb com el puc configurar ara?
On son els programes per configurar-lo?
   



La connexió es configura al YAST > Dospositivos de red > Modem. Al
 


Al mòdem no em troba res... és un mòdem usb adsl, no rtb.


menú K tens més d'un programa per fer-lo anar. El més típic és
kinternet. (També alt+F2 i escrius kinternet).
 


Vale, ho miro.


Normalment. sí. Fins i tot els que instal·les amb wine... :)
 


Hi els drivers on es poden veure i configurar?


He fet "Terminar Sesión" per veure si em muntava el diquet a la nova
sesió i ara en engegar em surt el fons d'arrancada i la línia d'ordres i no
sé com tornar a l'entorn gràfic...
   



startx
 


Ho provo. Gràcies.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] suse problemes

2005-06-19 Conversa Joan Vilarnau
> A l'engegar no em detecta el ratolí... Faig Alt F1 i vaig al YaST, configuro
> el ratolí i funciona, pero en tornar a engegar passa el mateix.

Et funciona i després no se'n recorda

> No em munta el disquet... si busco al YaST per ntfs troba "gpart" i si el
> reinstal·lo llavors em munta el disquet.

ntfs? Els dispositius són a /dev i muntats a /media.
 
> He instal·lat els drivers del mòdem usb com el puc configurar ara?
> On son els programes per configurar-lo?

La connexió es configura al YAST > Dospositivos de red > Modem. Al
menú K tens més d'un programa per fer-lo anar. El més típic és
kinternet. (També alt+F2 i escrius kinternet).

Normalment. sí. Fins i tot els que instal·les amb wine... :)

> He fet "Terminar Sesión" per veure si em muntava el diquet a la nova
> sesió i ara en engegar em surt el fons d'arrancada i la línia d'ordres i no
> sé com tornar a l'entorn gràfic...

startx


Joan

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa Pere



si, depen com vulgues la xarxa, te la farà d'una manera o altra, fa
temps vaig escriure els meus experiments amb vmware a
http://membres.lycos.fr/webgnu/recherche.php3?recherche=vmware , en
vaig fer tres, no se si pots aprofitar quelcom de tot això, :)
 



Hi donaré una ullada, segur que n'aprofito quelcom de les experiències 
d'un altre, això sempre. :-)


Mercès,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] suse problemes

2005-06-19 Conversa =?ISO-8859-1?Q?Esteve_Valent=ED?=

Hola.

Pel Benjamí i tots.

Tinc varis problemes amb el SuSe.

A l'engegar no em detecta el ratolí... Faig Alt F1 i vaig al YaST, configuro
el ratolí i funciona, pero en tornar a engegar passa el mateix.

No em munta el disquet... si busco al YaST per ntfs troba "gpart" i si el
reinstal·lo llavors em munta el disquet.

He instal·lat els drivers del mòdem usb com el puc configurar ara?
On son els programes per configurar-lo?
Quan s'afegeixen programes no surt "nuevos programas instalados"?

He fet "Terminar Sesión" per veure si em muntava el diquet a la nova
sesió i ara en engegar em surt el fons d'arrancada i la línia d'ordres i no
sé com tornar a l'entorn gràfic...

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa laura
hola

> >
> De forma similar al vmware, em permetria tenir una o dues màquines
> virtuals, sobre un linux en marxa, i per tant realitzar proves de
> serveis de xarxa com si fossin tres equips amb les seves 3 ip en
> diferents localitzacions?

si, depen com vulgues la xarxa, te la farà d'una manera o altra, fa
temps vaig escriure els meus experiments amb vmware a
http://membres.lycos.fr/webgnu/recherche.php3?recherche=vmware , en
vaig fer tres, no se si pots aprofitar quelcom de tot això, :)

> 
> En les proves que has fet amb el qemu, que tal a nivell de requeriments
> de memòria per a treballar-hi? Òbviament, parlant de que les màquines
> virtuals que arrancaria des de qemu, serien en mode text sense les X

pots regular-li la ram que emprarà, no hi ha gaire problema, em
sembla, encara que com he dit no he jugat massa amb ell i no se dir-te
amb seguretat, la resta de companys segur q en sap mes que jo d'aquest
tema.

fins aviat

laura

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa Pere

En/na laura ha escrit:


hola

:), be, sobre programes d'edició de video ni idea, ho senc, pero se
alguns emuladors que tenen certa fama.

Hi ha alguns que nomes els podrás conseguir de manera completa
comprant la llicencia, com el vmware http://www.vmware.com/ .

Hi ha altres com el wine http://www.winehq.org/, un emulador de
hasefroch en sistemes linux (podras fer funcionar algunes aplicacions
de windows).

Codeweavers, es wine pero de pagament i una miqueta millor
http://www.codeweavers.com/

Bochs http://bochs.sourceforge.net/  permet emular un ordinador complet.

qemu te dos maneres d'emprarse, creant un ordinador i instal.lant un
sistema operatiu complet, o be fent servir només certes aplicacions
alienes al sistema operatiu hostajador. Tamé, serveix per arrancar
sistemes operatius sense haver-los d'instalar, fiques un cd en el
cdrom, arranques el qemu i es com si estigueres iniciant una maquina
amb la knoppix de torn.  Si no recorde malament tambe es pot arrancar
sistemes que estiguen en format iso (es a dir, sense arribar a fer la
gravacio en cd del sistema operatiu)
http://fabrice.bellard.free.fr/qemu/

 

De forma similar al vmware, em permetria tenir una o dues màquines 
virtuals, sobre un linux en marxa, i per tant realitzar proves de 
serveis de xarxa com si fossin tres equips amb les seves 3 ip en 
diferents localitzacions?


En les proves que has fet amb el qemu, que tal a nivell de requeriments 
de memòria per a treballar-hi? Òbviament, parlant de que les màquines 
virtuals que arrancaria des de qemu, serien en mode text sense les X


Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa laura
hola

:), be, sobre programes d'edició de video ni idea, ho senc, pero se
alguns emuladors que tenen certa fama.

Hi ha alguns que nomes els podrás conseguir de manera completa
comprant la llicencia, com el vmware http://www.vmware.com/ .

Hi ha altres com el wine http://www.winehq.org/, un emulador de
hasefroch en sistemes linux (podras fer funcionar algunes aplicacions
de windows).

Codeweavers, es wine pero de pagament i una miqueta millor
http://www.codeweavers.com/

Bochs http://bochs.sourceforge.net/  permet emular un ordinador complet.

qemu te dos maneres d'emprarse, creant un ordinador i instal.lant un
sistema operatiu complet, o be fent servir només certes aplicacions
alienes al sistema operatiu hostajador. Tamé, serveix per arrancar
sistemes operatius sense haver-los d'instalar, fiques un cd en el
cdrom, arranques el qemu i es com si estigueres iniciant una maquina
amb la knoppix de torn.  Si no recorde malament tambe es pot arrancar
sistemes que estiguen en format iso (es a dir, sense arribar a fer la
gravacio en cd del sistema operatiu)
http://fabrice.bellard.free.fr/qemu/

Per emular programes de dos i win3.1 en linux está el dosemu :
http://www.dosemu.org/


hi ha uns quants emuladors com veus, només he provat el vmware, el
wine i una mica el qemu. Aquest qemu te molt bona fama, sembla que
funciona molt be per a molts usos. Espere que algun te servisca, sort!


pdta: se m'ha colat a un altre fil la resposta.. sorry :$$

On 6/19/05, Pere <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> En/na Txerra ha escrit:
> 
> > Hola, companys!
> > Una pregunta del meu fill pels més linuxers (Benjamí, Laura, Pere,
> > Joan...): ell está estudiant cinema i utilitza Premiere sobre wXP.
> > Existeix algun programa semblant i bo dins del programari lliure? En
> > cas contrari, és possible fer-ho funcionar amb algun emulador?
> > Gràcies per avançat!
> > -
> 
> No les conec en el sentit d'haver-les usat encara, tot i que tinc
> pendent de passar a DVD varies col.leccions de fotos mesclades amb
> petits trams de vídeo.
> 
> Però, en el següent enllaç i tens les 3 alternatives mes conegudes amb
> els enllaços cap als seus llocs on pots trobar-ne molta més informació.
> 
> Kino, Cinelerra i Kdenlive
> 
> http://alts.homelinux.net/task.php?task=multimedia&view=alt
> 
> Aquí, un altre relació d'alternatives a programes de windows en l'entorn
> linux.
> 
> http://www.linuxrsp.ru/win-lin-soft/index-spanish.html
> 
> Salut,
> 
> Pere
> 
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa laura
hola

:), be, sobre programes d'edició de video ni idea, ho senc, pero se
alguns emuladors que tenen certa fama.

Hi ha alguns que nomes els podrás conseguir de manera completa
comprant la llicencia, com el vmware http://www.vmware.com/ .

Hi ha altres com el wine http://www.winehq.org/, un emulador de
hasefroch en sistemes linux (podras fer funcionar algunes aplicacions
de windows).

Codeweavers, es wine pero de pagament i una miqueta millor
http://www.codeweavers.com/

Bochs http://bochs.sourceforge.net/  permet emular un ordinador complet. 

qemu te dos maneres d'emprarse, creant un ordinador i instal.lant un
sistema operatiu complet, o be fent servir només certes aplicacions
alienes al sistema operatiu hostajador. Tamé, serveix per arrancar
sistemes operatius sense haver-los d'instalar, fiques un cd en el
cdrom, arranques el qemu i es com si estigueres iniciant una maquina
amb la knoppix de torn.  Si no recorde malament tambe es pot arrancar
sistemes que estiguen en format iso (es a dir, sense arribar a fer la
gravacio en cd del sistema operatiu)
http://fabrice.bellard.free.fr/qemu/

Per emular programes de dos i win3.1 en linux está el dosemu :
http://www.dosemu.org/


hi ha uns quants emuladors com veus, només he provat el vmware, el
wine i una mica el qemu. Aquest qemu te molt bona fama, sembla que
funciona molt be per a molts usos. Espere que algun te servisca, sort!

Laura

On 6/19/05, Francesc Basté <> wrote:
> I el comentaris del Bernie Ecclestone sobre les dones??
> 
> Ha comentat que totes tindrien que vestir de blanc, com els electrodomestics.
> 
> Total per que una tal Danica Patrick ho esta fent molt be a la Formula Indy
> 
> Francesc B.
> 
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Mare Nostrum

2005-06-19 Conversa Pere


Navegant per "A fe de què?" (http://a_fe_de_que.lamevaweb.info/), 
després d'entrar-hi per a revisar l'enllaç que ens passava en benjamí, 
veig que fa referència a un reportatge fotogràfic fet per el diari El mundo.


El reportatge es sobre el Mare Nostrum, el super ordinador del BSC 
(Barcelona Supercomputing Center), un dels mes potents del món. Es molt 
xocant el contrast que significa un centre de super computació engabiat 
en vidre dins una capella del 1920.


http://www.elmundo.es/fotografia/2005/06/mare_nostrum/index.html

Buscant a la web de BSC hi ha unes galeries de fotos.

http://www.bsc.org.es/information/galery/galery,es.htm

Poder el lloc, fins i tot, sigui l'indicat. Una premonició? Poder super 
ordinadors com aquest acaben essent els nostres deus en un futur.



Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa =?ISO-8859-1?Q?Francesc_Bast=E9?=
I el comentaris del Bernie Ecclestone sobre les dones??

Ha comentat que totes tindrien que vestir de blanc, com els electrodomestics.

Total per que una tal Danica Patrick ho esta fent molt be a la Formula Indy 

Francesc B.


2005/6/19, Esteve Valentí <[EMAIL PROTECTED]>:
> Que ha passat?
> 
> En/na Pere Castells ha escrit:
> 
> > senzillament ... vergonyós ...

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa =?iso-8859-1?q?Benjam=ED_Villoslada?=
El Diumenge 19 Juny 2005 20:41, Esteve Valentí va escriure:
> Que ha passat?

http://a_fe_de_que.lamevaweb.info/post/1974/28265

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa Pere

En/na Txerra ha escrit:


Hola, companys!
Una pregunta del meu fill pels més linuxers (Benjamí, Laura, Pere, 
Joan...): ell está estudiant cinema i utilitza Premiere sobre wXP. 
Existeix algun programa semblant i bo dins del programari lliure? En 
cas contrari, és possible fer-ho funcionar amb algun emulador?

Gràcies per avançat!
-


No les conec en el sentit d'haver-les usat encara, tot i que tinc 
pendent de passar a DVD varies col.leccions de fotos mesclades amb 
petits trams de vídeo.


Però, en el següent enllaç i tens les 3 alternatives mes conegudes amb 
els enllaços cap als seus llocs on pots trobar-ne molta més informació.


Kino, Cinelerra i Kdenlive

http://alts.homelinux.net/task.php?task=multimedia&view=alt

Aquí, un altre relació d'alternatives a programes de windows en l'entorn 
linux.


http://www.linuxrsp.ru/win-lin-soft/index-spanish.html

Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] pasar PDF protegit a DOC o similar ???

2005-06-19 Conversa Txerra
Hola, Ramon:
En principi, si el document pdf no está protegit o encriptat, hauria de tenir una eina, la de "seleccionar textes" (com una T majúscula) que et permet fere un "copy i paste" a un OO i/o un doc de word o texte senzill.

En cas contrari, al metro hi ha alguns programes que "desprotegeixen" o "desencripten", però això ja és una altra història, que jo no conec massa, la veritat. SalutTxerra
http://txerrades.lamevaweb.infohttp://premiosyoga.blogspot.com 
2005/6/19, Ramon <[EMAIL PROTECTED]>:
com es pot fer per pasar el contigut d un document PDF a un altreformat (texte, doc, etc...)???
He vist que hi ha algun programet pero es de pagament...teniu solucions ???Gracies___llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.nethttp://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] pasar PDF protegit a DOC o similar ???

2005-06-19 Conversa Ramon
com es pot fer per pasar el contigut d un document PDF a un altre
format (texte, doc, etc...)???

He vist que hi ha algun programet pero es de pagament...

teniu solucions ???

Gracies
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa =?ISO-8859-1?Q?Esteve_Valent=ED?=

Que ha passat?

En/na Pere Castells ha escrit:


senzillament ... vergonyós ...

en, fi ... entre lo de ETA, les eleccions gallegues i això ... no se'n 
parlarà de la processó dels capellans  
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta




--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa dolsa
Hola ,

Sunday, June 19, 2005, 8:08:36 PM, escrius:

> senzillament ... vergonyós ...

> en, fi ... entre lo de ETA, les eleccions gallegues i això ... no se'n 
> parlarà de la
> processó dels capellans  

No hiu ha mal que per be no valgui ;-)

I jo crec que, respecte a la F1, es esperpentic.

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
< ## > -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Formula 1

2005-06-19 Conversa Pere Castells

senzillament ... vergonyós ...

en, fi ... entre lo de ETA, les eleccions gallegues i això ... no se'n parlarà de la 
processó dels capellans  
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Re: la dita dels te??

2005-06-19 Conversa jeplt
Pel que sembla hi ha versions per donar i per vendre:

Le premier thé est amer comme la vie, le second est fort comme l'amour et le
dernier est doux comme la mort. Chaque année, en janvier, à lieu le festival 
du ...
fr.wikipedia.org/wiki/Touaregs

Le premier thé est fort comme la vie, Le second thé est bon comme lâ??amour, 
Le
troisième est doux comme la mort. Article précédent : Babeurre - Lben (Petit 
...
www.kabyle.com/article.php?id_article=1895

"le premier thé est amer comme la mort, le deuxième, doux comme la vie, et le
troisième, sucré comme l'amour."
del-oceanalaboucleduniger.blog.expedia.fr/
archive/2005/04/22/pays_dogon_et_djenne.html

Jep

-
Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
http://www.osona.com/


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Nou a linux

2005-06-19 Conversa =?utf-8?q?Benjam=C3=AD_Villoslada?=
El Diumenge 19 Juny 2005 14:56, Joan T va escriure:
> de moment no sé ni executar arxius ... (aqui no hi ha cap .exe!!! :-)
>
> He sentit a dir que es pot retocar el software a les necessitats de
> cadascú .. jo, nocions de PERL sí que tinc. Em serviran?

I tant!  El Perl està per tot.  Si saps un poc d'expressions regulars 
(gairebé 
intrínsec a saber Perl) treuràs prou suc de la línia/línies d'ordres :)

Per exemple: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/08/5/

Aprofito per fer un poc de culturilla general, ara que tenc temps.  És llarg 
però perquè hi ha molt copypaste.  Per agafar-s'ho amb calma i aprendre un 
poc :)

Com saber que un arxiu és un executable?

Vàries formes:

1) Té permís d'execució:

[EMAIL PROTECTED]:~> ls -l bin/firefox/firefox
-rwxr-xr-x  1 benjami users 6338 2005-05-12 00:43 bin/firefox/firefox

És el firefox.  Observa les x = execució. Els permisos estan representats per 
 
3 lletres i 3 àmbits:

Lletres:

- r = lectura
- w = escriptura
- x = execució

Àmbits:

- Propietari (user, u)
- Grup (group, g)
- Altres (others, o)

Així firefox de dalt té tots els permisos pel u i només de lectura i 
execució 
per g i o.  u és benjami i g és users, tal com indica l'ls.

Si volgués que el grup pogués escriure-hi, caldria usar el programa chmod:

chmod g+w bin/firefox/firefox

2) Pot tractar-se d'un executable però no es pot executar perquè té malament 
els permisos.  En aquest cas, el comandament file et dirà què és:

[EMAIL PROTECTED]:~> file bin/firefox/firefox
bin/firefox/firefox: Bourne shell script text

És un script de shell, es pot executar (si té permís, que en aquest cas el 
té)

3) Està a llocs on sol haver-hi executables.  Per exemple, ls mateix. És un 
arxiu que està al directori /bin/:

[EMAIL PROTECTED]:~> ls /bin/ls -l
-rwxr-xr-x  1 root root 90559 2005-05-04 20:50 /bin/ls

[EMAIL PROTECTED]:~> file /bin/ls
/bin/ls: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), for 
GNU/Linux 2.2.5, dynamically linked (uses shared libs), not stripped

És un binari (això és, un compilat)

Per aquí també tenc un Perl, el gigl que fa àlbums de fotos.

[EMAIL PROTECTED]:~> ls bin/jigl-2.0.1/jigl.pl -l
-rwxr-xr-x  1 benjami users 113639 2003-11-14 03:54 bin/jigl-2.0.1/jigl.pl
[EMAIL PROTECTED]:~> file bin/jigl-2.0.1/jigl.pl
bin/jigl-2.0.1/jigl.pl: perl script text

Els arxius de text que s'executen (scripts en Bash, Perl, etc) a la primera 
retxa tenen una indicació de quin és l'intèrpret que llegeix el text i el va 
executant.  Provem-ho amb els dos scripts que hem vist (firefox, jigl).  El 
comandament head mostra les primeres retxes d'un arxiu, que en tregui 1, 
basta la primera:

[EMAIL PROTECTED]:~> head -n 1 bin/firefox/firefox bin/jigl-2.0.1/jigl.pl
==> bin/firefox/firefox <==
#!/bin/sh

==> bin/jigl-2.0.1/jigl.pl <==
#!/usr/bin/perl -w

El firefox crida a sh, a veure?

[EMAIL PROTECTED]:~> ls -l /bin/sh
lrwxrwxrwx  1 root root 4 2004-06-08 21:25 /bin/sh -> bash

Aha, un enllaç que a punta a bash (ho sabem perquè la primera lletra, la que 
no havíem vist, és l de link).  Què és bash?

[EMAIL PROTECTED]:~> ls -l /bin/bash
-rwxr-xr-x  1 root root 447256 2004-04-24 20:57 /bin/bash

Un executable :)  De fet, és la famosa línia d'ordres: quan teclegem coses a 
la línia d'ordres, és bash qui les executa.  Així tot el contingut de 
l'arxiu 
firefox, va al bash.  És com si el teclegessim cada cop.  El mateix passa amb 
el perl, que envia el contingut cap al programa perl que està a /usr/bin



Tornem un poc enrere.  Perquè un sh que apuntava a bash?  Perquè hi ha molts 
shell a més de bash (en programari lliure almanco hi ha dues formes de fer-ho 
gairebé tot).  Si demà trobo que bash no m'agrada o té un greu problema de 
seguretat sense solucionar, puc usar un altre shell, per exemple csh (C 
SHell).  Per fer que els scripts usin csh en comptes de bash, seria tan fàcil 
com canviar l'apuntador sh: en comptes d'apuntar a bash, que apunti a csh.  
Així tothom que fa scripts sempre els comença amb 

#!/bin/sh

I després cadascú sabrà, al seu sistema, cap a quin shell apunta sh.

La tàctica s'usa per moltes coses.  En Nyu tot són arxius.  La tarja de so 
és 
un arxiu que es diu /dev/dsp  Si hi escrius caràcters, farà soroll.  Per 
exmple, si hi redirecciones la sortida del comandament ls, una de llarga.  
Per exemple:

[EMAIL PROTECTED]:~> ls -l /etc/ > /dev/dsp

(sona? :) és un truc per provar si van bé i no es té res millor a mà :)

La tarja de so també té permisos, com qualsevol arxiu.  Si la màquina és 
compartida i no vull que ningú em faci botar de la cadira amb un 
àudio-ensurt, la deixo amb permís d'escriptura només per mi.

Tenc el CD-ROM al hdd (el secundari esclau de l'IDE, d'aquí la 2a d) i el dvd 
al hdc (el primari esclau de l'IDE).  Si demà ho canvio, caldrà tocar un 
caramull de configuracions, punts de muntatge, programes de torrar, 
reproduïr.  Solució, el dvd es diu sempre dvd, el mateix amb el cdrom, i 
apunten al lloc del moment:

[EMAIL PROTECTED]:~> ls -l /dev/cdro

[Internauta] Premiere en PL?

2005-06-19 Conversa Txerra
Hola, companys!
Una pregunta del meu fill pels més linuxers (Benjamí, Laura, Pere, Joan...): ell está estudiant cinema i utilitza Premiere sobre wXP. Existeix algun programa semblant i bo dins del programari lliure? En cas contrari, és possible fer-ho funcionar amb algun emulador? 
Gràcies per avançat!
- SalutTxerrahttp://txerrades.lamevaweb.info http://premiosyoga.blogspot.com 
 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] OpenOffice

2005-06-19 Conversa Josep M Puig

Hola,
Faig un refós d'una conversa mantinguda amb en Benjamí, que per error vaig enviar al seu correu privat.
En Josep Maria Puig escriu:
Recordo que algun company de la llista deïa que ell era usuari i no informàtic, de la mateixa manera que conduïa un vehicle però no era mecànic. 
Tot i que ambdues situacions són certes, els estris no són comparables. Suposem que avui em compro un cotxe nou i el MOffice de torn. Suposem que d'aqui uns 5 anys, tindré problemes per poder utilitzar arxius de versions més modernes (problema que tinc ara mateix), i o bé m' 
instal.lo la versió amb què s'ha creat l'arxiu que m'interessa o em fotu. 
En el cas del cotxe, és com si ens diguèssin que només podem circular per aquelles carreteres que existien en el moment de la compra, i no pas per les que han construït després. El cotxe s'anira quedant tecnològicament endarrerit amb el pas dels anys, però mentre el motor funcioni pot circular per on vulgui. 

Salutacions
En Benjamí escriu:
El Dissabte 18 Juny 2005 17:20, Josep M Puig va escriure:> Recordo que algun company de la llista deïa que ell era usuari i no> informàtic, de la mateixa manera que conduïa un vehicle però no era> mecànic. Tot i que ambdues situacions són certes, els estris no són
> comparables.No al 100%, i menys en el cas dels bits, una cosa completament nova i diferentgairebé a tot. Les metàfores solen necessitar un poc de condescendència delque les escolta :)El del vehicle dóna per a molt, perquè és tecnològic amb un nivell gran de
complicació, també té parts gens complicaddes, és un estri d'ús diari, bàsicper a moltes coses (oci, treballar, estudiar), ha canviat la societat.En aquest cas, la vaig usar per il·lustrar coses complexes, però que no per
això se n'afluixa d'usar-les, algú les repararà, i ell va fer la bonapuntualització que amb algunes coses simples (canviar oli) sí que sen'atreveix. Aquest detall també passa amb el programari: algunes coses
menors les pot fer qualsevol si té quatre indicacions.> Suposem que avui em compro un cotxe nou i el MOffice de torn.> Suposem que d'aqui uns 5 anys, tindré problemes per poder utilitzar arxius> de versions més modernes (problema que tinc ara mateix), i o bé m'
instal.lo> la versió amb què s'ha creat l'arxiu que m'interessa o em fotu.> En el cas del cotxe, és com si ens diguèssin que només podem circular per> aquelles carreteres que existien en el moment de la compra, i no pas per
> les que han construït després. El cotxe s'anira quedant tecnològicament> endarrerit amb el pas dels anys, però mentre el motor funcioni pot circular> per on vulgui.Exacte :) Més d'un pic he usat la metàfora per explicar un perill que tenen
els ordinadors i no els cotxes: poden anar per on sigui tot i que passinmolts anys. En informàtica no, encara que sigui lliure, perquè l'avanç ésmolt ràpid ja només del maquinari. En comprar un PC nou, pot caure una
versió de sistema on la versió que teníem d'office no va prou fina. Enp.lliure no passa tant, no hi ha tanta "versionitis" ni cal fer cosesincompatibles entre versions per estimular compres; però és igual, cal tenir
presents canvis tecnològics importants que faran que calgui canviar elprograma en un espai que la majoria viurà: 20 anys, per exemple. I sidesapareix el paradigma de finestres? En el cas del programari lliure, la
llicència GPL està pensada perquè en qualsevol moment puguem tenir la darreraversió sense cap pagament en llicències per la necessitat bàsica de poderseguir mantenir la nostra informació.El cost econòmic arriba quan fem coses a mida, personalitzacions. Tal com
passa en qualsevol altre cosa de la vida, i no ens agafa per sorpresa:modificar un martell té un cost comprensible. Haver de pagar un altre cop alfabricant perquè en un paper ens va dir que només el podíem usar al pis i ara
anem a viure a una casa de poble, no :)
En Josep Maria Puig escriu:
... Per cert, la teva resposta filtra molt bé les impureses de la metàfora. 
Salutacions
En Benjamí escriu:
Gràcies :) No sol sortir, perquè a més de les impureses, sovint les metàforesporten la forma particular de veure l'objecte metafòric, l'experiènciapersonal amb allò. Tot plegat es projecta com si fossin coses inevitables
per a més gent, i no sempre es coincideix.
 
Això és tot. Salutacions
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Miquel Puig Pey
On 19/06/05, Pere <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Suposo que tal i com ha anat la llista últimament, tots plegats heubaixat a comprar El Periodico i hores d'ara ja esteu tastant la Catix1.1. ;-)
Doncs s!
M'ha semblat molt interessant que hi hagi el KDE i l GNOME per poder comparar...-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk
^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Nou a linux

2005-06-19 Conversa Pere

En/na Joan T ha escrit:


Hola,

sóc nou a linux ... però nou, nou, nou .. tant nou que tot just m'he
aconseguit instal·lar l'ubuntu i aquest és el meu segon missatge amb el
"evolution" .. o sigui que només he sabut que instal·lar la cosa i
utilitzar el que porta "de sèrie" :-).

 

Això ja es usar linux, i tenir instal.lat molt més del que tindries amb 
un windows qualsevol, em refereixo a quantitat de programes instal.lats.



de moment no sé ni executar arxius ... (aqui no hi ha cap .exe!!! :-)

 


Ja n'has executat, no? has entrat al Evolution ;-)


He sentit a dir que es pot retocar el software a les necessitats de
cadascú .. jo, nocions de PERL sí que tinc. Em serviran?. 


Segur.


I una pregunta
més concreta: com puc afegir un "idioma" a l'opció de llengües admeses
al firefox? (al messenger es podia fer tal qual). Si on es pot com a
usuari, algú em pot dir quin arxiu he de mirar de tocar per
aconseguir-ho?

 

Mitjançat el programa Synaptic (  menú de sistema -> Gestió de paquets 
). Allà pots instal.lar diverses localitzacions del firefox, així com 
moltes altres coses. Al entrar al Synaptic et demana la contrasenya per 
a poder actual amb drets de root, la que li has de donar es la teva 
contrasenya d'usuari.


A disfrutar-ho.

Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Nou a linux

2005-06-19 Conversa Pere

En/na Joan T ha escrit:


Hola,

sóc nou a linux ... però nou, nou, nou .. tant nou que tot just m'he
aconseguit instal·lar l'ubuntu i aquest és el meu segon missatge amb el
"evolution" .. o sigui que només he sabut que instal·lar la cosa i
utilitzar el que porta "de sèrie" :-).

 

Això ja es usar linux, i tenir instal.lat molt més del que tindries amb 
un windows qualsevol, em refereixo a quantitat de programes instal.lats.



de moment no sé ni executar arxius ... (aqui no hi ha cap .exe!!! :-)

 


Ja n'has executat, no? has entrat al Evolution ;-)


He sentit a dir que es pot retocar el software a les necessitats de
cadascú .. jo, nocions de PERL sí que tinc. Em serviran?. 


Segur.


I una pregunta
més concreta: com puc afegir un "idioma" a l'opció de llengües admeses
al firefox? (al messenger es podia fer tal qual). Si on es pot com a
usuari, algú em pot dir quin arxiu he de mirar de tocar per
aconseguir-ho?

 

Mitjançat el programa Synaptic (  menú de sistema -> Gestió de paquets 
). Allà pots instal.lar diverses localitzacions del firefox, així com 
moltes altres coses. Al entrar al Synaptic et demana la contrasenya per 
a poder actual amb drets de root, la que li has de donar es la teva 
contrasenya d'usuari.


A disfrutar-ho.

Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Nou a linux

2005-06-19 Conversa Joan T
Hola,

sóc nou a linux ... però nou, nou, nou .. tant nou que tot just m'he
aconseguit instal·lar l'ubuntu i aquest és el meu segon missatge amb el
"evolution" .. o sigui que només he sabut que instal·lar la cosa i
utilitzar el que porta "de sèrie" :-).

de moment no sé ni executar arxius ... (aqui no hi ha cap .exe!!! :-)

He sentit a dir que es pot retocar el software a les necessitats de
cadascú .. jo, nocions de PERL sí que tinc. Em serviran?. I una pregunta
més concreta: com puc afegir un "idioma" a l'opció de llengües admeses
al firefox? (al messenger es podia fer tal qual). Si on es pot com a
usuari, algú em pot dir quin arxiu he de mirar de tocar per
aconseguir-ho?

Gràcies.

Joan T.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Pere

En/na Pere Castells ha escrit:


:-))

Po zi, ja el tinc ... l'hi he fet una ullada ... sembla bastant 
senzill ... ara es qüestió de remenar, de temps. Si vaig ensopegant en 
alguna cosa ja ho preguntaré.


Primera pregunta ... ara obro el Catix .. em configura tot 
l'escriptori .. ok ...  no m'ha tocat res del que tinc? vull dir que 
es com als inicis, que carregaves el sistema operatiu des de un 
disquet (no tenia disc dur, d'això fot mols anys) ... vull dir que un 
cop reinicio el ordenador puc treballar com fins ara?


Cap problema, ja pots fer el que vulguis que la Catix per ella mateixa 
no et tocarà pas el disc dur. Apagant i engegant, ja tornes a tenir el 
que tenies.


A no ser que des de la Catix li diguis explícitament que et formategi el 
disc es clar ;-)  . Poder d'aquí uns dies si que ho fas, qui sap. ;-)


Altra pregunta, puc fer una copia del CD? em quedaria amb la copia i 
donaria l'original un amic que m'ho ha demanat ... la copia es idèntica?.


En tens tota la llibertat ;-)


Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Txerra
Hola, Pere i co-llistaires.
I tant que pots fer còpies del Catix: tantes com vulguis... 
Per això es programari lliure ;) encara que no signifiqui gratuït.
I no, no et modifica res del Windows que tens... Remena i juga, que és divertit ;)))
-- 
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info 
http://premiosyoga.blogspot.com

2005/6/19, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:
:-))Po zi, ja el tinc ... l'hi he fet una ullada ... sembla bastant senzill ... ara es qüestióde remenar, de temps. Si vaig ensopegant en alguna cosa ja ho preguntaré.Primera pregunta ... ara obro el Catix .. em configura tot l'escriptori .. ok ...  no m'ha
tocat res del que tinc? vull dir que es com als inicis, que carregaves el sistema operatiudes de un disquet (no tenia disc dur, d'això fot mols anys) ... vull dir que un copreinicio el ordenador puc treballar com fins ara?
Altra pregunta, puc fer una copia del CD? em quedaria amb la copia i donaria l'original unamic que m'ho ha demanat ... la copia es idèntica?.Apa, que avui es Sant Catix :-))P.D.: No, no he configurat el correu nou .. de fet no se ni on es ... ja ho faré, ara poc
a poc  no em vull fer mal, son molts anys sense fer canvis.- Original Message -From: "Pere" <[EMAIL PROTECTED]>To: <
llista@internauta.net>Sent: Sunday, June 19, 2005 12:51 PMSubject: [Internauta] Catix>> Que tal llista.>> Suposo que tal i com ha anat la llista últimament, tots plegats heu baixat a comprar El
> Periodico i hores d'ara ja esteu tastant la Catix 1.1. ;-)>> Que tal es navega amb la Catix, ja hi heu configurat el correu per a llegir-hi la> llista.>> A veure, que tal l'experiència? :-)
>> Salut,>> Pere>>> ___> llista de correu de l'Internauta> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta>___llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.nethttp://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Pere Castells

:-))

Po zi, ja el tinc ... l'hi he fet una ullada ... sembla bastant senzill ... ara es qüestió 
de remenar, de temps. Si vaig ensopegant en alguna cosa ja ho preguntaré.


Primera pregunta ... ara obro el Catix .. em configura tot l'escriptori .. ok ...  no m'ha 
tocat res del que tinc? vull dir que es com als inicis, que carregaves el sistema operatiu 
des de un disquet (no tenia disc dur, d'això fot mols anys) ... vull dir que un cop 
reinicio el ordenador puc treballar com fins ara?


Altra pregunta, puc fer una copia del CD? em quedaria amb la copia i donaria l'original un 
amic que m'ho ha demanat ... la copia es idèntica?.


Apa, que avui es Sant Catix :-))

P.D.: No, no he configurat el correu nou .. de fet no se ni on es ... ja ho faré, ara poc 
a poc  no em vull fer mal, son molts anys sense fer canvis.


- Original Message - 
From: "Pere" <[EMAIL PROTECTED]>

To: 
Sent: Sunday, June 19, 2005 12:51 PM
Subject: [Internauta] Catix




Que tal llista.

Suposo que tal i com ha anat la llista últimament, tots plegats heu baixat a comprar El 
Periodico i hores d'ara ja esteu tastant la Catix 1.1. ;-)


Que tal es navega amb la Catix, ja hi heu configurat el correu per a llegir-hi la 
llista.


A veure, que tal l'experiència? :-)

Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Catix

2005-06-19 Conversa Pere


Que tal llista.

Suposo que tal i com ha anat la llista últimament, tots plegats heu 
baixat a comprar El Periodico i hores d'ara ja esteu tastant la Catix 
1.1. ;-)


Que tal es navega amb la Catix, ja hi heu configurat el correu per a 
llegir-hi la llista.


A veure, que tal l'experiència? :-)

Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Problema amb Gimp ( era Re: [Internauta] P3 (P50) de Linux ... a, e, i .....)

2005-06-19 Conversa Pere




La versió del Gimp que he instal·lat és la 2.2. A l'obrir el programa 
em surt el següent avís:


"No es troba el punt d'entrada del procediment _xmlGeneric_Error a la 
biblioteca de vinculs dinàmics libxml2.dll


Clico a acceptar i aparentment el programa funciona i em permet obrir 
fotos.


En canvi el que no puc fer és obrir-les quan tinc el Gimp tancant. En 
aquest cas al clicar damunt el fitxer de la foto surt el següent avís:


Usage:gimp-win-remote.exe gimp-x.x.exe file 1 file 2 Gimp-win-remote 
2.5.0




Jo provaria de reinstal.lar-lo. i a la pregunta de actualitzar les dll 
li diria que si.


Salut,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Firefox i FlahGot

2005-06-19 Conversa Roger
Algú em pot dir com s´instala el flashGot per a Firefox. Es per a que 
funcioni el FlahGet igual que amb l´Explorer.

He provat a extensions però no em deixa.
A reveure. 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta