Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-02-02 חוט Tomer Cohen
כפי שציינתי מספר פעמים בשבוע האחרון מבלי לפרסם את זה בפומבי ברשימת התפוצה,
לדעתי אפשר ללכת על שם קצת יותר כבד, כגון כנס עמותת המקור לקוד פתוח ותוכנה
חופשית, כשם שאיגוד האינטרנט קורא לכנס השנתי שלו בשם דומה ולא משקיע בבחירת
שמות מקוצרים. שם ארוך אמנם קשה יותר לזכרון, וגם משדר אווירה של אירוע פחות
קהילתי מאשר השם הנוכחי, אבל במקביל הוא מזכיר במשפט אחד את שם הגוף המארגן וגם
את מטרות הכנס.

2011/2/2 Gal Gur-Arie gal.g...@gmail.com

 דעה אישית:
 אני חושב ששם הכנס לא מתאים ולפחות לפני שנתיים נעשה השינוי מאוגוסט פינגווין
 מס' הכנס לאוגוסט פינגווין שנת הכנס.
 לדעתי זה לא נכון לקשר את שם הכנס לחודש מסויים בשנה, גם מהסיבה שייתכן ויזוז
 לחודש אחר או אולי סיבה שכרגע לא נראית באופק כמו האפשר שהכנס ייתקיים פעמיים
 בשנה, למשל בחורף.

 מצד שני:
 אני מסכים עם העובדה שסיבת שינוי השם לא צריכה להעשות בגלל בקשתו של RMS, אין
 שום איזכור ללינוקס בשם הכנס והכנס מאורגן עי עמותה שמקדמת קוד חופשי ולא רק
 לינוקס.


 גל
 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

  ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו
 בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
 חופשית זה גנו.

 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
 לשמוע את דבריו של אותו בחור.

 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

 רם און.



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
*Tomer Cohen*
http://tomercohen.com
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-02-02 חוט Shai Berger
לדעתי אנחנו צריכים לשנות את שם הכנס, בערך 10 דקות אחרי שה-FSF ישנה את שמו כך 
שלא ירמוז להעדפה של FreeBSD.

או במלים אחרות, אוגוסט פינגווין FTW!

שי.
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-02-02 חוט Shlomi Fish
On Wednesday 02 Feb 2011 13:03:24 Shai Berger wrote:
 לדעתי אנחנו צריכים לשנות את שם הכנס, בערך 10 דקות אחרי שה-FSF ישנה את שמו
 כך שלא ירמוז להעדפה של FreeBSD.
 

רק למען הפרוטוקול, המושג free software נטבע על ידי סטאלמן זמן רב לפני 
FreeBSD:

http://en.wikipedia.org/wiki/FreeBSD#History

בנוסף ראה:

http://www.gnu.org/distros/free-distros.html

בכבוד רב,

שלומי פיש

 או במלים אחרות, אוגוסט פינגווין FTW!
 
 שי.
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

-- 
-
Shlomi Fish   http://www.shlomifish.org/
My Aphorisms - http://www.shlomifish.org/humour.html

Chuck Norris can make the statement This statement is false a true one.

Please reply to list if it's a mailing list post - http://shlom.in/reply .
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-29 חוט Ram-on Agmon
גיא. יש כאן הרבה תגובות להרבה מאוד כיוונים. בסופו של דבר, יש וועד, והוועד
צריך להחליט. הבנתי שיש התנגדות לשינוי השם מצד כמה אנשים, ומאידך, יש הרבה שלא
התנגדו. אז לדעתי הצעת הפשרה של החלפה חד פעמית היא סבירה. זה לא שאני לא קורא,
זה שאני מתקשה להפנים :).

הוועד נבחר כדי לקבל החלטות.ההתיעצות כאן היא מעין סקר. לא משאל עם. אם אתה
חשוב שאני טועה, האמן לי, אשמח מאוד לראות אותך מועמד לוועד בשנה הבאה.

רם און.

2011/1/29 guy guyda...@actcom.co.il

 רם, אתה לא ממש קורא את התגובות האחרות...
יש הסכמות על הרבה ויתורים, אין הסכמה על החלפת השם (אפילו חד-פעמית).

נקודות בהן יש הסכמה:
* צריך בהחלט להוסיף את גנו לכותרת המשנה (תכנה חופשית זה לא רק לינוקס) - לא
כוויתור, אלא כמדיניות.
* ניתן לפרוס שטיח אדום - זה בהחלט ויתור.  אני מעדיף שטיח דשא ;-)
* ניתן באופן חד פעמי לערוך את הכנס בחודש אחר (ויתור גדול)
* ניתן להזמין משתמשי גנו\לינוקס מתחומי הרשות (מי ידאג להם לרשיונות מעבר?
האם הכוונה להזמין רק כאלה שיש להם אישורים ולסמן אותם כמשתפים? או שהכוונה פה
לעורר מהומות?  כדאי לבדוק את הבעיות הביורוקרטיות לפני מהלך כגון זה)

נקודות בהן אין הסכמה:
* שנוי הלוגו והשם של הכנס (השם והלוגו הם של הכנס, לא של יעדי הכנס.  זה יהיה
אוגוסט-פינגווין גם ביולי, כי זה כבר מותג בפני עצמו).
* הוספת גוון פוליטי מובהק לכנס - הפיכת הכנס מכנס תכנה חופשית, להצהרה על
דיעות פוליטיות - בין אם מבית מדרשו של יוסי שריד, או מבית מדרשו של אביגדור
(איווט) ליברמן.

הצעת ביניים (לא היתה בתגובות האחרות)- לבדוק אם גוף כלשהו יכול או מתכנן להרים
כנס נוסף בו RTS ירצה, ולפרסם ולתמוך באותו כנס במגבלות המשאבים, כך שכנס
אוגוסט פינגווין יהיה כרגיל.

גיא.


On 28/01/11 22:53, Ram-on Agmon wrote:

 בוא ננסה לסכם.

 מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל
החלטה האם ללכת עם השם החדש או לא.

 בואו נתמקד בשמות.

 יש רעיונות?

 רם און.


 2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

+1 להביא את סטולמן בכל מחיר

גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
  הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום
שנוכל
 לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
 בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
 זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי של
 המפה הפוליטית

 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
  האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
  רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

 לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
 אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם המשפחה
 שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
 לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה -
 השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי טיפוסי
 היה נשכח די מהר.

   בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

 האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
 מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?

 בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
 ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.

  כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

 אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.

  מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

 מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
 עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).

 אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
 לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).

 --- עומר


 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




 --
הבלוג שלי:
http://nadavvin.com
 ___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions



___
Discussions mailing
listdiscussi...@hamakor.org.ilhttp://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-29 חוט Ira Abramov
אתם רצתם מהר מאוד למסקנות בלי לתת למצטרפים המאוחרים להביע דעה, אז קחו נשימה
(אוגוסט עוד לא בפתח) והנה השנקל שלי:

1. לא צריך להזיז את כל אוגוסט פינגווין לכבוד RMS, אפשר לעשות מיני-כנס נוסף.

2. לא צריך לשנות את שם הכנס, כי זו צביעות מוזרה. אני מאוד אשמח אם ניתן לו
כותרת משנה - אוגוסט פנגווין - הכנס השנתי לחופש התוכנה. אפשר להסביר לאיש
שזה מאורגן מטעם העמותה לתוכנה חופשית בארץ, מייסודה של קבוצת השוחרים IGLU,
שזה כידוע לכל Israeli *GNU*/Linux users

3. מה לעשות, חופש התוכנה הוא אידאולוגיה פוליטית, ואני גם נתתי בו לפני שנתיים
הרצאה שנגעה בפוליטיקה והשתתפתי בפאנל שדן בפוליטיקה, אני לא רואה למה פתאום
הוחלט לעשות אחורה פנה.

יותר מזה - אם על מישהו לא מקובל גוון פוליטי וחופש התוכנה שיקים כנס לקוד
פתוח או שילך לכנסים של פלי הנמר. המקור מדברת ונלחמת על תוכנה חופשית מיום
היווסדה, ותוכנה חופשית זה יותר מקוד - זה תקנים פתוחים, ניידות נתונים ועוד
עקרונות שאינם ברורים מאליהם ואינם טכניים בלבד, הם גם אידאולוגיות שנוגעות
לפוליטיקה, חוקי קופירייט, שוויון כלכלי, מידע ממשלתי ציבורי ועוד נושאים.

4. מצד שני RMS, עם כל הכבוד שיש לי כלפיו (ויש לי המון), יכול להיות נודניק.
לא חייבים להתכופף בשבילו עד כדי שינוי שם הכנס. בנוסף כבר שמעתי יותר מדי
פעמים את ההרצאה הרגילה שלו על המדפסת של זירוקס והחבר שחתם NDA כדי לבגוד בכל
הקולגות. אם כבר, אני דווקא מאוד אשמח לשמוע ממנו משהו יותר ערכי-אידאולוגי ולא
טכני. אם זה לא מתאים באוגוסט פנגווין, אז נארגן פגישה איתו לחוד גם לזה ושיתן
הרצאת מרשמלו וניל בכנס למי שירצה. ישראלים הם לא עם פוליטיקלי קורקט, אני לא
מבין למה אנחנו צריכים לקבל את פניו של האיש היקר הזה בכפפות משי ופוליטיקל
קורקטנס של אנחנו נשנה את שם הכנס בשבילך ואתה לא תערבב פוליטיקה בהרצאה
לכבודינו, כמו שאמרתי, זה מריח מצביעות וזו החטאת המטרה.

5. אם למישהו יש לרגע אחד תהיות בנושא, אז דעו לכם שלי ברור לגמרי שהאיש גם
יקפוץ לרמאללה להפגש עם משרד החינוך של הרשות (או מה שיהיה שם ביולי) כמו שעשה
בביקורים קודמים. אני בטוח שזה לא מתאים לכולם, אבל אני מאמין שאני, רם און,
גיא שפר ואולי כמה אחרים נהיה מעונינים לשתף איתו פעולה אם יעלו רעיונות
לפרויקטים כאלו או אחרים בתקופה הזו. אני חושב שראוי להחליט עכשיו אם דברים
כאלו יקרו בשיתוף עם המקור או כחבורה של אנשים פרטיים, וכמה הדבר הזה יגלוש
או לא לתכנים של אוגוסט פנגווין.

שבת שלום,
עירא.

2011/1/29 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

גיא. יש כאן הרבה תגובות להרבה מאוד כיוונים. בסופו של דבר, יש וועד, והוועד
צריך להחליט. הבנתי שיש התנגדות לשינוי השם מצד כמה אנשים, ומאידך, יש הרבה שלא
התנגדו. אז לדעתי הצעת הפשרה של החלפה חד פעמית היא סבירה. זה לא שאני לא קורא,
זה שאני מתקשה להפנים :).

הוועד נבחר כדי לקבל החלטות.ההתיעצות כאן היא מעין סקר. לא משאל עם. אם אתה
חשוב שאני טועה, האמן לי, אשמח מאוד לראות אותך מועמד לוועד בשנה הבאה.

רם און.

2011/1/29 guy guyda...@actcom.co.il

 רם, אתה לא ממש קורא את התגובות האחרות...

יש הסכמות על הרבה ויתורים, אין הסכמה על החלפת השם (אפילו חד-פעמית).

נקודות בהן יש הסכמה:
* צריך בהחלט להוסיף את גנו לכותרת המשנה (תכנה חופשית זה לא רק לינוקס) - לא
כוויתור, אלא כמדיניות.
* ניתן לפרוס שטיח אדום - זה בהחלט ויתור.  אני מעדיף שטיח דשא ;-)
* ניתן באופן חד פעמי לערוך את הכנס בחודש אחר (ויתור גדול)
* ניתן להזמין משתמשי גנו\לינוקס מתחומי הרשות (מי ידאג להם לרשיונות מעבר?
האם הכוונה להזמין רק כאלה שיש להם אישורים ולסמן אותם כמשתפים? או שהכוונה פה
לעורר מהומות?  כדאי לבדוק את הבעיות הביורוקרטיות לפני מהלך כגון זה)

נקודות בהן אין הסכמה:
* שנוי הלוגו והשם של הכנס (השם והלוגו הם של הכנס, לא של יעדי הכנס.  זה יהיה
אוגוסט-פינגווין גם ביולי, כי זה כבר מותג בפני עצמו).
* הוספת גוון פוליטי מובהק לכנס - הפיכת הכנס מכנס תכנה חופשית, להצהרה על
דיעות פוליטיות - בין אם מבית מדרשו של יוסי שריד, או מבית מדרשו של אביגדור
(איווט) ליברמן.

הצעת ביניים (לא היתה בתגובות האחרות)- לבדוק אם גוף כלשהו יכול או מתכנן להרים
כנס נוסף בו RTS ירצה, ולפרסם ולתמוך באותו כנס במגבלות המשאבים, כך שכנס
אוגוסט פינגווין יהיה כרגיל.

גיא.


On 28/01/11 22:53, Ram-on Agmon wrote:

 בוא ננסה לסכם.

 מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל
החלטה האם ללכת עם השם החדש או לא.

 בואו נתמקד בשמות.

 יש רעיונות?

 רם און.


 2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

+1 להביא את סטולמן בכל מחיר

גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
  הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום
שנוכל
 לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
 בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
 זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי של
 המפה הפוליטית

 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
  האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
  רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

 לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
 אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם המשפחה
 שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
 לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה -
 השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי טיפוסי
 היה נשכח די מהר.

   בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה 

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-29 חוט Omer Zak
On Sat, 2011-01-29 at 12:40 +0200, Yaron Shahrabani wrote:
 שתי שאלותלי אליכם:
 1. האם לדעתכם ריצ'רד יסכים שייגבה מהמשתתפים בכנס תשלום (כאשר הוא עושה
 זאת בהתנדבות אם אני מבין נכון)?

סטולמן תומך מאוד בגביית תשלום עבור התוכנה.  שנים רבות FSF התפרנסה ממכירת
סרטים מגנטיים עם עותקים של התוכנות ששוחררו תחת GPL (לפני שהאינטרנט היה
מספיק נרחב ומהיר כדי לייתר פעילות זו).  התנאי שלו הוא, שמי שקיבל עותק של
התוכנה יהיה רשאי לשכפל אותה ולהעביר הלאה בחינם או בתשלום כרצונו (ולהנות
גם מהחופשים האחרים של משתמש בתוכנה).

לכן גם לא מובן מאליו שישתתף בכנס בהתנדבות - צריך לשאול אותו.

 2. מה דעתכם על השם יולי פינגנו, ככה גם שברנו את הפינגווין ולא פסחנו על
 הגנו.

אם מחליטים (על גופתי המפרפרת והדואבת אך לא המתה) לשנות את שם הכנס, אז
יולי פינגנו יהיה הרע במיעוטו.  זה נשמע לי כמו פרודיה של אוגוסט פינגווין.
בהכרח זה מזכיר לי את הסיפור ששלומי פיש פרסם באחד מהראשונים לאפריל על
בודק האיות שאוכף את השימוש בשם GNU/Linux והפרדת המונח קניין רוחני
לסוגיו השונים.

--- עומר


-- 
Palestinians did not firmly and vocally and strongly denounce the Hannover 
attack 
(http://www.huffingtonpost.com/2010/06/24/german-youths-attack-jewi_n_623922.html)
 but rather supported the attack, even though it is yet another proof why Jews 
need their own country in which they can live safely.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-29 חוט Shlomi Fish
On Saturday 29 Jan 2011 13:24:23 Omer Zak wrote:
 On Sat, 2011-01-29 at 12:40 +0200, Yaron Shahrabani wrote:
  שתי שאלותלי אליכם:
  1. האם לדעתכם ריצ'רד יסכים שייגבה מהמשתתפים בכנס תשלום (כאשר הוא עושה
  זאת בהתנדבות אם אני מבין נכון)?
 
 סטולמן תומך מאוד בגביית תשלום עבור התוכנה.  שנים רבות FSF התפרנסה ממכירת
 סרטים מגנטיים עם עותקים של התוכנות ששוחררו תחת GPL (לפני שהאינטרנט היה
 מספיק נרחב ומהיר כדי לייתר פעילות זו).  התנאי שלו הוא, שמי שקיבל עותק של
 התוכנה יהיה רשאי לשכפל אותה ולהעביר הלאה בחינם או בתשלום כרצונו (ולהנות
 גם מהחופשים האחרים של משתמש בתוכנה).
 
 לכן גם לא מובן מאליו שישתתף בכנס בהתנדבות - צריך לשאול אותו.
 
  2. מה דעתכם על השם יולי פינגנו, ככה גם שברנו את הפינגווין ולא פסחנו על
  הגנו.
 
 אם מחליטים (על גופתי המפרפרת והדואבת אך לא המתה) לשנות את שם הכנס, אז
 יולי פינגנו יהיה הרע במיעוטו.  זה נשמע לי כמו פרודיה של אוגוסט פינגווין.
 בהכרח זה מזכיר לי את הסיפור ששלומי פיש פרסם באחד מהראשונים לאפריל על
 בודק האיות שאוכף את השימוש בשם GNU/Linux והפרדת המונח קניין רוחני
 לסוגיו השונים.

רק למען הפרוטוקול, ניתן למצוא את הסיפור כאן:

http://www.shlomifish.org/humour/bits/RMS-Lint/

הוא התפרסם בעבר באתר www.iglu.org.il אבל הנל כבר לא באוויר.

בכבוד רב,

שלומי פיש

-- 
-
Shlomi Fish   http://www.shlomifish.org/
Best Introductory Programming Language - http://shlom.in/intro-lang

Chuck Norris can make the statement This statement is false a true one.

Please reply to list if it's a mailing list post - http://shlom.in/reply .
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ram-on Agmon
ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
חופשית זה גנו.

חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
לשמוע את דבריו של אותו בחור.

ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

רם און.
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט E L
Just call it the RMS convention :)



2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com:
 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
 שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.
 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
 חופשית זה גנו.
 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
 לשמוע את דבריו של אותו בחור.
 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.
 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.
 רם און.


 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Meir Maor
אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף היטב את תוכן הכנס.
אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם שליווה אותנו שנים
רבות.
אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין, כי הרי עם כל
הכבוד לגנו,
יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון גנו.
סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה, אני מניח שלא
נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין,
כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה לדבר בכנס של
מוזילה הנקרא בשם מתאים.

אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה החופשית הישראלית
שיכול להיות כותרת משנה.
משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס חופש 2011

אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או בסוגריים בשביל לשמור
על עקביות.

 מאיר

2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
 שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
 חופשית זה גנו.

 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
 לשמוע את דבריו של אותו בחור.

 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

 רם און.



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Elad
לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה להלחם: גנולי), אבל
אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.

2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
 שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
 חופשית זה גנו.

 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
 לשמוע את דבריו של אותו בחור.

 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

 רם און.



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
-Elad.
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ram-on Agmon
אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו רוצים לשנות כמה
מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן, ואנחנו, כתנועה, שדי
עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג זה.

מה דעתכם על:
כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל.

רם און.






2011/1/28 Meir Maor meirm...@gmail.com

אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף היטב את תוכן הכנס.
אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם שליווה אותנו שנים
רבות.
אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין, כי הרי עם כל
הכבוד לגנו,
יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון גנו.
סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה, אני מניח שלא
נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין,
כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה לדבר בכנס של
מוזילה הנקרא בשם מתאים.

אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה החופשית הישראלית
שיכול להיות כותרת משנה.
משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס חופש 2011

אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או בסוגריים בשביל לשמור
על עקביות.

 מאיר

2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
חופשית זה גנו.

חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
לשמוע את דבריו של אותו בחור.

ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

רם און.



___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Yaron Shahrabani
רק כדי לסבר את האוזן אני חושב שכדאי להוסיף, אפילו בסוגריים, איזשהו אזכור
לאוגוסט פינגווין או לפחות לציין באיזושהי צורה את המסורת.
Yaron Shahrabani

Hebrew translator




2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו רוצים לשנות כמה
מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן, ואנחנו, כתנועה, שדי
עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג זה.

מה דעתכם על:
כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל.

רם און.






2011/1/28 Meir Maor meirm...@gmail.com

 אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף היטב את תוכן
הכנס.
אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם שליווה אותנו שנים
רבות.
אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין, כי הרי עם כל
הכבוד לגנו,
יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון גנו.
סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה, אני מניח שלא
נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין,
כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה לדבר בכנס של
מוזילה הנקרא בשם מתאים.

אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה החופשית הישראלית
שיכול להיות כותרת משנה.
משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס חופש 2011

אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או בסוגריים בשביל לשמור
על עקביות.

 מאיר

 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
חופשית זה גנו.

חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
לשמוע את דבריו של אותו בחור.

ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

רם און.



___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Meital Bourvine
מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם של
הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא נכון, יהיה
ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)

מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ כי
פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה לכנס כל
הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?

בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה לינוקס?
ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול לעשות מה
שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא לכנס...

אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...

מיטל

2011/1/28 Elad el...@doom.co.il

 לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
 לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה להלחם: גנולי),
 אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.

 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו בוועד
 שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו תוכנה
 חופשית זה גנו.

 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי כדי
 לשמוע את דבריו של אותו בחור.

 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

 רם און.



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




 --
 -Elad.

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Omer Zak
בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.

אני מציע:
1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
הכל.
3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
היסטוריות.
4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.

--- עומר


On Fri, 2011-01-28 at 16:35 +0200, Meital Bourvine wrote:
 מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם
 של הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא
 נכון, יהיה ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)
 
 מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ
 כי פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה
 לכנס כל הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?
 
 בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה
 לינוקס?
 ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול
 לעשות מה שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא
 לכנס...
 
 אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...
 
 מיטל
 
 
 2011/1/28 Elad el...@doom.co.il
 לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
 לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה
 להלחם: גנולי), אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.
 
 
 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
 הקודש, וחשבנו בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים
 באוגוסט פינגויין. 
 
 
 
 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
 לינוקס, ואילו תוכנה חופשית זה גנו. 
 
 
 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב
 שנעביר את הכנס ליולי כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור. 
 
 
 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
 הקוליות הגיקית. 
 
 
 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם. 
 
 
 רם און.

-- 
You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
release to be named after Snufkin.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ram on Agmon
אני מסכים עם הכיוון. הועלתה גם הצעה שזה יהיה שינוי חד פעמי.

- Original message -
 רק כדי לסבר את האוזן אני חושב שכדאי להוסיף, אפילו בסוגריים, איזשהו אזכור
 לאוגוסט פינגווין או לפחות לציין באיזושהי צורה את המסורת.
 Yaron Shahrabani
 
 Hebrew translator
 
 
 
 
 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
   אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו רוצים לשנות
 כמה מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן, ואנחנו,
 כתנועה, שדי עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג זה.
 
 מה דעתכם על:
 כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל.
 
 רם און.
 
 
 
 
 
 
 2011/1/28 Meir Maor meirm...@gmail.com
 
   אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף היטב את תוכן
 הכנס.
 אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם שליווה אותנו שנים
 רבות.
 אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין, כי הרי עם כל
 הכבוד לגנו,
 יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון גנו.
 סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה, אני מניח שלא
 נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין,
 כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה לדבר בכנס של
 מוזילה הנקרא בשם מתאים.
 
 אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה החופשית הישראלית
 שיכול להיות כותרת משנה.
 משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס חופש 2011
 
 אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או בסוגריים בשביל
 לשמור על עקביות.
 
   מאיר
 
   2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
   ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו
 בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.
 
 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו
 תוכנה חופשית זה גנו.
 
 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי
 כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.
 
 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.
 
 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.
 
 רם און.
 
 
 
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 
 
 
 
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Shlomi Fish
On Friday 28 Jan 2011 17:54:47 Omer Zak wrote:
 בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
 ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
 מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.
 
 אני מציע:
 1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
 2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
 הכל.
 3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
 GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
 נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
 היסטוריות.
 4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
 5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
 אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
 במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
 6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.
 

אני מסכים עם עומר.

בכבוד רב,

שלומי פיש


-- 
-
Shlomi Fish   http://www.shlomifish.org/
My Public Domain Photos - http://www.flickr.com/photos/shlomif/

Chuck Norris can make the statement This statement is false a true one.

Please reply to list if it's a mailing list post - http://shlom.in/reply .
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ori Idan
אני חושב שכדאי שזה יהיה שינוי חד פעמי.
אפשר לומר שהשנה אין כנס אוגוסט פינגווין ובמקומו יש בחודש יולי כנס קהילת
התוכנה החופשית הישראלי או כל שם אחר.

-- 
אורי עידן


2011/1/28 Ram on Agmon agm...@gmail.com

 אני מסכים עם הכיוון. הועלתה גם הצעה שזה יהיה שינוי חד פעמי.

- Original message -
 רק כדי לסבר את האוזן אני חושב שכדאי להוסיף, אפילו בסוגריים, איזשהו אזכור
 לאוגוסט פינגווין או לפחות לציין באיזושהי צורה את המסורת.
 Yaron Shahrabani

 Hebrew translator




 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

  אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו רוצים לשנות
 כמה מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן, ואנחנו,
 כתנועה, שדי עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג זה.

 מה דעתכם על:
 כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל.

 רם און.






 2011/1/28 Meir Maor meirm...@gmail.com

  אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף היטב את תוכן
 הכנס.
 אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם שליווה אותנו שנים
 רבות.
 אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין, כי הרי עם כל
 הכבוד לגנו,
 יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון גנו.
 סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה, אני מניח שלא
 נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין,
 כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה לדבר בכנס של
 מוזילה הנקרא בשם מתאים.

 אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה החופשית הישראלית
 שיכול להיות כותרת משנה.
 משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס חופש 2011

 אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או בסוגריים בשביל
 לשמור על עקביות.

  מאיר

  2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

  ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ הקודש, וחשבנו
 בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין.

 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה לינוקס, ואילו
 תוכנה חופשית זה גנו.

 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את הכנס ליולי
 כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.

 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על הקוליות הגיקית.

 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.

 רם און.



 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions


___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Elad
שים לב ששינוי התאריך הוא לא רק בגלל סטולמן. אנשי ויקימדיה תפסו את התאריך
לכנס שלהם.
http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Main_Page
אז הזזת הכנס היא לא בדיוק לכבוד סטולמן.

חוץ מהפרט הקטן הזה, אני מסכים איתך.
2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
 ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
 מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.

 אני מציע:
 1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
 2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
 הכל.
 3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
 GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
 נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
 היסטוריות.
 4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
 5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
 אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
 במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
 6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.

 --- עומר


 On Fri, 2011-01-28 at 16:35 +0200, Meital Bourvine wrote:
  מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם
  של הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא
  נכון, יהיה ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)
 
  מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ
  כי פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה
  לכנס כל הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?
 
  בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה
  לינוקס?
  ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול
  לעשות מה שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא
  לכנס...
 
  אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...
 
  מיטל
 
 
  2011/1/28 Elad el...@doom.co.il
  לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
  לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה
  להלחם: גנולי), אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.
 
 
  2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
  ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
  הקודש, וחשבנו בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים
  באוגוסט פינגויין.
 
 
 
  מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
  לינוקס, ואילו תוכנה חופשית זה גנו.
 
 
  חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב
  שנעביר את הכנס ליולי כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.
 
 
  ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
  הקוליות הגיקית.
 
 
  בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.
 
 
  רם און.

 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
-Elad.
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט moshe nahmias
אני בעיקר מסכים עם הרעיון של השינוי החד פעמי, אבל אם אפשר להסביר לסטולמן את
חשיבות השם ולהראות שאנו מוכנים לשנות את השם באופן חד פעמי זה לא כזה נורא.
בסופו של דבר זה לא מומ אלא ענין של החלטה עקרונית לכנס השנה ולא יותר מזה,
מצד שני אני כן חושב שצריך להזכיר את השם האמיתי אוגוסט פינגווין בכותרת משנה
או משהו כי אם מישהו מכיר את הכנס כאוגוסט פינגווין שם אחר לא יקושר אצלו לכנס
של המקור במיוחד שזה לא בתאריך הנכון

2011/1/28 Elad el...@doom.co.il

 שים לב ששינוי התאריך הוא לא רק בגלל סטולמן. אנשי ויקימדיה תפסו את התאריך
 לכנס שלהם.
 http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Main_Page
 אז הזזת הכנס היא לא בדיוק לכבוד סטולמן.

 חוץ מהפרט הקטן הזה, אני מסכים איתך.
 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
 ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
 מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.

 אני מציע:
 1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
 2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
 הכל.
 3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
 GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
 נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
 היסטוריות.
 4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
 5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
 אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
 במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
 6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.

 --- עומר


 On Fri, 2011-01-28 at 16:35 +0200, Meital Bourvine wrote:
  מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם
  של הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא
  נכון, יהיה ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)
 
  מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ
  כי פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה
  לכנס כל הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?
 
  בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה
  לינוקס?
  ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול
  לעשות מה שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא
  לכנס...
 
  אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...
 
  מיטל
 
 
  2011/1/28 Elad el...@doom.co.il
  לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
  לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה
  להלחם: גנולי), אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.
 
 
  2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
  ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
  הקודש, וחשבנו בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים
  באוגוסט פינגויין.
 
 
 
  מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
  לינוקס, ואילו תוכנה חופשית זה גנו.
 
 
  חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב
  שנעביר את הכנס ליולי כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.
 
 
  ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
  הקוליות הגיקית.
 
 
  בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.
 
 
  רם און.

 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




 --
 -Elad.

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ram-on Agmon
האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר רצינות והוא
נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה. בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם
הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

רם און

2011/1/28 Elad el...@doom.co.il

שים לב ששינוי התאריך הוא לא רק בגלל סטולמן. אנשי ויקימדיה תפסו את התאריך
לכנס שלהם.
http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Main_Page
אז הזזת הכנס היא לא בדיוק לכבוד סטולמן.

חוץ מהפרט הקטן הזה, אני מסכים איתך.
2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.

אני מציע:
1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
הכל.
3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
היסטוריות.
4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.

--- עומר


On Fri, 2011-01-28 at 16:35 +0200, Meital Bourvine wrote:
 מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם
 של הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא
 נכון, יהיה ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)

 מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ
 כי פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה
 לכנס כל הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?

 בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה
 לינוקס?
 ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול
 לעשות מה שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא
 לכנס...

 אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...

 מיטל


 2011/1/28 Elad el...@doom.co.il
 לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
 לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה
 להלחם: גנולי), אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.


 2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
 הקודש, וחשבנו בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים
 באוגוסט פינגויין.



 מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
 לינוקס, ואילו תוכנה חופשית זה גנו.


 חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב
 שנעביר את הכנס ליולי כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.


 ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
 הקוליות הגיקית.


 בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.


 רם און.

--
You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
release to be named after Snufkin.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
-Elad.

___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Omer Zak
בחודש אוגוסט 2011 יש ארבעה ימי שישי, וכנס ויקימדיה תפסו רק את הראשון
שביניהם.
נדמה לי שכבר קיימו אוגוסט פינגווין ביום שישי שאינו הראשון של חודש אוגוסט
אבל אינני בטוח בזה (מה שאני בטוח הוא שפעם קיימו כנס באחד מימי חמישי של
חודש אוגוסט).
כך שהבחירה בין יולי לבין יום שישי אחר של חודש אוגוסט היא בגלל סטולמן.

On Fri, 2011-01-28 at 18:03 +0200, Elad wrote:
 שים לב ששינוי התאריך הוא לא רק בגלל סטולמן. אנשי ויקימדיה תפסו את
 התאריך לכנס שלהם.
 http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Main_Page
 
 אז הזזת הכנס היא לא בדיוק לכבוד סטולמן.
 
 חוץ מהפרט הקטן הזה, אני מסכים איתך.
 
 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il
 בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
 ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת
 הזו.  אבל
 מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.
 
 אני מציע:
 1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
 2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי
 אבל זה
 הכל.

-- 
You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
release to be named after Snufkin.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Elad
הוא דווקא מעורר שאלות.
אם זה היה כנס התוכנה החופשית הישראלי אף אחד לא היה שואל אותי מה זה אוגוסט
פינגווין? כשאני מסתובב עם החולצה של הכנס. עצם השם מעורר עניין.

2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com

 האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר רצינות
 והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה. בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין
 בשם הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

 כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

 מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

 רם און

 2011/1/28 Elad el...@doom.co.il

 שים לב ששינוי התאריך הוא לא רק בגלל סטולמן. אנשי ויקימדיה תפסו את התאריך
 לכנס שלהם.
 http://wikimania2011.wikimedia.org/wiki/Main_Page
 אז הזזת הכנס היא לא בדיוק לכבוד סטולמן.

 חוץ מהפרט הקטן הזה, אני מסכים איתך.
 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

  בנקודה זו של שם הכנס אני מסכים עם מיטל.
 ההסכמה שלנו עם סטולמן היא על השם הנכון של מערכת ההפעלה המסוימת הזו.  אבל
 מה שאנו מארגנים זה כנס, לא מערכת הפעלה.

 אני מציע:
 1. הכנס ייקרא אוגוסט פינגווין אפילו אם יתקיים בחודש יולי.
 2. יוסבר לסטולמן שלכבודו אנו מוכנים להעביר את הכנס לחודש יולי אבל זה
 הכל.
 3. יוסבר, שהפינגווין כסמל של הכנס אינו בהכרח תלוי בפינגווין כסמל של
 GNU/Linux. יכול לקרות, שגם אם לינוס יום אחד יחליף את הסמל של GNU/Linux,
 נשאיר את הפינגווין כסמל של הכנס.  כל קשר שיש בין שניהם הינו מסיבות
 היסטוריות.
 4. נקפיד בכל הפרסומים לציין את GNU/Linux ולא את Linux.
 5. עם זאת, נשאיר את שם רשימת התפוצה Linux-IL ולא נשנה ל-GNU-Linux-IL.
 אפשר לשאול את סטולמן אם הוא מחרים LUG-ים בארצות אחרות כי הם משתמשים
 במילה Linux בשמות שלהם ולא שינו ל-GLUG-ים.
 6. אם לאחר כל זאת, סטולמן לא יהיה מוכן לבוא לכנס, שלא יבוא לכנס.

 --- עומר


 On Fri, 2011-01-28 at 16:35 +0200, Meital Bourvine wrote:
  מה זה השטוית האלה?! אם לא לכבודו של מר סטולמן לדבר בכנס שלנו בגלל השם
  של הכנס, אז נראה לי שנסתדר מצויין גם בלעדיו... (ושלא תבינו אותי לא
  נכון, יהיה ממש מגניב אם הוא כן יבוא לדבר שם, אבל לא בכל מחיר...)
 
  מה יהיה אם מחר מישהו אחר מהקהילה לדוגמה יחליט שהוא לא מוכן להרצות באפ
  כי פינגווין זה לינוקס באופן כללי ולא ספציפית דביאן? אז נשנה את זה
  לכנס כל הפצות הלינוקס הקיימות וגם הפצות היוניקס?
 
  בפעם האחורנה שבדקתי, פינגווין זה חיה ואוגוסט זה חודש. מישהו שמע פה
  לינוקס?
  ובכלל לדעתי אחד מהרעיונות של תוכנה חופשית וקוד פתוח זה שכל אחד יכול
  לעשות מה שבא לו, בלי שאף אחד יכתיב לו במה בדיוק להשתמש ו/או איך לקרוא
  לכנס...
 
  אני אשמח לקבל את המייל של סטולמן ולהסביר לו כמה הוא טועה...
 
  מיטל
 
 
  2011/1/28 Elad el...@doom.co.il
  לדעתי אם משנים את השם של הכנס, זה צריך להיות חד פעמי.
  לדעתי כדאי שנקרא לו השנה נניח יולי גנו (או גנו יולי, הצעה
  להלחם: גנולי), אבל אחרי זה הוא יחזור להיות אוגוסט פינגווין.
 
 
  2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com
 
  ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
  הקודש, וחשבנו בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים
  באוגוסט פינגויין.
 
 
 
  מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
  לינוקס, ואילו תוכנה חופשית זה גנו.
 
 
  חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב
  שנעביר את הכנס ליולי כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור.
 
 
  ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
  הקוליות הגיקית.
 
 
  בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם.
 
 
  רם און.

 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




 --
 -Elad.

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions





-- 
-Elad.
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Omer Zak
On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
 האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
 רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם המשפחה
שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה -
השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי טיפוסי
היה נשכח די מהר.

  בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?

בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.

 כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.

 מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).

אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).

--- עומר


-- 
You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
release to be named after Snufkin.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Nadav Vinik
+1 להביא את סטולמן בכל מחיר

גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
 הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום שנוכל
 לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
 בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
 זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי של
 המפה הפוליטית

 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
  האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
  רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

 לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
 אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם המשפחה
 שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
 לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה -
 השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי טיפוסי
 היה נשכח די מהר.

   בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

 האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
 מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?

 בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
 ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.

  כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

 אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.

  מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

 מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
 עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).

 אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
 לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).

 --- עומר


 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
הבלוג שלי:
http://nadavvin.com
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Where to draw the line? [POLITICAL] Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Omer Zak
On Fri, 2011-01-28 at 20:24 +0200, Nadav Vinik wrote:
 +1 להביא את סטולמן בכל מחיר
 
 גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

האם זה כולל גם קריאה לממשלת ישראל לשלם פיצויים לטורקים על הריגת 9
התומכים במחבלים בהשתלטות על המרמרה?
http://stallman.org/archives/2010-nov-feb.html#24%20January%202011%20%
28Israels%20inquiry%20a%20whitewash%29

הבהרה:
אין לראות בזה קריאה להחרים את סטולמן בגלל דעותיו הפוליטיות.  זו קריאה
להסכים בינינו איזה מחיר ייחשב כגבוה מדי בשביל להביא את סטולמן.

לדעתי:
1. להקפיד לקרוא למערכת ההפעלה ההיא GNU/Linux בכל הפרסומים של הכנס זה
מחיר סביר.
2. להעביר את הכנס מחודש אוגוסט לחודש יולי זה מחיר סביר.
3. לפרוס שטיח אדום לסטולמן זה מחיר סביר.
4. להזמין אנשים שמשתמשים ב-GNU/Linux מהרשות הפלשתינאית ולדאוג לתרגום
עבורם זה מחיר סביר (אם זה בכלל יהיה תנאי לבואו של סטולמן או אמצעי לשכנעו
לבוא).
5. לשנות את שם הכנס זה לא מחיר סביר.
6. לקרוא לממשלת ישראל לאמץ את דעותיו הפוליטיות של סטולמן זה לא מחיר
סביר.

-- 
Any legal limit to self defense means that there is no right for self
defense at all.  This is because the aggressors would exploit those
legal limits to render their victims totally defenseless.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ram-on Agmon
בוא ננסה לסכם.

מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל החלטה
האם ללכת עם השם החדש או לא.

בואו נתמקד בשמות.

יש רעיונות?

רם און.


2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

+1 להביא את סטולמן בכל מחיר

גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
 הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום שנוכל
 לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
 בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
 זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי של
 המפה הפוליטית

 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il

 On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
  האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
  רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

 לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
 אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם המשפחה
 שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
 לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה -
 השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי טיפוסי
 היה נשכח די מהר.

   בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית מקורית.

 האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
 מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?

 בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
 ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.

  כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

 אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.

  מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

 מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
 עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).

 אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
 לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).

 --- עומר


 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




--
הבלוג שלי:
http://nadavvin.com
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Guy Sheffer
היי אנשים,
אני אציין שגם אני הייתי בקשר במייל עם סטולמן וכאן עם האוניברסיטה העברית.
הוא אמר שהוא ישמח להרצות באuניברסיטה, וכן האוניברסיטה (אגודת הסטודנטים
וגם הפקולטה למדעי המחשב) ישמחו שהוא ירצה שם ויכולים לתאם זאת


רק עכשיו ראיתי את כל התכתובת. ועדיין לא קראתי את הכל.
וכן לא עדכנתי בשבוע האחרון כי אני לומד למבחן ביום שני.

גיא שפר
מועדון גנו/לינוקס הירושלמי

On Fri, 2011-01-28 at 18:03 +0200, Ori Idan wrote:
 אני חושב שכדאי שזה יהיה שינוי חד פעמי.
 אפשר לומר שהשנה אין כנס אוגוסט פינגווין ובמקומו יש בחודש יולי כנס
 קהילת התוכנה החופשית הישראלי או כל שם אחר.
 
 
 -- 
 אורי עידן
 
 
 
 2011/1/28 Ram on Agmon agm...@gmail.com
 
 אני מסכים עם הכיוון. הועלתה גם הצעה שזה יהיה שינוי חד פעמי. 
 
 
 
 
 
 - Original message - 
  רק כדי לסבר את האוזן אני חושב שכדאי להוסיף, אפילו בסוגריים,
 איזשהו אזכור 
  לאוגוסט פינגווין או לפחות לציין באיזושהי צורה את המסורת. 
  Yaron Shahrabani 
  
  Hebrew translator 
  
  
  
  
  2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com 
  
   אני מסכים שזה שם עם מסורת. אבל מאחר שאנחנו, כתנועה, היינו
 רוצים לשנות 
  כמה מהמסורות בארץ, אפשר גם להיות גמיש. מעבר לזה, שזה סטולמן,
 ואנחנו, 
  כתנועה, שדי עקביים בלא לגלות נאמנות, יכולים לחרוג גם ממנהג
 זה. 
  
  מה דעתכם על: 
  כנס המקור - כנס תנועת חופש התוכנה בישראל. 
  
  רם און. 
  
  
  
  
  
  
  2011/1/28 Meir Maor meirm...@gmail.com 
  
   אוגוסט פינגווין זה לא השם הכי טוב, בהיבט שהוא אכן לא משקף
 היטב את תוכן 
  הכנס. 
  אבל זה מותג עם וותק, וזה מצלצל טוב. חבל לי קצת לשנות שם
 שליווה אותנו שנים 
  רבות. 
  אני חושב ששם שמשלב את המילה גנו, זה לא יותר טוב מפינגווין,
 כי הרי עם כל 
  הכבוד לגנו, 
  יש תוכנה חופשית אחרת שהיא לא בפרויקט גנו ואפילו לא תחת רשיון
 גנו. 
  סטולמן הוא דיי עקשן, ונלחם את המלחמה הזאת לא בפעם הראשונה,
 אני מניח שלא 
  נכופף אותו לדבר באוגוסט פינגווין, 
  כמובן שיש לו בעיה ספציפית עם לינוקס, לא בטוח שהיתה לו בעיה
 לדבר בכנס של 
  מוזילה הנקרא בשם מתאים. 
  
  אם מחליפים שם, זה רק לשם קצר וקליט אחר, ולא כנס התוכנה
 החופשית הישראלית 
  שיכול להיות כותרת משנה. 
  משהוא עם המילה חופש. מחנה חופש או אולי חופשנט, או כנס
 חופש 2011 
  
  אפשר אולי להשאיר את השם אוגוסט פינגווין ככותרת משנה או
 בסוגריים בשביל 
  לשמור על עקביות. 
  
   מאיר 
  
   2011/1/28 Ram-on Agmon agm...@gmail.com 
  
   ליאור קפלן בקשר עם אחד, סטולמן, המגיע במקרה הקיץ לארץ
 הקודש, וחשבנו 
  בוועד שיהיה נחמד אם יגיד כמה מילים באוגוסט פינגויין. 
  
  מסתבר, שלנל יש בעיה עם שם הכנס. הוא טוען שפינגויין זה
 לינוקס, ואילו 
  תוכנה חופשית זה גנו. 
  
  חשבנו למצוא שם חדש לכנס, אולי גנו יולי, כי יש מצב שנעביר את
 הכנס ליולי 
  כדי לשמוע את דבריו של אותו בחור. 
  
  ואפשר בפשטות כנס התוכנה החופשית הישראלית. ולוותר על
 הקוליות הגיקית. 
  
  בקיצור, רעיונות, מענות. הגידו כל מה שעל לבבכם. 
  
  רם און. 
  
  
  
  ___ 
  Discussions mailing list 
  Discussions@hamakor.org.il 
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions 
  
  
  
  
  ___ 
  Discussions mailing list 
  Discussions@hamakor.org.il 
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions 
 
 
 
 
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 
 
 
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




signature.asc
Description: This is a digitally signed message part
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט guy

רם, אתה לא ממש קורא את התגובות האחרות...
יש הסכמות על הרבה ויתורים, אין הסכמה על החלפת השם (אפילו חד-פעמית).

נקודות בהן יש הסכמה:
* צריך בהחלט להוסיף את גנו לכותרת המשנה (תכנה חופשית זה לא רק לינוקס) - 
לא כוויתור, אלא כמדיניות.

* ניתן לפרוס שטיח אדום - זה בהחלט ויתור.  אני מעדיף שטיח דשא ;-)
* ניתן באופן חד פעמי לערוך את הכנס בחודש אחר (ויתור גדול)
* ניתן להזמין משתמשי גנו\לינוקס מתחומי הרשות (מי ידאג להם לרשיונות 
מעבר?  האם הכוונה להזמין רק כאלה שיש להם אישורים ולסמן אותם כמשתפים? או 
שהכוונה פה לעורר מהומות?  כדאי לבדוק את הבעיות הביורוקרטיות לפני מהלך 
כגון זה)


נקודות בהן אין הסכמה:
* שנוי הלוגו והשם של הכנס (השם והלוגו הם של הכנס, לא של יעדי הכנס.  זה 
יהיה אוגוסט-פינגווין גם ביולי, כי זה כבר מותג בפני עצמו).
* הוספת גוון פוליטי מובהק לכנס - הפיכת הכנס מכנס תכנה חופשית, להצהרה על 
דיעות פוליטיות - בין אם מבית מדרשו של יוסי שריד, או מבית מדרשו של 
אביגדור (איווט) ליברמן.


הצעת ביניים (לא היתה בתגובות האחרות)- לבדוק אם גוף כלשהו יכול או מתכנן 
להרים כנס נוסף בו RTS ירצה, ולפרסם ולתמוך באותו כנס במגבלות המשאבים, כך 
שכנס אוגוסט פינגווין יהיה כרגיל.


גיא.



On 28/01/11 22:53, Ram-on Agmon wrote:

בוא ננסה לסכם.

מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל 
החלטה האם ללכת עם השם החדש או לא.


בואו נתמקד בשמות.

יש רעיונות?

רם און.


2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com mailto:em...@nadavvin.com

+1 להביא את סטולמן בכל מחיר

גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com
mailto:mosheg...@ubuntu.com:
 הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל
הפרסום שנוכל
 לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא
מכירים
 בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
 זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד
השמאלי של
 המפה הפוליטית

 2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il mailto:w...@zak.co.il

 On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
 האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
 רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.

 לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה
שאייזק
 אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.
 שם המשפחה
 שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).
 הציעו
 לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה
היתה נכונה -
 השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה
אמריקאי טיפוסי
 היה נשכח די מהר.

  בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית
מקורית.

 האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
 מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?

 בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
 ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.

 כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.

 אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.

 מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.

 מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את
המארחים.  מה
 עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).

 אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית
ולדאוג
 לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).

 --- עומר


 --
 You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
 release to be named after Snufkin.
 My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

 My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
 They do not represent the official policy of any organization
with which
 I may be affiliated in any way.
 WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il mailto:Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il mailto:Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




--
הבלוג שלי:
http://nadavvin.com
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il mailto:Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions



___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions


___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Nadav Vinik
2011/1/29 guy guyda...@actcom.co.il:
 רם, אתה לא ממש קורא את התגובות האחרות...
 יש הסכמות על הרבה ויתורים, אין הסכמה על החלפת השם (אפילו חד-פעמית).

יש כמה אנשים שמתנגדים לשם זה לא אומר שיש מאה אחוז התנגדות.

אני מציע לעלות את זה להצבעה...

או במתכונת כמו של פרס המקור או באספה שתיהיה בחודש הקרוב.



 נקודות בהן יש הסכמה:
 * צריך בהחלט להוסיף את גנו לכותרת המשנה (תכנה חופשית זה לא רק לינוקס) - לא
 כוויתור, אלא כמדיניות.
 * ניתן לפרוס שטיח אדום - זה בהחלט ויתור.  אני מעדיף שטיח דשא ;-)
 * ניתן באופן חד פעמי לערוך את הכנס בחודש אחר (ויתור גדול)
 * ניתן להזמין משתמשי גנו\לינוקס מתחומי הרשות (מי ידאג להם לרשיונות מעבר?
 האם הכוונה להזמין רק כאלה שיש להם אישורים ולסמן אותם כמשתפים? או שהכוונה פה
 לעורר מהומות?  כדאי לבדוק את הבעיות הביורוקרטיות לפני מהלך כגון זה)

 נקודות בהן אין הסכמה:
 * שנוי הלוגו והשם של הכנס (השם והלוגו הם של הכנס, לא של יעדי הכנס.  זה יהיה
 אוגוסט-פינגווין גם ביולי, כי זה כבר מותג בפני עצמו).
 * הוספת גוון פוליטי מובהק לכנס - הפיכת הכנס מכנס תכנה חופשית, להצהרה על
 דיעות פוליטיות - בין אם מבית מדרשו של יוסי שריד, או מבית מדרשו של אביגדור
 (איווט) ליברמן.

 הצעת ביניים (לא היתה בתגובות האחרות)- לבדוק אם גוף כלשהו יכול או מתכנן להרים
 כנס נוסף בו RTS ירצה, ולפרסם ולתמוך באותו כנס במגבלות המשאבים, כך שכנס
 אוגוסט פינגווין יהיה כרגיל.

 גיא.


 On 28/01/11 22:53, Ram-on Agmon wrote:

 בוא ננסה לסכם.
 מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל החלטה
 האם ללכת עם השם החדש או לא.
 בואו נתמקד בשמות.
 יש רעיונות?
 רם און.

 2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

 +1 להביא את סטולמן בכל מחיר

 גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

 2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
  הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום
  שנוכל
  לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
  בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
  זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי
  של
  המפה הפוליטית
 
  2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il
 
  On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
   האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
   רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.
 
  לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
  אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם
  המשפחה
  שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
  לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה
  -
  השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי
  טיפוסי
  היה נשכח די מהר.
 
    בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית
  מקורית.
 
  האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
  מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?
 
  בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
  ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.
 
   כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.
 
  אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.
 
   מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.
 
  מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
  עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).
 
  אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
  לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).
 
  --- עומר
 
 
  --
  You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
  release to be named after Snufkin.
  My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
 
  My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
  They do not represent the official policy of any organization with
  which
  I may be affiliated in any way.
  WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
  ___
  Discussions mailing list
  Discussions@hamakor.org.il
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 
  ___
  Discussions mailing list
  Discussions@hamakor.org.il
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 



 --
 הבלוג שלי:
 http://nadavvin.com
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions




-- 
הבלוג שלי:
http://nadavvin.com
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: סטולמן לא אוהב פינגויינים

2011-01-28 חוט Ori Idan
אני בעד לומר שהשנה אין כנס אוגוסט פינגווין ובמקומו יש כנס אחר עם שם אחר.
זה לא ממש שינוי שם. זה כנס אחר.
לא נראה לי הגיוני לקרוא לכנס שמתרחש ביולי אוגוסט פינגיין
אני מאד בעד לשמוע הרצאה של RMS.

לגבי פלסטינאים מהרשות, נראה לי שזו המצאה שעלתה כאן ברשימת התפוצה. זה רעיון
יפה אבל נראה לי קשה לביצוע.
האם זה תנאי של סטולמן?
לא נראה לי.
גם שינוי השם באופן קבוע, האם זה תנאי שלו?
מספיק להמציא תנאים וסיפורים.
עד כמה שהבנתי הוא אמר שאם זה כנס בשם הזה הוא לא מרצה זה הכל.

-- 
אורי עידן


2011/1/29 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

2011/1/29 guy guyda...@actcom.co.il:
 רם, אתה לא ממש קורא את התגובות האחרות...
 יש הסכמות על הרבה ויתורים, אין הסכמה על החלפת השם (אפילו חד-פעמית).

יש כמה אנשים שמתנגדים לשם זה לא אומר שיש מאה אחוז התנגדות.

אני מציע לעלות את זה להצבעה...

או במתכונת כמו של פרס המקור או באספה שתיהיה בחודש הקרוב.



 נקודות בהן יש הסכמה:
 * צריך בהחלט להוסיף את גנו לכותרת המשנה (תכנה חופשית זה לא רק לינוקס) - לא
 כוויתור, אלא כמדיניות.
 * ניתן לפרוס שטיח אדום - זה בהחלט ויתור.  אני מעדיף שטיח דשא ;-)
 * ניתן באופן חד פעמי לערוך את הכנס בחודש אחר (ויתור גדול)
 * ניתן להזמין משתמשי גנו\לינוקס מתחומי הרשות (מי ידאג להם לרשיונות מעבר?
 האם הכוונה להזמין רק כאלה שיש להם אישורים ולסמן אותם כמשתפים? או שהכוונה
פה
 לעורר מהומות?  כדאי לבדוק את הבעיות הביורוקרטיות לפני מהלך כגון זה)

 נקודות בהן אין הסכמה:
 * שנוי הלוגו והשם של הכנס (השם והלוגו הם של הכנס, לא של יעדי הכנס.  זה
יהיה
 אוגוסט-פינגווין גם ביולי, כי זה כבר מותג בפני עצמו).
 * הוספת גוון פוליטי מובהק לכנס - הפיכת הכנס מכנס תכנה חופשית, להצהרה על
 דיעות פוליטיות - בין אם מבית מדרשו של יוסי שריד, או מבית מדרשו של אביגדור
 (איווט) ליברמן.

 הצעת ביניים (לא היתה בתגובות האחרות)- לבדוק אם גוף כלשהו יכול או מתכנן
להרים
 כנס נוסף בו RTS ירצה, ולפרסם ולתמוך באותו כנס במגבלות המשאבים, כך שכנס
 אוגוסט פינגווין יהיה כרגיל.

 גיא.


 On 28/01/11 22:53, Ram-on Agmon wrote:

 בוא ננסה לסכם.
 מה דעתכם: נסכים שהשנה נשנה את השם באופן חד פעמי. שנה הבאה, שהוועד יקבל
החלטה
 האם ללכת עם השם החדש או לא.
 בואו נתמקד בשמות.
 יש רעיונות?
 רם און.

 2011/1/28 Nadav Vinik em...@nadavvin.com

 +1 להביא את סטולמן בכל מחיר

 גם אם זה כולל פרישת שטיח אדום, החלפת השם וכו'

 2011/1/28 moshe nahmias mosheg...@ubuntu.com:
  הרעיון של להביא משתמשים מהרשות יכול להיות רעיון טוב ולו בשביל הפרסום
  שנוכל
  לקבל בעקבות ביצוע שלו, תחשבו על הכותרת הבאה חובבי קוד פתוח לא מכירים
  בגבולות, פלסטינאים שהגיעו לכנס בישראל כדי לדבר על קוד פתוח.
  זה יכול לתת פוש ענקי מבחינת הפרסום לקוד פתוח, גם אם זה בעיקר בצד השמאלי
  של
  המפה הפוליטית
 
  2011/1/28 Omer Zak w...@zak.co.il
 
  On Fri, 2011-01-28 at 18:16 +0200, Ram-on Agmon wrote:
   האמת, אני חושב ששם הכנס הוא לא שם טוב. הוא גיקי קשה, הוא לא משדר
   רצינות והוא נשמע כמו בדיחה פרטית של קבוצה סגורה.
 
  לדעתי זה בדיוק מה שהופך את השם לשם מצויין.  זה מזכיר לי את מה שאייזק
  אסימוב (סופר המדב הנודע) אמר על ההצעות שקיבל להחלפת השם שלו.  שם
  המשפחה
  שלו הינו רוסי במקור (המשפחה היגרה מרוסיה לארהב כשהיה ילד קטן).  הציעו
  לו לשנות לשם משפחה אמריקאי טיפוסי והוא סירב.  בדיעבד ההחלטה היתה נכונה
  -
  השם אסימוב הינו מיוחד וכולם זוכרים שם כזה, בעוד ששם משפחה אמריקאי
  טיפוסי
  היה נשכח די מהר.
 
בנוסף לזה, בתור עמותה ישראלית, אין בשם הזה ולו מילה אחת עברית
  מקורית.
 
  האם יש מילה עברית כשרה לפינגווין?  חשבתי שמילה זו עברה גיור כהלכה
  מתישהוא.  או שמא גיירו אותה בצהל ולכן הגיור אינו תופס?
 
  בקשר לשם החודש אין הרבה מה לעשות, אבל החלופה היא לעבור לתאריך עברי
  ולהשתמש בשם החודש אב (מקושר לחורבן בית המקדש) או אלול.
 
   כדאי לחשוב לכיוון של שם חדש, ולו כהחלטה לשנה הקרובה.
 
  אני לא רואה סיבה טובה לשנות את שם הכנס, להבדיל מריענון תוכנו.
 
   מיטל, קצת כבוד לסטולמן. מדובר על כאן על דיון, לא על כנס חוליגנים.
 
  מי שצריך לכבד זה סטולמן.  הוא אורח שלנו, שיכבד גם הוא את המארחים.  מה
  עוד שאנו מכבדים את מה שבאמת חשוב (שם מערכת ההפעלה ההיא).
 
  אם כבר אז אני מציע להזמין משתמשי גנו/לינוקס מהרשות הפלשתינאית ולדאוג
  לתרגום סימולטני של ההרצאות לשפה שהם מבינים (ערבית או אנגלית).
 
  --- עומר
 
 
  --
  You haven't made an impact on the world before you caused a Debian
  release to be named after Snufkin.
  My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
 
  My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
  They do not represent the official policy of any organization with
  which
  I may be affiliated in any way.
  WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
  ___
  Discussions mailing list
  Discussions@hamakor.org.il
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 
  ___
  Discussions mailing list
  Discussions@hamakor.org.il
  http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
 



 --
 הבלוג שלי:
 http://nadavvin.com
 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il