Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Pere Castells

Bon dia:

També coincideixo amb Marcel·lí per president, per divertit, per altres 
coses es perillós.:-))


Pel que fa a la marxa (no ho sabia) ... dons no em sap greu. Es llei de 
l'oferta i demanada, suposo. Quant en Cuní va deixar els matins semblava que 
seria un daltabaix amb l'incorporació d'en Antoni Bassas (un home sense 
classe i llargarut davant de la elegància d'en Cuní  dit amb conya) 
.. el temps li ha donat la raó amb el canvi (prefereixo molt mes al 
Bassas), tot i que s'ha d'entendre que no serà etern. Si li donen mes calers 
ho entendré i potser marxaré amb ell a altra emissora ... o potser donaré 
una oportunitat al nou (perquè tard o d'hora passarà).


... una mica de vent fresc i oportunitats a gent nova, que empenta, es 
convenient (be, potser torna algú que va marxar en altres etapes).


Pel que fa a guanyar o perdre audiències dons que . tot cansa i fem 
canvis (res es etern). Ara mateix, de 12 a 2 del migdia a Rac1 fan Minoria 
absoluta, es divertit .. però a vegades carrega i sembla repetitiu ... tot 
te un cicle, a mes de la variació amb els nostres gustos.


Que te a veure el tripartit? no li se veure les connexions .. marxa per 
calers o per problemes polítics?.


Per cert, qui es Lady Microbis?

- Original Message - 


From: Anna L
To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, June 28, 2005 11:56 PM
Subject: RE: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos


Al final marxaran tots! no seria més fàcil fer fora a la Microbis aquesta??
estic amb tu Marcelí for president!

Ramon Fabregat  escribió:
L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat Microbis 
van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència a la 
SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio 
pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio que 
teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i tot, 
acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis.
 I a sobre escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí 
for President !

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Eduard Pertíñez
Un parell o tres de comentaris sobre el tema:

a) Em sembla que en Clapés va tenir una enganxada amb la corporació, més que 
amb la directora de la cadena, i això fou quan el van obligar a presentar el 
patètic programa televisiu Societat Imitada.
També crec que està rebotat amb la resta de companys perquè no comparteix 
l'estratègia de vaga que està duent a terme CatRadio.
Epps, que consti que no tinc arguments ni dades de cap de les dues coses, 
només el to de veu i les paraules amb les que s'ha referit a aquests temes.

b) No estic d'acord que l'hegemonia de la corporació sigui una bona cosa per a 
la cultura catalana. Tot al contrari. Crec que és molt millor que existeixin 
4 o 5 grans emissores en català que es reparteixin un 70% del mercat que no 
pas que existeixi una gran emisora que acumuli el 30% i que la resta només 
pugui sumar un 20%.
Per a mi, aquest és el gran i tris problema que té ara per ara la televisió en 
català. No s'han donat les facilitats necessàries a les cadenes locals perquè 
crein una veritable cadena alternativa a tv3 (o més d'una), que puguin fer 
ombra als veritables guanyadors d'aquesta estratègia: Telecinco i A3.

c) Si el Clapés salta a la SER a La Ventana, doncs ho sento, perquè ho farà en 
castellà. Ara bé, en Clapés va neixer i creixer a la SER, així que tampoc 
n'hi ha per tant. Al contrari, a mi m'agradaria que li donessin més temps a 
la Rita Marzoa i la seva visió del territori.

d) L'estratègia de vaga dels treballadors de la cadena és una estratègia 
suïcida. Els 15 minuts de vaga dos cops al dia és la millor manera que 
l'audiència migri a d'altres emissores, i per tant, que les seves 
reclamacions quedin desestimades, simplement perquè no hi haurà audiència que 
les justifiqui.


A Dimarts 28 Juny 2005 23:13, Ramon Fabregat va escriure:
 L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat Microbis
 van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència a la
 SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio
 pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio que
 teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i tot,
 acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis. I a sobre
 escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí for President
 !!!

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Jordi
Però per què marxa? Quan marxa? On va?

On 6/29/05, Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:
 Bon dia:
 
 També coincideixo amb Marcel·lí per president, per divertit, per altres
 coses es perillós.:-))
 
 Pel que fa a la marxa (no ho sabia) ... dons no em sap greu. Es llei de
 l'oferta i demanada, suposo. Quant en Cuní va deixar els matins semblava que
 seria un daltabaix amb l'incorporació d'en Antoni Bassas (un home sense
 classe i llargarut davant de la elegància d'en Cuní  dit amb conya)
 .. el temps li ha donat la raó amb el canvi (prefereixo molt mes al
 Bassas), tot i que s'ha d'entendre que no serà etern. Si li donen mes calers
 ho entendré i potser marxaré amb ell a altra emissora ... o potser donaré
 una oportunitat al nou (perquè tard o d'hora passarà).
 
  ... una mica de vent fresc i oportunitats a gent nova, que empenta, es
 convenient (be, potser torna algú que va marxar en altres etapes).
 
 Pel que fa a guanyar o perdre audiències dons que . tot cansa i fem
 canvis (res es etern). Ara mateix, de 12 a 2 del migdia a Rac1 fan Minoria
 absoluta, es divertit .. però a vegades carrega i sembla repetitiu ... tot
 te un cicle, a mes de la variació amb els nostres gustos.
 
 Que te a veure el tripartit? no li se veure les connexions .. marxa per
 calers o per problemes polítics?.
 
 Per cert, qui es Lady Microbis?
 
 - Original Message -
 
 From: Anna L
 To: llista@internauta.net
 Sent: Tuesday, June 28, 2005 11:56 PM
 Subject: RE: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos
 
 
 Al final marxaran tots! no seria més fàcil fer fora a la Microbis aquesta??
 estic amb tu Marcelí for president!
 
 Ramon Fabregat  escribió:
 L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat Microbis
 van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència a la
 SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio
 pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio que
 teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i tot,
 acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis.
  I a sobre escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí
 for President !
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Jun


Sí que marxa, sí. Aquí ho comenten:

http://www.diaridegirona.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=87841pIdSe
ccion=13

Per cert, lo de Societat Imitada va ser una prova més, com allò de
Efectes secundaris... però al Clapés no li acaba d'anar bé això d'anar
a la tele, oi? No se pas com li anirà a CityTV... u_u

De tota forma, igual marxa a la SER amb el seu propi programa, no?


A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'


Jun!


Jun, humorista
Déu vos guard! (http://www.deuvosguard.com)
Una tonteria com una casa






-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Eduard Pertíñez
Enviado el: miércoles, 29 de junio de 2005 3:52
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

Un parell o tres de comentaris sobre el tema:

a) Em sembla que en Clapés va tenir una enganxada amb la corporació, més
que 
amb la directora de la cadena, i això fou quan el van obligar a
presentar el 
patètic programa televisiu Societat Imitada.
També crec que està rebotat amb la resta de companys perquè no
comparteix 
l'estratègia de vaga que està duent a terme CatRadio.
Epps, que consti que no tinc arguments ni dades de cap de les dues
coses, 
només el to de veu i les paraules amb les que s'ha referit a aquests
temes.

b) No estic d'acord que l'hegemonia de la corporació sigui una bona cosa
per a 
la cultura catalana. Tot al contrari. Crec que és molt millor que
existeixin 
4 o 5 grans emissores en català que es reparteixin un 70% del mercat que
no 
pas que existeixi una gran emisora que acumuli el 30% i que la resta
només 
pugui sumar un 20%.
Per a mi, aquest és el gran i tris problema que té ara per ara la
televisió en 
català. No s'han donat les facilitats necessàries a les cadenes locals
perquè 
crein una veritable cadena alternativa a tv3 (o més d'una), que puguin
fer 
ombra als veritables guanyadors d'aquesta estratègia: Telecinco i A3.

c) Si el Clapés salta a la SER a La Ventana, doncs ho sento, perquè ho
farà en 
castellà. Ara bé, en Clapés va neixer i creixer a la SER, així que
tampoc 
n'hi ha per tant. Al contrari, a mi m'agradaria que li donessin més
temps a 
la Rita Marzoa i la seva visió del territori.

d) L'estratègia de vaga dels treballadors de la cadena és una estratègia

suïcida. Els 15 minuts de vaga dos cops al dia és la millor manera que 
l'audiència migri a d'altres emissores, i per tant, que les seves 
reclamacions quedin desestimades, simplement perquè no hi haurà
audiència que 
les justifiqui.


A Dimarts 28 Juny 2005 23:13, Ramon Fabregat va escriure:
 L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat
Microbis
 van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència
a la
 SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio
 pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio
que
 teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i
tot,
 acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis. I a
sobre
 escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí for
President
 !!!

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Constel·lacions

2005-06-29 Conversa Eduard Pertíñez
Hola,

Tinc una pregunta.

Les diferents civilitzacions de la història sempre han trobat que determinats 
conjunts d'estrelles anàven juntes i s'assemblaven a coses, i, en 
conseqüència, van inventar les constel·lacions.

El que no he entés mai és que en veritat, les quatre o cinc estrelles que 
formen una constel·lació no s'assemblen al que diuen representar.

La pregunta és:

És possible que, en foscor absoluta, a part de la via lactea, també existeixin 
d'altres taques al cel que facin poder interpretar les constel·lacions com 
imatges de coses?

Si això és cert, algú sap algun mapa del cel on es puguin observar aquestes 
taques?

Gràcies,

Edu

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Hotel Girona

2005-06-29 Conversa Lo Maki de Ponent

Holes, el divendres hem de passar la nit a Girona.

Alguna recomanació dels conciutadans gironins respecte a qualitat i preu?

He buscat per internet a través de la web de l'ajuntament.gi

Però abans de començar a trucar, potser una petita ajuda vostra em seria 
interessant.


Moltes gràcies.


--

Lo Maki de Ponent

No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?

Narcís Comadira
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 29 Juny 2005 10:37, Jun va escriure:
 A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'

Hòstia, sí.  Quan comença a fer la monea i personatges amb la veu, haig 
d'apagar la ràdio o canviar de cadena.


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Ramon Fabregat

Perdó per l'error a l'Escriure Marcel·lí.

Lady Microbis és Montserrat Minobis. Es que no se que em passa que cada cop 
que vaig a escriure Montserrat  Minobis, el meu ordinador automàticament 
m'ho transforma en Microbis, i no em passa amb cap altre persona.. Misteris 
de la vida jajajaja.


- Original Message - 
From: Pere Castells [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 8:40 AM
Subject: Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos



Bon dia:

També coincideixo amb Marcel·lí per president, per divertit, per altres 
coses es perillós.:-))


Pel que fa a la marxa (no ho sabia) ... dons no em sap greu. Es llei de 
l'oferta i demanada, suposo. Quant en Cuní va deixar els matins semblava 
que seria un daltabaix amb l'incorporació d'en Antoni Bassas (un home 
sense classe i llargarut davant de la elegància d'en Cuní  dit amb 
conya) . el temps li ha donat la raó amb el canvi (prefereixo molt mes al 
Bassas), tot i que s'ha d'entendre que no serà etern. Si li donen mes 
calers ho entendré i potser marxaré amb ell a altra emissora ... o potser 
donaré una oportunitat al nou (perquè tard o d'hora passarà).


... una mica de vent fresc i oportunitats a gent nova, que empenta, es 
convenient (be, potser torna algú que va marxar en altres etapes).


Pel que fa a guanyar o perdre audiències dons que . tot cansa i fem 
canvis (res es etern). Ara mateix, de 12 a 2 del migdia a Rac1 fan Minoria 
absoluta, es divertit .. però a vegades carrega i sembla repetitiu ... tot 
te un cicle, a mes de la variació amb els nostres gustos.


Que te a veure el tripartit? no li se veure les connexions .. marxa per 
calers o per problemes polítics?.


Per cert, qui es Lady Microbis?

- Original Message - 


From: Anna L
To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, June 28, 2005 11:56 PM
Subject: RE: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos


Al final marxaran tots! no seria més fàcil fer fora a la Microbis 
aquesta??

estic amb tu Marcelí for president!

Ramon Fabregat  escribió:
L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat Microbis 
van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència a 
la SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio 
pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio que 
teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i tot, 
acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis.
 I a sobre escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí 
for President !

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Patents i cromo

2005-06-29 Conversa Benjamí Villoslada
La cosa de les patents de programari s'està posant lletja i als mitjans no 
s'en parla gaire: coses d'informàtics.  Idò no, i aquí intento explicar-ho:

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/29/210/

També recomano l'article d'en Llorenç:

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/29/209/

El moment és delicat.  Les patents es voten el dia 6 a l'europarlament.

Ara un cromo, aquesta extensió és fantàstica:

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/28/208/

Passa-ho (o no ;))

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa maverick
Ara començo a entendre perquè s'ensorra Catalunya
Ràdio, és perquè la seva estructura pateix
ALUMINOBIS



--- Ramon Fabregat [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Perdó per l'error a l'Escriure Marcel·lí.
 
 Lady Microbis és Montserrat Minobis. Es que no se
 que em passa que cada cop 
 que vaig a escriure Montserrat  Minobis, el meu
 ordinador automàticament 
 m'ho transforma en Microbis, i no em passa amb cap
 altre persona.. Misteris 
 de la vida jajajaja.
 
 - Original Message - 
 From: Pere Castells [EMAIL PROTECTED]
 To: llista@internauta.net
 Sent: Wednesday, June 29, 2005 8:40 AM
 Subject: Re: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja
 en van dos
 
 
  Bon dia:
 
  També coincideixo amb Marcel·lí per president,
 per divertit, per altres 
  coses es perillós.:-))
 
  Pel que fa a la marxa (no ho sabia) ... dons no em
 sap greu. Es llei de 
  l'oferta i demanada, suposo. Quant en Cuní va
 deixar els matins semblava 
  que seria un daltabaix amb l'incorporació d'en
 Antoni Bassas (un home 
  sense classe i llargarut davant de la
 elegància d'en Cuní  dit amb 
  conya) . el temps li ha donat la raó amb el canvi
 (prefereixo molt mes al 
  Bassas), tot i que s'ha d'entendre que no serà
 etern. Si li donen mes 
  calers ho entendré i potser marxaré amb ell a
 altra emissora ... o potser 
  donaré una oportunitat al nou (perquè tard o
 d'hora passarà).
 
  ... una mica de vent fresc i oportunitats a gent
 nova, que empenta, es 
  convenient (be, potser torna algú que va marxar en
 altres etapes).
 
  Pel que fa a guanyar o perdre audiències dons que
 . tot cansa i fem 
  canvis (res es etern). Ara mateix, de 12 a 2 del
 migdia a Rac1 fan Minoria 
  absoluta, es divertit .. però a vegades carrega i
 sembla repetitiu ... tot 
  te un cicle, a mes de la variació amb els nostres
 gustos.
 
  Que te a veure el tripartit? no li se veure les
 connexions .. marxa per 
  calers o per problemes polítics?.
 
  Per cert, qui es Lady Microbis?
 
  - Original Message - 
 
  From: Anna L
  To: llista@internauta.net
  Sent: Tuesday, June 28, 2005 11:56 PM
  Subject: RE: [Internauta] I ara en Clapés ... i ja
 en van dos
 
 
  Al final marxaran tots! no seria més fàcil fer
 fora a la Microbis 
  aquesta??
  estic amb tu Marcelí for president!
 
  Ramon Fabregat  escribió:
  L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en
 mica Montserrat Microbis 
  van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio
 per donar audiència a 
  la SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a
 un lloc que potser lio 
  pagaran millor. Pero tot i així és una llastima
 que la millor Radio que 
  teniem , enveja de moltes radios del pais veí i
 del estranger fins i tot, 
  acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a
 Lady Microbis.
   I a sobre escoltar Rac1 al meu territori costa
 molt.. ains.. Sr Marcelí 
  for President !




__ 
Discover Yahoo! 
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out! 
http://discover.yahoo.com/weekend.html 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Consulta

2005-06-29 Conversa Miquel Puig Pey
On 29/06/05, Josep Payo [EMAIL PROTECTED] wrote:
En/na bado ha escrit: Doncssi vols, de part meva ´, els hi dius a lÁjuntament que tenen un possible ¨client¨menys!No crec que els afecti gaire, no pots passar-te a la competència. No enhi ha.
--Josep Payohttp://blog.solucio.com
Be tot i això s'ha d'intentar...-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Ermengol Bota
2005/6/29, Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED]:
 El Dimecres 29 Juny 2005 10:37, Jun va escriure:
  A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'
 
 Hòstia, sí.  Quan comença a fer la monea i personatges amb la veu, haig
 d'apagar la ràdio o canviar de cadena.

Osti! a mi també! sincerament no puc amb el seu programa... em passa
una mica com amb el de sardandes de diumenge al matí, que l'únic que
fa és posar-me de mala llet. Per sort, ara la locutora ha canviat, pq.
la que hi havía abans tenia una veu que no hi havía manera, m'obligava
a aixecar del llit per no sentir-la. ...h
:)

-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Miquel Puig Pey
Suposo que veu sentir el programa de l'internauta de diumenge...
La noia convidada de secretariaplus.com concretament.
Deia cada cosa...
canjejar per bescanviar
tenda per botiga
i més que em fa mal recordar
Això és penós. Destrossar d'aquesta manera una llengua...
Malauradament ens hi hem de conformar (i acostumar, que n'he sentit de pitjors)-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara enCl apés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa hrnzt
El dimecres 29/06/05, a les 13:45 (+0200), Ermengol Bota va escriure:
 2005/6/29, Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED]:
  El Dimecres 29 Juny 2005 10:37, Jun va escriure:
   A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'
  
  Hòstia, sí.  Quan comença a fer la monea i personatges amb la veu, haig
  d'apagar la ràdio o canviar de cadena.
 
 Osti! a mi també! sincerament no puc amb el seu programa... em passa
 una mica com amb el de sardandes de diumenge al matí, que l'únic que
 fa és posar-me de mala llet. Per sort, ara la locutora ha canviat, pq.
 la que hi havía abans tenia una veu que no hi havía manera, m'obligava
 a aixecar del llit per no sentir-la. ...h

Ostia, doncs una de les sensacions mes horripilants
que recordo es algun cop que se m'ha engegat la radio
el diumenge al mati, precisament quan feien aquest
programa de sardanes. A mi la veu de la locutora no
em fa res, es la musica infernal de les sardanes que
es totalment insuportable.

-- 
hrnzt

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] pregunta de gestió de correu

2005-06-29 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 29 Juny 2005 14:19, Joan Riudavets va escriure:
 no sé com configurar el kmail per exemple per que baixi 50 arxius del
 gmail?

No es pot, baixa el que diu el servidor.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] doctor no sé que em passa!!!!!!!!

2005-06-29 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 29 Juny 2005 14:28, Joan Riudavets va escriure:
 m'explic:

Bona :D

 Quan comença la instal·lació va i s'atura. No es penja no, s'apaga.
 Quan feia 3 cops que ho vaig intentar provo d'instal·lar el mandrake
 10.2 i en 15 minuts tot instal·lat.

Que estrany, amb el complicat que és el Linux ;)

 el cd del win no és defectuós perque ho he provat amb 2 diferents...

N'hi ha algun que no ho sigui?

Ni idea, el primer cas.  Potser és cosa d'energia, revisa la BIOS.


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Fwd: [suse-security-announce] Discontinued SUSE Linux Distribution: 8.2

2005-06-29 Conversa Benjamí Villoslada
SuSE 9.3 tindrà versió FTP aquesta setmana.

--  Missatge transmès  --

Subject: [suse-security-announce] Discontinued SUSE Linux Distribution: 8.2
Date: Dimecres 29 Juny 2005 17:19
From: Roman Drahtmueller draht[ensaïmada]suse.de
To: suse-security-announce[ensaïmada]suse.com

-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-

- -
Wed Jun 29 17:00:00 MEST 2005


Dear suse-security-announce subscribers and SUSE LINUX users,

With the release of the SUSE Linux 9.3 FTP edition this week, SUSE Security
announces that the SUSE Linux 8.2 version of our home user product will
be discontinued soon. Having provided security-relevant fixes for more
than two years, vulnerabilities found in SUSE Linux 8.2 after
July 14th 2005 will not be fixed any more for this product.

As a consequence, the SUSE Linux 8.2 distribution directory on our ftp
server ftp.suse.com has been moved from /pub/suse/i386/8.2/ to the
/pub/suse/discontinued/ directory tree structure to free space on our
mirror sites for the SUSE Linux 9.3 FTP edition; the 8.2 directory in the
update tree /pub/suse/i386/update/8.2 will follow later in July
2005, as soon as all updates have been published.

The discontinuation of SUSE Linux 8.2 enables us to focus on the SUSE
LINUX distributions of a newer release date to ensure that our customers
can continuously take advantage of the quality that they are used to with
SUSE LINUX products.

This announcement holds true for SUSE Linux 8.2 only. As usual, SUSE will
continue to provide update packages for the following home users
distributions:

SUSE LINUX 9.0
SUSE LINUX 9.1
SUSE LINUX 9.2
and
SUSE LINUX 9.3

for a two-year period after the release of the respective distribution.

Please note that the maintenance cycles of SUSE LINUX Enterprise Server
products and products based on the SUSE LINUX Enterprise Server operating
system are not affected by this announcement. To learn more about SUSE
LINUX business products, please visit http://www.novell.com/linux/suse/.

If you have any questions regarding this announcement, please do
not hesitate to contact SUSE Security at security[ensaïmada]suse.de.

Best regards,
Roman Drahtmüller,
SUSE Security.
-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.0.7 (GNU/Linux)

iQEVAwUBQsK7yney5gA9JdPZAQGZ4Af/aXyoJzrkoiIe8PkysAlAbjCmbQWHnNWJ
eLpk5xgtu/TTX2/zT6LrSg6t1uV4bgxg/x5026CShTXLJRpjMgRrlfZCZpSMUW3o
DB5kLs2SSWWV8Ep7L2faiU5yMf4CD1LZ4HWq9wNxk/1vpbDilZL5Ni713D8r/Mcv
WE5r3amyU0TkXO2peYNj4z8lk2rwiaJFUwMZzG6MRCn1CtgDXCIdwqe1gPn0tpdq
r3tkRpLJrQltpPHcjO3N6MXo8OUlzThg4nm+C5WY0tbSn5eDo+DYdWH2s03fp20W
M/9IKaoxACOtpgJhuljxA8OVtJ/7ybNaTfKquvfhMaoUuTiZtcBENA==
=rNzC
-END PGP SIGNATURE-

--
To unsubscribe, e-mail: suse-security-announce-unsubscribe[ensaïmada]suse.com
For additional commands, e-mail: 
suse-security-announce-help[ensaïmada]suse.com

---

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.


pgpsvZhsVmKWn.pgp
Description: PGP signature
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!


Biel

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Jordi Soler


- Original Message - 
From: Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
Subject: [Internauta] moto



bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!





 Em sembla que som bastants

V'

Jordi Soler
Santpedor 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa dolsa
Hola ,

Wednesday, June 29, 2005, 2:03:04 PM, escrius:

 Suposo que veu sentir el programa de l'internauta de diumenge...
 La noia convidada de secretariaplus.com
 http://secretariaplus.comconcretament.
 Deia cada cosa...
 canjejar per bescanviar
 tenda per botiga
 i més que em fa mal recordar
 Això és penós. Destrossar d'aquesta manera una llengua...
 Malauradament ens hi hem de conformar (i acostumar, que n'he sentit de
 pitjors)

Realment hi han programes que porten uns convidats que fa pena.
I dic res de l'anunci de Grupassa perque perdo la bona educacio que
em caracteritza.

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[2]: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa dolsa
Hola ,

Wednesday, June 29, 2005, 7:09:13 PM, escrius:


 - Original Message - 
 From: Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]
 To: llista@internauta.net
 Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
 Subject: [Internauta] moto


 bon dia,

 hi ha cap 'motero' a la llista??

 gràcies!




   Em sembla que som bastants

 V'

 Jordi Soler
 Santpedor 

Doncs. . . . aprofitant que el Ter passa per Roda. . .

http://www.emporion.net/suzuki.htm

es de la meva filla

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: Re[2]: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Iban O. A.

Hola,
sí, em sembla q en som més d'un per aquí la llista. Quin dubte o pregunta 
tens Gabriel?


Per cert Alfons, jo tinc una moto similar a la de la teva filla, l'Honda CB 
500.



Fins una altra!!!

==
Iban
V's





From: dolsa [EMAIL PROTECTED]
Reply-To: llista@internauta.net, dolsa [EMAIL PROTECTED]
To: Jordi Soler llista@internauta.net
Subject: Re[2]: [Internauta] moto
Date: Wed, 29 Jun 2005 19:21:47 +0200

Hola ,

Wednesday, June 29, 2005, 7:09:13 PM, escrius:


 - Original Message -
 From: Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]
 To: llista@internauta.net
 Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
 Subject: [Internauta] moto


 bon dia,

 hi ha cap 'motero' a la llista??

 gràcies!




   Em sembla que som bastants

 V'

 Jordi Soler
 Santpedor

Doncs. . . . aprofitant que el Ter passa per Roda. . .

http://www.emporion.net/suzuki.htm

es de la meva filla

--
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Pere Castells

es difícil de analitzar (es qüestió de gustos)

 crec que coincideixo amb tu  no el veig com personatge televisiu ... no se, li 
falta algo. No sento aquella empatia que si tinc amb d'altres. Queda millor a la radio, no 
se li veuen els gestos ... ja dic, es qüestió de gustos. Van voler fer la continuació d'en 
Toni Albà amb el Buenafuente i . dons que no.


Ara que parles de CityTV .. quant llegia els comentaris per aquí de qui la podia veure 
dons sentia aquells enveja (sana) per la gent de Barcelona  ... un cop van treure FlaixTV, 
a Girona vam poder veure-ho  decepcionat vaig quedar. Veure l'Arús (el cop de veure'l 
sense perruca va ser fort) i el seu safareig ja en vaig tenir prou. Vol fer d'aquells 
programes de xafarderia que algunes cadenes per les tardes fan ... patètic. Com canvia la 
gent ... o potser no ha canviat mai. Però recordo aquell programa de radio .. l'Arus con 
leche  que alegrava els matins cap a la feina (bona escola la SER).


Els altres programes  cap aportació nova . un pel carca tot plegat ... la viva 
imatge del impresentable Godó


es la meva opinió ...

- Original Message - 
From: Jun [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 10:37 AM
Subject: RE: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos





Sí que marxa, sí. Aquí ho comenten:

http://www.diaridegirona.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=87841pIdSe
ccion=13

Per cert, lo de Societat Imitada va ser una prova més, com allò de
Efectes secundaris... però al Clapés no li acaba d'anar bé això d'anar
a la tele, oi? No se pas com li anirà a CityTV... u_u

De tota forma, igual marxa a la SER amb el seu propi programa, no?


A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'


Jun!

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Anuncis amb missatge

2005-06-29 Conversa Pere Castells

Aprofitant el comentari de l'Alfons sobre l'anunci de Grupasa (hi estic 
d'acord).

Dons avui al mati, mentre conduïa, escolto un anunci de Jazztel que deia mes o menys que 
amb 4 Mg de velocitat podies baixar el que volguessis. Com exemple una conversa entre dos. 
Un li diu al altre: tal grup a tret un disc  -contesta- ... ah, si?  veus, el 
busco i   ja el tinc .. que ràpid !! .. que et sembla?


Pos no quedem que no es pot fer? Perque no fan l'anunci per poder llegir un diari digital 
...no, això no ven, esta molt clar perque es vol la velocitat ...


Si tanquen aquelles enllaços que tots coneixem les vendes d'ADSL baixen en picat. Ara, un 
cop feta la venda ja en parlarem. 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Constel·lacions

2005-06-29 Conversa Pere Castells

potser es això?

http://www.xtec.es/recursos/astronom/covers/constelaciones.htm

- Original Message - 
From: Eduard Pertíñez 

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 4:03 AM
Subject: [Internauta] Constel·lacions



Hola,

Tinc una pregunta.

Les diferents civilitzacions de la història sempre han trobat que determinats
conjunts d'estrelles anàven juntes i s'assemblaven a coses, i, en
conseqüència, van inventar les constel·lacions.

El que no he entés mai és que en veritat, les quatre o cinc estrelles que
formen una constel·lació no s'assemblen al que diuen representar.

La pregunta és:

És possible que, en foscor absoluta, a part de la via lactea, també existeixin
d'altres taques al cel que facin poder interpretar les constel·lacions com
imatges de coses?

Si això és cert, algú sap algun mapa del cel on es puguin observar aquestes
taques?

Gràcies,

Edu

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Jordi

En/na Jordi Soler ha escrit:



- Original Message - From: Gabriel Àngel Vich i Martorell 
[EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
Subject: [Internauta] moto



bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!





 Em sembla que som bastants

V'

Jordi Soler
Santpedor
___


Pos si...
de moment ja som 3, no?

--
Saludos
Jordi Royo

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[4]: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa dolsa
Hola ,

Wednesday, June 29, 2005, 7:36:34 PM, escrius:

 Hola,
 sí, em sembla q en som més d'un per aquí la llista. Quin dubte o pregunta
 tens Gabriel?

 Per cert Alfons, jo tinc una moto similar a la de la teva filla, l'Honda CB
 500.


 Fins una altra!!!

 ==
 Iban
 V's



Ara tenen una Yamaha 750 i per això volen vendre la Suzuki

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Miquel Puig Pey
On 29/06/05, dolsa [EMAIL PROTECTED] wrote:
Hola ,Wednesday, June 29, 2005, 2:03:04 PM, escrius: Suposo que veu sentir el programa de l'internauta de diumenge... La noia convidada de secretariaplus.com
 http://secretariaplus.comconcretament. Deia cada cosa... canjejar per bescanviar tenda per botiga i més que em fa mal recordar
 Això és penós. Destrossar d'aquesta manera una llengua... Malauradament ens hi hem de conformar (i acostumar, que n'he sentit de pitjors)Realment hi han programes que porten uns convidats que fa pena.
I dic res de l'anunci de Grupassa perque perdo la bona educacio queem caracteritza.
No em sona...-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Excubitor

En/na Gabriel Àngel Vich i Martorell ha escrit:


bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!


Biel

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

 


Mira , doncs un més (V's)

Aprofito per posar un enllaç que fa uns dies volia penjar. No us perdeu 
la derrapada d'en McCoy amb la Kawasaki que B-O-N-I-C-A !!

http://www.uponone.com/videos-speed.php

excubitOr

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-29 Conversa [EMAIL PROTECTED]
Jo sí que sóc gironina i a més treballo habitualment amb hotels gironins per raó de feina.Dels de 4 estrelles, queda't amb el Ciutat de Girona. És nou, el preu és similar als altres dos d'igual categoria, i té l'encant de ser al centre de la ciutat i a tocar el barri antic. Si vols anar-hi a peu des de la Renfe no hi ha problema, són 10 minuts -si et decideixes, t'explico com anar-hi-De la resta, et diria queda't amb el Peninsular i demana habitació de les reformades. Està al cor de la ciutat i els preus són molt assequibles. Només té un inconvenient en aquesta època de l'any: no té aire condicionat :( Per tant, de la resta, queda't amb l'Ultònia, que també és cèntric (a tocar el Ciutat de Girona) i està reformat.Si busques encant, al barri vell hi ha hostals que lloguen habitacions i estan molt ben arreglats i la situació és privilegiada.Tot està, doncs, en funció de què vinguis a fer a Girona.Ah, i pel que fa als cargols, a mi els de Lleida m'agraden -sóc de pare lleidatà-, però els d'aquí també estan molt bé, com arreu, depèn del lloc on vagis.Que vagi bé!Kepawebmail.wanadoo.es - Tu correo gratuito, rápido y en español___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-29 Conversa Lo Maki de Ponent


Holes Pere,



Apa, que tinguis una molt bon viatge i estada (insisteixo, si no hi has 
estat mai, i vas sense presa .. el casc antic es una delícia, no saben 
el que tenen  o si (si que ho saben, si) :-)))




Acabo d'arribar de Reus i vaig força cansat... he vsit el teu missatge i 
la veritat he flipat força. Per la feina només vaig poder visitar la 
pàgina de l'ajuntament.gi i fer un petit tomb. De veritat agraeixo el 
teu missatge, Deu! quina feinada.. o es que t'ho saps tot de memòria.


Mira el divendres a la nit tinc un sopar on vaig de convidat al 
CArlemany. Seria ideal quedar-se a dormir allí perquè després del sopar 
passo de tornar cap a Lleida! Però els preus al Carlemany són un pèl 
massa. Uns 120 euros per nit.


per això buscava una habitació doble per mi i per la meva companya. una 
cosa que estigués bé i un xic més barata. Estarem tot el dissabte per 
Girona, on només he estat un cop i ja me van mostrar cosa interessants.


Bé, demà reservaré l'habitació. Intentaré al Peninsular a veure si hi ha 
sort.


i el dissabte un lloc per dinar, que sigui interessant? gràcies!!!




--

Lo Maki de Ponent

No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?

Narcís Comadira
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa na mi
L'anunci de Grupassa el posen molt per la ràdio. Si
vol vendre a l'alSSa, el seu pis o una caSSa

Sílvia




 
Yahoo! Sports 
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
http://football.fantasysports.yahoo.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Miquel Puig Pey
On 29/06/05, na mi [EMAIL PROTECTED] wrote:
L'anunci de Grupassa el posen molt per la ràdio. Sivol vendre a l'alSSa, el seu pis o una caSSaSílvia
Ara que ho dius em sona...
..pot ser a Catalunya Ràdio?-- La web de Miquel Puig i Pey^http://www.leukim.tk^
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Joan T
Però exactament, què li trobeu al Clapeś? ... jo penso que el seu
programa li salven els col·laboradors (el Sr. Marcelí i l'Espín podrien
fer el programa ells tots sols), perquè ell, la única cosa que fa bé, és
imitar personatges, això sí, però com a conductor (o com se digui)
d'un programa de 3 hores, trobo que no està a l'alçada ... se'l veu
ignorant i a més, a vegades, en fa ostentació. No demano catedràtics,
per presentar un programa de ràdio, però si un es dedica a fer
entrevistes més o menys serioses, el mínim que pot fer és llegir el
diari cada dia ... no ho sé, no li trobo res, jo, al Clapés.

Salut.

Joan T.

El dc 29 de 06 del 2005 a les 10:37 +0200, en/na Jun va escriure:
 
 Sí que marxa, sí. Aquí ho comenten:
 
 http://www.diaridegirona.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=87841pIdSe
 ccion=13
 
 Per cert, lo de Societat Imitada va ser una prova més, com allò de
 Efectes secundaris... però al Clapés no li acaba d'anar bé això d'anar
 a la tele, oi? No se pas com li anirà a CityTV... u_u
 
 De tota forma, igual marxa a la SER amb el seu propi programa, no?
 
 
 A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'
 
 
 Jun!
 
 
 Jun, humorista
 Déu vos guard! (http://www.deuvosguard.com)
 Una tonteria com una casa
 
 
 
 
 
 
 -Mensaje original-
 De: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Eduard Pertíñez
 Enviado el: miércoles, 29 de junio de 2005 3:52
 Para: llista@internauta.net
 Asunto: Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos
 
 Un parell o tres de comentaris sobre el tema:
 
 a) Em sembla que en Clapés va tenir una enganxada amb la corporació, més
 que 
 amb la directora de la cadena, i això fou quan el van obligar a
 presentar el 
 patètic programa televisiu Societat Imitada.
 També crec que està rebotat amb la resta de companys perquè no
 comparteix 
 l'estratègia de vaga que està duent a terme CatRadio.
 Epps, que consti que no tinc arguments ni dades de cap de les dues
 coses, 
 només el to de veu i les paraules amb les que s'ha referit a aquests
 temes.
 
 b) No estic d'acord que l'hegemonia de la corporació sigui una bona cosa
 per a 
 la cultura catalana. Tot al contrari. Crec que és molt millor que
 existeixin 
 4 o 5 grans emissores en català que es reparteixin un 70% del mercat que
 no 
 pas que existeixi una gran emisora que acumuli el 30% i que la resta
 només 
 pugui sumar un 20%.
 Per a mi, aquest és el gran i tris problema que té ara per ara la
 televisió en 
 català. No s'han donat les facilitats necessàries a les cadenes locals
 perquè 
 crein una veritable cadena alternativa a tv3 (o més d'una), que puguin
 fer 
 ombra als veritables guanyadors d'aquesta estratègia: Telecinco i A3.
 
 c) Si el Clapés salta a la SER a La Ventana, doncs ho sento, perquè ho
 farà en 
 castellà. Ara bé, en Clapés va neixer i creixer a la SER, així que
 tampoc 
 n'hi ha per tant. Al contrari, a mi m'agradaria que li donessin més
 temps a 
 la Rita Marzoa i la seva visió del territori.
 
 d) L'estratègia de vaga dels treballadors de la cadena és una estratègia
 
 suïcida. Els 15 minuts de vaga dos cops al dia és la millor manera que 
 l'audiència migri a d'altres emissores, i per tant, que les seves 
 reclamacions quedin desestimades, simplement perquè no hi haurà
 audiència que 
 les justifiqui.
 
 
 A Dimarts 28 Juny 2005 23:13, Ramon Fabregat va escriure:
  L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat
 Microbis
  van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència
 a la
  SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio
  pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio
 que
  teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i
 tot,
  acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis. I a
 sobre
  escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí for
 President
  !!!
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] doctor no sé que em pas sa!!!!!!!!

2005-06-29 Conversa Pere

En/na Joan Riudavets ha escrit:


m'explic:
havia dit que no hi tornaria fa molt temps, però com feia una setmana
que me trucava cada dia... bé vaig accedir-hi.
Resulta que el trasto és un pentium 4 amb 2 discs durs, i no es deixa
instal·lar el finestretes.
Quan comença la instal·lació va i s'atura. No es penja no, s'apaga.
Quan feia 3 cops que ho vaig intentar provo d'instal·lar el mandrake
10.2 i en 15 minuts tot instal·lat. Des de linux formatejo l'altre
disc dur i torno a provar d'instal·lar el ditxós windows. i el fill de
la gran mare torna a fer el mateix.
que passa?
s'ha tornat intel·ligent la màquina?
el cd del win no és defectuós perque ho he provat amb 2 diferents...
 


D'això no se'n diu Intel.ligència artificial? ;-)

Has provat a enganyar-lo? Rodeja la cpu de diferents cd's de 
distribucions de linux variades, deixa algun llibre sobre programari 
lliure a prop del teclat, algun howto en front de la pantalla. I de cop 
i volta, sense que s'ho esperi, li omples la boca amb el cd del 
finestretes :-)


De totes formes, comportaments així, en finestretes poden estar causats 
per alguna pastilla de ram defectuosa. Alguna experiència hi havia tingut.


Salutacions,

Pere




___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Joan T
Haurien de fer públiques les empreses de publicitat que fan cada anunci
i els noms dels actors i dels guionistes ... a mi em faria vergonya. I
que Catalunya Ràdio no exigeixi una mínima (què dic, mínima ... una
màxima) correcció lingüística per als seus anunciants, trobo que la
única cosa que fa és tirar per terra tots els intents normalitzadors de
la llengua que diuen que fan.

Però què es pot esperar d'una ràdio on el locutor, cada cap de setmana
del món, parla de cotxes que S'han sortit de la pista o de la
carretera .. això vol dir que ni els que assessoren els locutors,
no en saben.

Ho trobo molt trist.

Salut.

Joan T. 

El dc 29 de 06 del 2005 a les 13:01 -0700, en/na na mi va escriure:
 L'anunci de Grupassa el posen molt per la ràdio. Si
 vol vendre a l'alSSa, el seu pis o una caSSa
 
 Sílvia
 
 
 
   
  
 Yahoo! Sports 
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
 http://football.fantasysports.yahoo.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Francesc Garí Lleixà
Pere, a l'Arus i la seva troupe (Arus en la 100) els pots escoltar a Cadena 
100 (100.0) de dilluns a divendres al matí de 7 a 9, crec.

Potser ja és tard i agafen vacances a final de mes.
@veure

Kiqu Garí


- Original Message - 
From: Pere Castells [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 7:39 PM
Subject: Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos


es difícil de analitzar (es qüestió de gustos)

 crec que coincideixo amb tu  no el veig com personatge televisiu 
... no se, li
falta algo. No sento aquella empatia que si tinc amb d'altres. Queda millor 
a la radio, no
se li veuen els gestos ... ja dic, es qüestió de gustos. Van voler fer la 
continuació d'en

Toni Albà amb el Buenafuente i . dons que no.

Ara que parles de CityTV .. quant llegia els comentaris per aquí de qui la 
podia veure
dons sentia aquells enveja (sana) per la gent de Barcelona  ... un cop van 
treure FlaixTV,
a Girona vam poder veure-ho  decepcionat vaig quedar. Veure l'Arús (el 
cop de veure'l
sense perruca va ser fort) i el seu safareig ja en vaig tenir prou. Vol fer 
d'aquells
programes de xafarderia que algunes cadenes per les tardes fan ... patètic. 
Com canvia la
gent ... o potser no ha canviat mai. Però recordo aquell programa de radio 
.. l'Arus con

leche  que alegrava els matins cap a la feina (bona escola la SER).

Els altres programes  cap aportació nova . un pel carca tot plegat 
... la viva

imatge del impresentable Godó

es la meva opinió ...

- Original Message - 
From: Jun [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 10:37 AM
Subject: RE: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos





Sí que marxa, sí. Aquí ho comenten:

http://www.diaridegirona.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=87841pIdSe
ccion=13

Per cert, lo de Societat Imitada va ser una prova més, com allò de
Efectes secundaris... però al Clapés no li acaba d'anar bé això d'anar
a la tele, oi? No se pas com li anirà a CityTV... u_u

De tota forma, igual marxa a la SER amb el seu propi programa, no?


A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'


Jun!

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] moto

2005-06-29 Conversa Francesc Garí Lleixà

Hola.
Jo no em considero motard, ara mateix.
Però em passo la meva vida professional rodejat de motos. Montant, 
desmuntant, possant  a punt, revisant, provant, etc.

Aquestes dates fins al gorro i tot.
Vaja, que soc mecànic. Qualsevol dubte o dada que us faci falta de qualsevol 
cosa amb 2 rodes, ja ho sabeu.

@veure
Kiqu Garí

- Original Message - 
From: Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 6:18 PM
Subject: [Internauta] moto


bon dia,

hi ha cap 'motero' a la llista??

gràcies!


Biel

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] doctor no sé que em passa!!!!!!!!

2005-06-29 Conversa Francesc Garí Lleixà
Pot ser una rucada, però has mirat que no estigui activat l'antivirus de la 
BIOS?

@veure
Kiqu Garí

- Original Message - 
From: Joan Riudavets [EMAIL PROTECTED]

To: internauta@internauta.net
Sent: Wednesday, June 29, 2005 2:28 PM
Subject: [Internauta] doctor no sé que em passa


m'explic:
havia dit que no hi tornaria fa molt temps, però com feia una setmana
que me trucava cada dia... bé vaig accedir-hi.
Resulta que el trasto és un pentium 4 amb 2 discs durs, i no es deixa
instal·lar el finestretes.
Quan comença la instal·lació va i s'atura. No es penja no, s'apaga.
Quan feia 3 cops que ho vaig intentar provo d'instal·lar el mandrake
10.2 i en 15 minuts tot instal·lat. Des de linux formatejo l'altre
disc dur i torno a provar d'instal·lar el ditxós windows. i el fill de
la gran mare torna a fer el mateix.
que passa?
s'ha tornat intel·ligent la màquina?
el cd del win no és defectuós perque ho he provat amb 2 diferents...

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[2]: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-29 Conversa dolsa
Hola ,

Wednesday, June 29, 2005, 9:46:18 PM, escrius:

 per això buscava una habitació doble per mi i per la meva companya. una
 cosa que estigués bé i un xic més barata. Estarem tot el dissabte per
 Girona, on només he estat un cop i ja me van mostrar cosa interessants.

Jo vaig sobint a Girona per feina. I hi es una ciutat per passejar i
veure.
Hi han racons de tota mena, call jueu, vora-riu, carrers comercials.

I un passeig per la Devesa es d'obligat compliment.



-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Hotel Girona

2005-06-29 Conversa Toni Dalmau

En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Si busques encant, al barri vell hi ha hostals que lloguen habitacions i 
estan molt ben arreglats i la situació és privilegiada.




En aquest sentit jo et recomanaria l'hostal Bellmirall (c/ Bellmirall, 3
Tel.204009), situat en ple cor del barri vell, a tocar la catedral, la 
zona on aquest divendres comença el Festival de Músiques Religioses. En 
motiu del festival i a la plaça de la catedral s'hi fa cada vespre fins 
el 10 de juliol una mostra popular de cuines del món, oberta fins a la 
matinada i amb un ambient molt agradable. Per cert, si veniu per aquí em 
trobareu dissabte a la nit treballant de voluntari a la barra del bar :-)


http://www.ajuntament.gi/musiquesreligioses/


Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
Hola

'tenda' per referir-se a botiga és perfectament correcte.



Biel



dolsa wrote:

 Hola ,

 Wednesday, June 29, 2005, 2:03:04 PM, escrius:

  Suposo que veu sentir el programa de l'internauta de diumenge...
  La noia convidada de secretariaplus.com
  http://secretariaplus.comconcretament.
  Deia cada cosa...
  canjejar per bescanviar
  tenda per botiga
  i més que em fa mal recordar
  Això és penós. Destrossar d'aquesta manera una llengua...
  Malauradament ens hi hem de conformar (i acostumar, que n'he sentit de
  pitjors)

 Realment hi han programes que porten uns convidats que fa pena.
 I dic res de l'anunci de Grupassa perque perdo la bona educacio que
 em caracteritza.

 --
 *--\  /--*   Alfons G. Dolsa
 | ç \\  // ç | 
 |\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
  ##  -- Pujalt - Sort ---
  \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
  |___/##\___|
 /\

 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta