RE: [Internauta] I les fabriques de seda?

2005-08-16 Conversa Joan T
 En/na Dolsa- ha escrit:
 
 I sobre l'ou i la gallina es molt clar: el primer va ser l'ou.
   
 
 PseudoGallina - Ou - Gallina
 
 no?
 

PseudoOu - PseudoGallina - Ou - Gallina

Però què va ser primer, el PseudoOu o la PseudoGallina?

Salut.

Joan T.


Dóna a conèixer la teva web a www.servibanners.com. Gratuit



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re[2]: [Internauta] I les fabriques de seda?

2005-08-15 Conversa Joan T

No senten dolor com nosaltres ho sentim pero qui t'assegura que no
senten altres sensacions ?


A mi per això m'agrada aquella cançó del Quimi Portet que diu una cosa així 
com anirem tots a sopar, i pels vegetarians ja matarem un bròquil.


Salut.

Joan T.


Dóna a conèixer la teva web a www.servibanners.com. GRATUIT.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Joan T
O sigui que el subjecte té tanta por que el que li va salvar la vida li
foti la dona dels seus somnis que no se li acut res més que deixar el
cotxe a les seves mans i oblidar-se que allà hi ha una velleta a punt de
morir-se. No sap que qui més depressa pot anar per salvar-la és ell,
perquè coneix molt millor el cotxe, i més en una nit de tempesta?. No se
li acut que per agrari-li al colega el que li salvés la vida podria
deixar-li quedar-se sol amb la dona dels seus somnis? (que segurament
serà la dona dels somnis de molta gent, inclòs el que li va salvar la
vida).

Res, molta inseguretat, desconfiança i misèria moral, demostra aquest
home ... No sé si és tan bon fitxatge :-)

Salut.

Joan T.

 -Mensaje original-
 De: [EMAIL PROTECTED] 
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Esteve Valentí
 Enviado el: diumenge, 17 / juliol / 2005 23:20
 Para: Llista - Internauta
 Asunto: [Internauta] què haurieu fet?
 
 
 Curiós:
 -
 
 
  Dilema Moral
  
   Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
  
   Pasas por una parada de autobús donde se encuentran tres personas
   esperando:
  
   1. Una anciana que parece a punto de morir.
  
   2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
  
   3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
  
   ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo 
 tienes sitio para
   un pasajero?
  
   Piensa antes de seguir leyendo.
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
   LO HAS PENSADO?
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
   Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una 
 entrevista
   de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
   a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o podrías 
 llevar al
   amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
   deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a 
 encontrar al amante
   perfecto de tus sueños.
  
   Sigue...
  
   El aspirante que fue contratado (de entre 200 aspirantes) 
 no dudó al dar
   su respuesta. Me encanta, y espero poder
   utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
  
   ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: Le daría las llaves del coche a mi
   amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
   hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con 
 la mujer de
   mis sueños.
  
   Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que 
 nos plantean
   los problemas, y aprender a pensar
   creativamente
 
  
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net 
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int ernauta
 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Prototipus executiu mig.

2005-07-18 Conversa Joan T
Sí, és el prototipus mig ... Però un bon fitxatge no és un prototipus
mig.

A part que, amb aquesta mitjana de prototipus d'executiu, no és estrany
que les coses en aquest pais ens vagin com ens van. A anys llum de la
qualitat de vida dels paisos on els executius mitjos són persones
responsables i que a les coses els dónen el valor que tenen. Estem
millor que al Marroc, també és veritat ... gran consol, per això. Jo
diria que anem pel camí d'Argentina. Estem matant tot el que és gras, i
al final ens aprimarem tots ... I tot gràcies a que els polítics són una
mica més mediocres, encara, que els executius mitjos ...

M'en vaig per les branques, sí, però són pensaments que tinc i aquí els
deixo.

Salut.

Joan T.

 -Mensaje original-
 De: [EMAIL PROTECTED] 
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Miquel Pujol
 Enviado el: dilluns, 18 / juliol / 2005 16:47
 Para: llista@internauta.net
 Asunto: RE: [Internauta] què haurieu fet?
 
 
 
 
 Doncs jo crec que es el prototipus de l´executiu mig que 
 circula per les
 empreses: treure´s la pilota del damunt, conseguir el que 
 vols i no quedar massa malament, i qui dia passa any empeny!
 
 Miquel
 
 
 
 
 
  Res, molta inseguretat, desconfiança i misèria moral, 
 demostra aquest 
  home ... No sé si és tan bon fitxatge :-)
 
  Salut.
 
  Joan T.
 
   -Mensaje original-
   De: [EMAIL PROTECTED] 
   [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
  Esteve Valentí
   Enviado el: diumenge, 17 / juliol / 2005 23:20
   Para: Llista - Internauta
   Asunto: [Internauta] què haurieu fet?
  
  
   Curiós:
   -
  
  
Dilema Moral
  
 Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
  
 Pasas por una parada de autobús donde se encuentran 
 tres personas
 esperando:
  
 1. Una anciana que parece a punto de morir.
  
 2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
  
 3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
  
 ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo 
 tienes sitio 
   para
 un pasajero?
  
 Piensa antes de seguir leyendo.
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 LO HAS PENSADO?
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una 
   entrevista
 de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
 a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o 
 podrías llevar 
   al
 amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
 deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a encontrar al 
   amante
 perfecto de tus sueños.
  
 Sigue...
  
 El aspirante que fue contratado (de entre 200 
 aspirantes) no dudó 
   al dar
 su respuesta. Me encanta, y espero poder
 utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
  
 ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: Le daría las llaves del
  coche a mi
 amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
 hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con la 
   mujer de
 mis sueños.
  
 Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos 
   plantean
 los problemas, y aprender a pensar
 creativamente
  
  
  
   ___
   llista de correu de l'Internauta
   Internauta@internauta.net 
   http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int ernauta
  
 
 
  ___
  llista de correu de l'Internauta
  Internauta@internauta.net 
  http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net 
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int ernauta
 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] algúde la llista viu a Londres?

2005-07-07 Conversa Joan T
no .. Segur que l'Asebes i el Saplana a saben que ha estat un
complot de la ETA, el Roviretxe i el Zapatero. Els hi ha dit l'Ansar,
que li ha dit el Bush.

Salut.

Joan T.
-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Miquel Puig Pey
Enviado el: dijous, 7 / juliol / 2005 15:11
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] algúde la llista viu a Londres?





On 07/07/05, Gabriel Àngel Vich i Martorell [EMAIL PROTECTED] wrote:
Hola,

volia saber si ningú de la llista viu a Londres...  ??

és que ja sou com de la família!!

Biel
p.s.: i n'Asebes qui diu que ha estat?

L'IRA potser?

-- 
La web de Miquel Puig i Pey
^
http://www.leukim.tk
^ 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-30 Conversa Joan T
A mi em fa més mal sentir això que dius tu (n'hi ha aigua, ara vaig,
no he estat, no veig, s'ha sortit de la carretera, s'ha caigut,
m'he rigut molt, ...) que la famosa frase ah, vale, pues buenu.

La segona sabem perfectament que és un pecat lingüístic, i la utilitzem
sabent-ho. En canvi, els primers exemples són contaminacions més o menys
sutils que penetren fins a desvirtuar de veritat la nostra llengua ...
tal com està passant amb el yeisme, que cada vegada hi ha més catalans
que no saben dir la ll.

Salut.

Joan T.


 A mi el que em fa especialment mal és l'ara vaig i
 el aquí n'hi ha aigua. 
 
 Suposo que no són correctes enlloc, oi?  
 
   
 Sílvia
 
 
 
   
  
 Yahoo! Sports 
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
 http://football.fantasysports.yahoo.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos

2005-06-29 Conversa Joan T
Però exactament, què li trobeu al Clapeś? ... jo penso que el seu
programa li salven els col·laboradors (el Sr. Marcelí i l'Espín podrien
fer el programa ells tots sols), perquè ell, la única cosa que fa bé, és
imitar personatges, això sí, però com a conductor (o com se digui)
d'un programa de 3 hores, trobo que no està a l'alçada ... se'l veu
ignorant i a més, a vegades, en fa ostentació. No demano catedràtics,
per presentar un programa de ràdio, però si un es dedica a fer
entrevistes més o menys serioses, el mínim que pot fer és llegir el
diari cada dia ... no ho sé, no li trobo res, jo, al Clapés.

Salut.

Joan T.

El dc 29 de 06 del 2005 a les 10:37 +0200, en/na Jun va escriure:
 
 Sí que marxa, sí. Aquí ho comenten:
 
 http://www.diaridegirona.es/secciones/noticia.jsp?pIdNoticia=87841pIdSe
 ccion=13
 
 Per cert, lo de Societat Imitada va ser una prova més, com allò de
 Efectes secundaris... però al Clapés no li acaba d'anar bé això d'anar
 a la tele, oi? No se pas com li anirà a CityTV... u_u
 
 De tota forma, igual marxa a la SER amb el seu propi programa, no?
 
 
 A aquest pas acabarà fent tota la programació La Lloll... quina por u_u'
 
 
 Jun!
 
 
 Jun, humorista
 Déu vos guard! (http://www.deuvosguard.com)
 Una tonteria com una casa
 
 
 
 
 
 
 -Mensaje original-
 De: [EMAIL PROTECTED]
 [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Eduard Pertíñez
 Enviado el: miércoles, 29 de junio de 2005 3:52
 Para: llista@internauta.net
 Asunto: Re: [Internauta] I ara enClapés ... i ja en van dos
 
 Un parell o tres de comentaris sobre el tema:
 
 a) Em sembla que en Clapés va tenir una enganxada amb la corporació, més
 que 
 amb la directora de la cadena, i això fou quan el van obligar a
 presentar el 
 patètic programa televisiu Societat Imitada.
 També crec que està rebotat amb la resta de companys perquè no
 comparteix 
 l'estratègia de vaga que està duent a terme CatRadio.
 Epps, que consti que no tinc arguments ni dades de cap de les dues
 coses, 
 només el to de veu i les paraules amb les que s'ha referit a aquests
 temes.
 
 b) No estic d'acord que l'hegemonia de la corporació sigui una bona cosa
 per a 
 la cultura catalana. Tot al contrari. Crec que és molt millor que
 existeixin 
 4 o 5 grans emissores en català que es reparteixin un 70% del mercat que
 no 
 pas que existeixi una gran emisora que acumuli el 30% i que la resta
 només 
 pugui sumar un 20%.
 Per a mi, aquest és el gran i tris problema que té ara per ara la
 televisió en 
 català. No s'han donat les facilitats necessàries a les cadenes locals
 perquè 
 crein una veritable cadena alternativa a tv3 (o més d'una), que puguin
 fer 
 ombra als veritables guanyadors d'aquesta estratègia: Telecinco i A3.
 
 c) Si el Clapés salta a la SER a La Ventana, doncs ho sento, perquè ho
 farà en 
 castellà. Ara bé, en Clapés va neixer i creixer a la SER, així que
 tampoc 
 n'hi ha per tant. Al contrari, a mi m'agradaria que li donessin més
 temps a 
 la Rita Marzoa i la seva visió del territori.
 
 d) L'estratègia de vaga dels treballadors de la cadena és una estratègia
 
 suïcida. Els 15 minuts de vaga dos cops al dia és la millor manera que 
 l'audiència migri a d'altres emissores, i per tant, que les seves 
 reclamacions quedin desestimades, simplement perquè no hi haurà
 audiència que 
 les justifiqui.
 
 
 A Dimarts 28 Juny 2005 23:13, Ramon Fabregat va escriure:
  L'any passat el Basté. Enguany el Clapés. Mica en mica Montserrat
 Microbis
  van fent la seva feina de destruïr Catalunya Radio per donar audiència
 a la
  SER. Que dius si el Clapés marxa per qué vol, a un lloc que potser lio
  pagaran millor. Pero tot i així és una llastima que la millor Radio
 que
  teniem , enveja de moltes radios del pais veí i del estranger fins i
 tot,
  acabi com està acabant gràcies al tripartit... i a Lady Microbis. I a
 sobre
  escoltar Rac1 al meu territori costa molt.. ains.. Sr Marcelí for
 President
  !!!
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Correcció lingüística

2005-06-29 Conversa Joan T
Haurien de fer públiques les empreses de publicitat que fan cada anunci
i els noms dels actors i dels guionistes ... a mi em faria vergonya. I
que Catalunya Ràdio no exigeixi una mínima (què dic, mínima ... una
màxima) correcció lingüística per als seus anunciants, trobo que la
única cosa que fa és tirar per terra tots els intents normalitzadors de
la llengua que diuen que fan.

Però què es pot esperar d'una ràdio on el locutor, cada cap de setmana
del món, parla de cotxes que S'han sortit de la pista o de la
carretera .. això vol dir que ni els que assessoren els locutors,
no en saben.

Ho trobo molt trist.

Salut.

Joan T. 

El dc 29 de 06 del 2005 a les 13:01 -0700, en/na na mi va escriure:
 L'anunci de Grupassa el posen molt per la ràdio. Si
 vol vendre a l'alSSa, el seu pis o una caSSa
 
 Sílvia
 
 
 
   
  
 Yahoo! Sports 
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football 
 http://football.fantasysports.yahoo.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Nou a linux

2005-06-19 Conversa Joan T
Hola,

sc nou a linux ... per nou, nou, nou .. tant nou que tot just m'he
aconseguit installar l'ubuntu i aquest s el meu segon missatge amb el
evolution .. o sigui que noms he sabut que installar la cosa i
utilitzar el que porta de srie :-).

de moment no s ni executar arxius ... (aqui no hi ha cap .exe!!! :-)

He sentit a dir que es pot retocar el software a les necessitats de
cadasc .. jo, nocions de PERL s que tinc. Em serviran?. I una pregunta
ms concreta: com puc afegir un idioma a l'opci de llenges admeses
al firefox? (al messenger es podia fer tal qual). Si on es pot com a
usuari, alg em pot dir quin arxiu he de mirar de tocar per
aconseguir-ho?

Grcies.

Joan T.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta