Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
Ik heb het ‘probleem’ bij het onthouden van Legacy waar ik mijn back-up heen 
wil hebben. Dat moet ik ook telkens opnieuw aangeven. Ben daar nu wel aan 
gewend, maar soms heeft het in de USA beste beoordeelde genealogieprogramma zo 
zijn kuren.

 

Rob

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marjolijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 20:20
Aan: 'Dutch User List' 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Dat weet ik en doe ik iedere week 2x omdat Legacy het pad dan weer terugzet van 
Z naar C:. 

 

Iedere week laad ik dus 2x weer de afbeeldingen….. en dat is kl.. vul zelf maar 
in.

Ik werk op 5 pc’s (inmiddels jammergenoeg) en op 3 werkt het pad aanpassen 
niet. Inmiddels ook doogegeven  naar de Us, maar die wassen hun handen in 
onschuld, weten niets….

 

Marjolijne

 

 

 

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 19:27
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Onder opties aanpassen optie 6

 



 

Hier kun je de paden van de afb e.dd instellen. Ik heb hier onder documenten op 
schijf D alle aktes afbeeldingen  prentjes enz per familie en mappen staan.

Mocht je een losse harddisk gebruiken moet hij wel altijd onder de zelfde 
letter aangesloten zijn anders kan legacy het niet terugvinden.

 

Gr. 

Wim

 

Verzonden vanuit Mail   voor 
Windows 10

 

Van: Marjolijne  
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 18:53
Aan: 'Dutch User List'  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden niet 
aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar Z:) zet 
Legacy dat automatisch terug naar C.

 

Marjolijne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com 
 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  “Herkoppel 
Media bestandsnamen”

 

Ik heb mijn media bestanden “Bidprentjes, doodsbrieven, foto’s enz.” in de map 
Media geplaatst, in plaats van onder “Mijn documenten”.

 

Nu tracht ik via “Herkoppel Media” de adressen van de opgenomen gegevens (in de 
stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld de 
gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

“Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt 
afgesloten”

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is 
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 




  

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   

 

 

<>


image002.png
Description: Binary data
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
De enige optie die overblijft is dan die ik kan bedenker met behulp  van een 
losse disk en een synchronisatie program op ieder pc.
De data ook op iedere pc zetten en na ieder begin en einde met de losse disk te 
synchroniseren.
Succes.

Gr.
Wim

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marjolijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 20:20
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Dat weet ik en doe ik iedere week 2x omdat Legacy het pad dan weer terugzet van 
Z naar C:. 

Iedere week laad ik dus 2x weer de afbeeldingen….. en dat is kl.. vul zelf maar 
in.
Ik werk op 5 pc’s (inmiddels jammergenoeg) en op 3 werkt het pad aanpassen 
niet. Inmiddels ook doogegeven  naar de Us, maar die wassen hun handen in 
onschuld, weten niets….

Marjolijne




Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 19:27
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Onder opties aanpassen optie 6



Hier kun je de paden van de afb e.dd instellen. Ik heb hier onder documenten op 
schijf D alle aktes afbeeldingen  prentjes enz per familie en mappen staan.
Mocht je een losse harddisk gebruiken moet hij wel altijd onder de zelfde 
letter aangesloten zijn anders kan legacy het niet terugvinden.

Gr. 
Wim

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marjolijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 18:53
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden niet 
aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar Z☺ zet 
Legacy dat automatisch terug naar C.

Marjolijne

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Hallo, kan iemand mij helpen?

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  “Herkoppel 
Media bestandsnamen”

Ik heb mijn media bestanden “Bidprentjes, doodsbrieven, foto’s enz.” in de map 
Media geplaatst, in plaats van onder “Mijn documenten”.

Nu tracht ik via “Herkoppel Media” de adressen van de opgenomen gegevens (in de 
stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.
Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld de 
gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft
“Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt 
afgesloten”

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.
Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is 
natuurlijk een enorm werk. 

Weet er iemand raad?

Met dank bij voorbaat

Etienne Bogaert




Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com 


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Dat weet ik en doe ik iedere week 2x omdat Legacy het pad dan weer terugzet van 
Z naar C:. 

 

Iedere week laad ik dus 2x weer de afbeeldingen….. en dat is kl.. vul zelf maar 
in.

Ik werk op 5 pc’s (inmiddels jammergenoeg) en op 3 werkt het pad aanpassen 
niet. Inmiddels ook doogegeven  naar de Us, maar die wassen hun handen in 
onschuld, weten niets….

 

Marjolijne

 

 

 

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens W. Foederer
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 19:27
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Onder opties aanpassen optie 6

 



 

Hier kun je de paden van de afb e.dd instellen. Ik heb hier onder documenten op 
schijf D alle aktes afbeeldingen  prentjes enz per familie en mappen staan.

Mocht je een losse harddisk gebruiken moet hij wel altijd onder de zelfde 
letter aangesloten zijn anders kan legacy het niet terugvinden.

 

Gr. 

Wim

 

Verzonden vanuit Mail   voor 
Windows 10

 

Van: Marjolijne  
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 18:53
Aan: 'Dutch User List'  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden niet 
aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar ZJ zet 
Legacy dat automatisch terug naar C.

 

Marjolijne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  “Herkoppel 
Media bestandsnamen”

 

Ik heb mijn media bestanden “Bidprentjes, doodsbrieven, foto’s enz.” in de map 
Media geplaatst, in plaats van onder “Mijn documenten”.

 

Nu tracht ik via “Herkoppel Media” de adressen van de opgenomen gegevens (in de 
stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld de 
gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

“Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt 
afgesloten”

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is 
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 




  AVG-logo

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   

 

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Onder opties aanpassen optie 6



Hier kun je de paden van de afb e.dd instellen. Ik heb hier onder documenten op 
schijf D alle aktes afbeeldingen  prentjes enz per familie en mappen staan.
Mocht je een losse harddisk gebruiken moet hij wel altijd onder de zelfde 
letter aangesloten zijn anders kan legacy het niet terugvinden.

Gr. 
Wim

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marjolijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 18:53
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden niet 
aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar Z☺ zet 
Legacy dat automatisch terug naar C.

Marjolijne

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Hallo, kan iemand mij helpen?

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  “Herkoppel 
Media bestandsnamen”

Ik heb mijn media bestanden “Bidprentjes, doodsbrieven, foto’s enz.” in de map 
Media geplaatst, in plaats van onder “Mijn documenten”.

Nu tracht ik via “Herkoppel Media” de adressen van de opgenomen gegevens (in de 
stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.
Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld de 
gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft
“Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt 
afgesloten”

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.
Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is 
natuurlijk een enorm werk. 

Weet er iemand raad?

Met dank bij voorbaat

Etienne Bogaert




Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Lijkt me niet slim. Heb inmiddels zo'n 5000 afbeeldinge en die worden dan
bubbel opgeslagen. Zo loopt je HD lekker vol!

 

Marjolijne

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Irma Lommen - Salden
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 16:36
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Wanneer men een afbeelding toevoegt in Legacy vraagt het programma of er een
copy in de map Media in de Legacy folder geplaatst moet worden.

Hierop zeg ik altijd ja zodat wanneer ik in de mappen van de foto's,
bidprentjes en/of aktes rommel Legacy toch alles kan terug vinden.

 

Zoals in beneden staande 'boom' weergegeven:

 



 

Is het zo een beetje duidelijker?

 

En misschien eerst ook via bestand - onderhoud - controleer/repareer
uitvoeren.

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 16:27
Aan: 'Dutch User List' 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Bedankt Irma voor uw reactie,

 

Maar wat bedoeld u juist ? Wat is het verschil en waar kan ik dit vinden?

 

Mvg

 

Etienne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Irma Lommen - Salden
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:52
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te
zetten!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 

  _  


  AVG-logo

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Dat heb ik ook. Het probleem is dat het pad in Legacy naar mediabestanden
niet aangepast kan worden. Iedere keer dat is het pad verander (vanC: naar
ZJ zet Legacy dat automatisch terug naar C.

 

Marjolijne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 

  _  


  AVG-logo

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   





-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Wanneer men een afbeelding toevoegt in Legacy vraagt het programma of er een
copy in de map Media in de Legacy folder geplaatst moet worden.

Hierop zeg ik altijd ja zodat wanneer ik in de mappen van de foto's,
bidprentjes en/of aktes rommel Legacy toch alles kan terug vinden.

 

Zoals in beneden staande 'boom' weergegeven:

 



 

Is het zo een beetje duidelijker?

 

En misschien eerst ook via bestand - onderhoud - controleer/repareer
uitvoeren.

 

Groetjes,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 16:27
Aan: 'Dutch User List' 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Bedankt Irma voor uw reactie,

 

Maar wat bedoeld u juist ? Wat is het verschil en waar kan ik dit vinden?

 

Mvg

 

Etienne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Irma Lommen - Salden
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:52
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te
zetten!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 

  _  


  

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Etienne Bogaert
Bedankt Irma voor uw reactie,

 

Maar wat bedoeld u juist ? Wat is het verschil en waar kan ik dit vinden?

 

Mvg

 

Etienne

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Irma Lommen - Salden
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:52
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te
zetten!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 

  _  


  AVG-logo

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   

 



---
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Misschien is het een optie om legacy opnieuw te installeren als laatste 
redmiddel.
Mogelijk dat er een software fout in zit.

Wim

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:34
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen


Beste Wim,
Ik ben blij voor u dat het u wel lukt maar mijn probleem is daarmee niet 
opgelost.
Zou het probleem kunnen zitten in mijn bestand zelf?
Kan ik mijn vraag doorsturen naar de Legacy helpdesk ?


Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne


Van: "W. Foederer" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:11:35
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

Ik heb dit zonder problemen kunnen doen.
Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen werden er nog 4 verwijderd.
 
Met vriendelijke groeten
M.V.Gr.
Wim
 verzonden vanuit Mail voor Windows 10
 
Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Wilt ge het volgende eens proberen :
overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties -  verwijder 
feiten met alleen een naam.
Van mij loopt het vanaf hier mis.
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "W. Foederer" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 

 
Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit.
Koppel ik hem los gewoon te verweideren.
Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 
Mogelijk is ook nog een optie  om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren.
 
M.V.Gr.
Wim
 
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
 
Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn email.
 
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.
 
Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Hallo,
Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.
 
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?
 
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Beste,
Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.
Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.
Kan er mij iemand helpen ?
 
Met vriendelijke groeten
Marc Vandewoestijne
marc.vandewoesti...@telenet.be

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


[Legacy-Nederlands] Hulp bij maken genealogie boek

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Jan C. Lagendijk
Beste Legacy gebruikers,

Wegens slechte gezondheid en deskundigheid met Legacy 9 zoek ik als
74-jarige ,een ervaren genealoog die ook werkt met Legacy en ervaren is om
hiermee een genealogisch boek te maken.

Ik heb sinds 1990 jarenlang gegevens in allerlei archieven verzameld,ook
met illustraties en kopieën van originele aktes, en wil nu dit graag
vastleggen zodat mijn werk bewaard blijft voor eventueel latere
geinteresseerde familie- en/of verwanten.
Mijn bestand is ca 30.000 personen en bevat afstammingslijnen naar Doen
Beijensz (33x) en Karel de Grote zodat een gecomprimeerde  kwartierstaat
ook wel graag ingesloten wordt en ook een stuk genealogie + kw.staat van
mijn vrouw genealogie Bierens uit West-Brabant.

Uiteraard is mijn zoektocht niet foutloos en ook niet helemaal volledig
zodat w.s. aanvullend onderzoek en controle nog wel voor publikatie nodig
is.

Ik woon in Zeeland en de familie komt oorspronkelijk uit de omgeving
Rotterdam,Rhoon Charlois en IJsselmonde.

Reiskosten en een financiele vergoeding is uiteraard bespreekbaar.

Mocht u interesse hebben of iemand weten die zich hiervoor wil aanbieden
dan hoor ik graag uw reacties en een eventueel kostenplaaatje voor het hele
project.

met vriendelijke groet,

Jan C. Lagendijk
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Beste Irma, 
Bedankt in ieder geval voor uw tussenkomst . 
Tot later eens misschien met een wederdienst. 



Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:50:51 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Tja dan weet ik het op dit moment helaas ook niet meer! 



Sorry! 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:45 
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ja, en iedere keer met een goed resultaat. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 







-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com 
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Misschien een optie om de map media van Legacy in de Legacy folder te
zetten!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen - Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

 

Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 

 

  _  


  

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen. 
www.avg.com   





-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Tja dan weet ik het op dit moment helaas ook niet meer!

 

Sorry!

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:45
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Ja, en iedere keer met een goed resultaat.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 

 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


[Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Etienne Bogaert
Hallo, kan iemand mij helpen?

 

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

 

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

 

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

 

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk. 

 

Weet er iemand raad?

 

Met dank bij voorbaat

 

Etienne Bogaert

 



---
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Ja, en iedere keer met een goed resultaat. 



Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:40:33 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Hebt u als eens onderhoud gedaan van de file? 



Via bestand -> onderhoud -> .. 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:34 
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 








Beste Wim, 


Ik ben blij voor u dat het u wel lukt maar mijn probleem is daarmee niet 
opgelost. 


Zou het probleem kunnen zitten in mijn bestand zelf? 


Kan ik mijn vraag doorsturen naar de Legacy helpdesk ? 








Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 






Van: "W. Foederer" < [ mailto:w.foede...@home.nl | w.foede...@home.nl ] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:11:35 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ik heb dit zonder problemen kunnen doen. 

Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen werden er nog 4 verwijderd. 



Met vriendelijke groeten 

M.V.Gr. 

Wim 

verzonden vanuit [ https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986 | Mail ] voor 
Windows 10 




Van: [ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | Marc Vandewoestijne ] 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | legacy-nederlands ] 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 




Wilt ge het volgende eens proberen : 


overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties - verwijder 
feiten met alleen een naam. 


Van mij loopt het vanaf hier mis. 


Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "W. Foederer" < [ mailto:w.foede...@home.nl | w.foede...@home.nl ] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 









Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit. 

Koppel ik hem los gewoon te verweideren. 

Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 

Mogelijk is ook nog een optie om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren. 



M.V.Gr. 

Wim 



Verzonden vanuit [ https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986 | Mail ] voor 
Windows 10 




Van: [ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | Marc Vandewoestijne ] 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | legacy-nederlands ] 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 




De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn 
email. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen. 



Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!? 



Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com | 
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com ] ] Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07 
Aan: legacy-nederlands < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Hallo, 


Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ... 
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? 





Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legac

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hebt u als eens onderhoud gedaan van de file?

 

Via bestand -> onderhoud -> ..

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:34
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

 

Beste Wim,

Ik ben blij voor u dat het u wel lukt maar mijn probleem is daarmee niet 
opgelost.

Zou het probleem kunnen zitten in mijn bestand zelf?

Kan ik mijn vraag doorsturen naar de Legacy helpdesk ?

 

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 

  _  

Van: "W. Foederer" mailto:w.foede...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:11:35
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Ik heb dit zonder problemen kunnen doen.

Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen werden er nog 4 verwijderd.

 

Met vriendelijke groeten

M.V.Gr.

Wim

 verzonden vanuit Mail   voor 
Windows 10

 

Van: Marc Vandewoestijne  
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Wilt ge het volgende eens proberen :

overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties -  verwijder 
feiten met alleen een naam.

Van mij loopt het vanaf hier mis.

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 



Van: "W. Foederer" mailto:w.foede...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 



 

Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit.

Koppel ik hem los gewoon te verweideren.

Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 

Mogelijk is ook nog een optie  om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren.

 

M.V.Gr.

Wim

 

Verzonden vanuit Mail   voor 
Windows 10

 

Van: Marc Vandewoestijne  
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn email.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 



Van: "Irma Lommen - Salden" mailto:irmalom...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.

 

Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Hallo,

Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 



Van: "Irma Lommen - Salden" <  irmalom...@home.nl>
Aan: "legacy-nederlands" <  
legacy-nederlands@legacyusers.com>
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?

 

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [  
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan:   
legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Beste,

Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.

Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.

Kan er mij iemand helpen ?

 

Met vriendelijke groeten

Marc 

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne

Beste Wim, 
Ik ben blij voor u dat het u wel lukt maar mijn probleem is daarmee niet 
opgelost. 
Zou het probleem kunnen zitten in mijn bestand zelf? 
Kan ik mijn vraag doorsturen naar de Legacy helpdesk ? 




Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "W. Foederer"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:11:35 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Ik heb dit zonder problemen kunnen doen. 

Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen werden er nog 4 verwijderd. 



Met vriendelijke groeten 

M.V.Gr. 

Wim 

verzonden vanuit [ https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986 | Mail ] voor 
Windows 10 




Van: [ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | Marc Vandewoestijne ] 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | legacy-nederlands ] 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 




Wilt ge het volgende eens proberen : 


overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties - verwijder 
feiten met alleen een naam. 


Van mij loopt het vanaf hier mis. 


Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "W. Foederer"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 









Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit. 

Koppel ik hem los gewoon te verweideren. 

Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 

Mogelijk is ook nog een optie om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren. 



M.V.Gr. 

Wim 



Verzonden vanuit [ https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986 | Mail ] voor 
Windows 10 




Van: [ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | Marc Vandewoestijne ] 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | legacy-nederlands ] 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 




De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn 
email. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen. 



Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!? 



Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07 
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Hallo, 


Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ... 
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? 





Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com | 
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com ] ] Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Beste, 


Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd. 


Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden. 


Kan er mij iemand helpen ? 





Met vriendelijke groeten 

Marc Vandewoestijne 

[ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | marc.vandewoesti...@telenet.be ] 



-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
[ mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com | Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
] 
[ http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com | 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com ] 



-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_l

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Nog één stapje verder : alle feiten met alleen een naam verwijderen. 



Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 15:07:17 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Dan krijg ik de volgende melding 








Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01 
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Wilt ge het volgende eens proberen : 


overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties - verwijder 
feiten met alleen een naam. 


Van mij loopt het vanaf hier mis. 


Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 






Van: "W. Foederer" < [ mailto:w.foede...@home.nl | w.foede...@home.nl ] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 









Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit. 

Koppel ik hem los gewoon te verweideren. 

Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 

Mogelijk is ook nog een optie om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren. 



M.V.Gr. 

Wim 



Verzonden vanuit [ https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986 | Mail ] voor 
Windows 10 




Van: [ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | Marc Vandewoestijne ] 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | legacy-nederlands ] 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 




De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn 
email. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen. 



Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!? 



Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com | 
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com ] ] Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07 
Aan: legacy-nederlands < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Hallo, 


Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ... 
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 








Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? 





Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com | 
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com ] ] Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Beste, 


Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd. 


Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden. 


Kan er mij iemand helpen ? 





Met vriendelijke groeten 

Marc Vandewoestijne 

[ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | marc.vandewoesti...@telenet.be ] 



-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
[ mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com | Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
] 
[ http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com | 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Ik heb dit zonder problemen kunnen doen.
Daarna heb ik Wis ongebruikte geprobeerd toen werden er nog 4 verwijderd.

Met vriendelijke groeten
M.V.Gr.
Wim
 verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

Wilt ge het volgende eens proberen :
overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties -  verwijder 
feiten met alleen een naam.
Van mij loopt het vanaf hier mis.
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne


Van: "W. Foederer" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen


 
Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit.
Koppel ik hem los gewoon te verweideren.
Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 
Mogelijk is ook nog een optie  om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren.
 
M.V.Gr.
Wim
 
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
 
Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn email.
 
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.
 
Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Hallo,
Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.
 
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?
 
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Beste,
Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.
Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.
Kan er mij iemand helpen ?
 
Met vriendelijke groeten
Marc Vandewoestijne
marc.vandewoesti...@telenet.be

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com
 

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Dan krijg ik de volgende melding

 



 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:01
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Wilt ge het volgende eens proberen :

overzicht - hoofdlijsten - feitnaam - afw.begrafenis - opties -  verwijder 
feiten met alleen een naam.

Van mij loopt het vanaf hier mis.

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 

  _  

Van: "W. Foederer" mailto:w.foede...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:50:25
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 



 

Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit.

Koppel ik hem los gewoon te verweideren.

Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 

Mogelijk is ook nog een optie  om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren.

 

M.V.Gr.

Wim

 

Verzonden vanuit Mail   voor 
Windows 10

 

Van: Marc Vandewoestijne  
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn email.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 



Van: "Irma Lommen - Salden" mailto:irmalom...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.

 

Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Hallo,

Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 



Van: "Irma Lommen - Salden" <  irmalom...@home.nl>
Aan: "legacy-nederlands" <  
legacy-nederlands@legacyusers.com>
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?

 

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [  
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan:   
legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Beste,

Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.

Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.

Kan er mij iemand helpen ?

 

Met vriendelijke groeten

Marc Vandewoestijne

marc.vandewoesti...@telenet.be  


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
  Legacy-Nederlands@legacyusers.com
  
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com  
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

 


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com  
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailma

Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer


Dit krijg ik als ik een feit wil verwijderen dat nog ergens aan gekoppeld zit.
Koppel ik hem los gewoon te verweideren.
Wat gebeurt er als je kiest wis ongebruikte? 
Mogelijk is ook nog een optie  om herstel en onderhoud onder bestand 
uittevoeren.

M.V.Gr.
Wim

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:28
Aan: legacy-nederlands
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn email.

Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne


Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.
 
Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Hallo,
Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.
 
Met vriendelijke groeten
 
Marc Vandewoestijne
 

Van: "Irma Lommen - Salden" 
Aan: "legacy-nederlands" 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?
 
 
Gr,
 
Irma
 
Irma Lommen – Salden
irmalom...@home.nl
www.limburgemigrant.nl
 
Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen
 
Beste,
Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.
Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.
Kan er mij iemand helpen ?
 
Met vriendelijke groeten
Marc Vandewoestijne
marc.vandewoesti...@telenet.be

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
De procedure voor het verwijderen van die feiten is voorzien in Legacy maar de 
uitvoering loopt verkeerd af met een foutmelding zoals beschreven in mijn 
email. 



Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 14:22:38 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen. 



Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!? 



Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07 
Aan: legacy-nederlands  
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Hallo, 


Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ... 
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen. 





Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 






Van: "Irma Lommen - Salden" < [ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl 
] > 
Aan: "legacy-nederlands" < [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] > 
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? 





Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [ [ mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com | 
mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com ] ] Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55 
Aan: [ mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com | 
legacy-nederlands@legacyusers.com ] 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Beste, 


Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd. 


Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden. 


Kan er mij iemand helpen ? 





Met vriendelijke groeten 

Marc Vandewoestijne 

[ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | marc.vandewoesti...@telenet.be ] 



-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
[ mailto:Legacy-Nederlands@legacyusers.com | Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
] 
[ http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com | 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com ] 

-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com 
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Wanneer een feit nog gelinkt is aan een persoon kan men het volgens mij niet 
verwijderen.

 

Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet!?

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 14:07
Aan: legacy-nederlands 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Hallo,

Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ...  
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Marc Vandewoestijne

 

  _  

Van: "Irma Lommen - Salden" mailto:irmalom...@home.nl> >
Aan: "legacy-nederlands" mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com> >
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?

 

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com 
 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Beste,

Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.

Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.

Kan er mij iemand helpen ?

 

Met vriendelijke groeten

Marc Vandewoestijne

marc.vandewoesti...@telenet.be  


-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com  
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Hallo, 
Het betreffen hier feiten die via gedcom in de vorm van " afw. ... 
"binnengeslopen zijn in een ganse reeks notities van verschillende personen. 



Met vriendelijke groeten 



Marc Vandewoestijne 


Van: "Irma Lommen - Salden"  
Aan: "legacy-nederlands"  
Verzonden: Dinsdag 27 februari 2018 13:59:08 
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 



Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!? 





Gr, 




Irma 



Irma Lommen – Salden 

[ mailto:irmalom...@home.nl | irmalom...@home.nl ] 

[ http://www.limburgemigrant.nl/ | www.limburgemigrant.nl ] 





Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne 
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55 
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com 
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen 





Beste, 


Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd. 


Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden. 


Kan er mij iemand helpen ? 





Met vriendelijke groeten 

Marc Vandewoestijne 

[ mailto:marc.vandewoesti...@telenet.be | marc.vandewoesti...@telenet.be ] 

-- 
___ 
Legacy-Nederlands mailing list 
Legacy-Nederlands@legacyusers.com 
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com 
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


Re: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Ben je zeker dat dit feit nergens meer gelinkt is aan een persoon!?

 

 

Gr,

 

Irma

 

Irma Lommen – Salden

  irmalom...@home.nl

  www.limburgemigrant.nl

 

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] 
Namens Marc Vandewoestijne
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 13:55
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

 

Beste,

Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd.

Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden.

Kan er mij iemand helpen ?

 

Met vriendelijke groeten

Marc Vandewoestijne

marc.vandewoesti...@telenet.be  

-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com


[Legacy-Nederlands] Feitnamen verwijderen

2018-02-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Marc Vandewoestijne
Beste, 
Bij het proberen feiten te verwijderen via 
Hoofdlijst-feitnaam-opties-verwijderen feiten met alleen namen ,krijg ik 
volgende melding :Fout 0; fout bij wissen feit; fout 3167 : de record is 
verwijderd. 
Alle opgegeven hulpmogelijkheden via zowel de nederlandse als de engelstalige 
helpdesk konden geen oplossing bieden. 
Kan er mij iemand helpen ? 



Met vriendelijke groeten 

Marc Vandewoestijne 

marc.vandewoesti...@telenet.be 
-- 
___
Legacy-Nederlands mailing list
Legacy-Nederlands@legacyusers.com
http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com