[guifi-usuaris] Perafita, necessitem ajuda per aclarir conceptes

2007-03-11 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Som la gent de Perafita. Estem treballant per aixecar el node de PerafitaBiblio. Ara mateix, però, jo estic molt desorientat. A més a més remenant la configuració a la web ho he deixat tot fet un nyap. Penso que necessitaria/íem veure'ns personalment amb algú que tingui experiència amb

Re: [guifi-usuaris] Perafita, necessitem ajuda per aclarir conceptes

2007-03-12 Conversa Roger Baig Viñas
(eth0 no existeix). Jo ara el http://guifi.net/ca/guifi/device/3739 el veig bé En/na Roger Baig Viñas ha escrit: Ramon, SEPODipositPerafita-. Sí que vàrem remenar per al SEPO i, efectivament, l'hem perdut, tot i que esperem tenir-lo recuperat en breu (avui o demà s'hi acostarà el marc

Re: [guifi-usuaris] Perafita, necessitem ajuda per aclarir conceptes

2007-03-12 Conversa Roger Baig Viñas
queda alguna cosa ja seria de freqüències, canals, connector d'antena a o b, o coses aixi.,... En/na Roger Baig Viñas ha escrit: Tranki, fins al cap de setmana que bé no hi podré tornar a posar les grapes al damunt... On 3/12/07, Ramon Roca [EMAIL PROTECTED] wrote: wait, l'enllaç wlan/Lan amb

Re: [guifi-usuaris] 22BCN Trobada Barcelona guifi.net

2007-03-14 Conversa Roger Baig Viñas
També cerc que seria important comptar amb una ponència del Joan Miquel de la XFS-COOP, ja que tenen molta experiència sobre el terreny en l'àmbit de Barcelona. A més a més ahir ja hi vàrem mig/bastant quedar. On 3/14/07, [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED] wrote: Trobada guifera 22BCN El

Re: [guifi-usuaris] 22BCN Trobada Barcelona guifi.net

2007-03-15 Conversa Roger Baig Viñas
20:56 +0100, en/na Roger Baig Viñas va escriure: Hola, Ara aniré una mica de xungo: penso que hem de parar un moment i pensar què volem de la trobada del 22 i fer una previsió del que ens trobarem, ja que en aquests moments penso que no hi ha unitat de perspectives/intencions. La

[guifi-usuaris] xarxa lliure a Barcelona, intercanvi d'impressions

2007-03-16 Conversa Roger Baig Viñas
d'Osona/Lluçanès en volum de xarxa. Pensa que és molt important per guifi.net que una altra geografia agafi una bona embranzida, ara tenim l'etiqueta de que els d'Osona son uns tius rarus. En/na Roger Baig Viñas ha escrit: Hola Ramon, ... PS2: Suposo que amb encerts i errors, mirem de continuar

[guifi-usuaris] Pregunta: DHCP mikrotik-màqui nes amb ip fixe

2007-03-18 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Estic intentant establir una connexió entre un PC que ha de fer de servidor i un mikrotik (PerafitaBiblioST1/PerafitaBiblioServer110.138.57.1/10.138.57.2). 1-. Quan el PC fa una petició DHCP el mikrotik no li assigna l'IP estàtica que li toca, sinó que li n'assigna una del pool

Re: [guifi-usuaris] Barcelona ... som-hi?

2007-03-31 Conversa Roger Baig Viñas
Enllaços des de/amb el Putxet: Furti: jo diria que des de casa meva es veu casa teva... mirem de fer l'enllaç? imakoki: Enllaç amb l'Hospitalet: hauríem de mirar si des del meu node es podés enllaçar amb algun dels vostres (gent de l'H). Penso que seria un pas important. Ens ho mirem? On

Re: [guifi-usuaris] Node Puigsagordi

2007-04-02 Conversa Roger Baig Viñas
Sí, jo tb m'hi vaig trobar. Per una banda està bé pq llavors les IPs ja estan reservades per unes MACs determinades, però té l'inconvenient de només reservar aquelles que en el moment de generar l'unsolclic ja hi havia predefinides... Es pot no executar aquesta part de l'script i cap problema. A

Re: [guifi-usuaris] Enllaç amb la Gavarra

2007-04-03 Conversa Roger Baig Viñas
Eduard, jo diria que cap problema. Per una banda, els mikrotiks permeten definir més d'una ip sobre les interfícies (mira l'unsolclic), i per l'altre, aquests enllaços es fan amb màscares de dos hosts (quatre IPs en total: la primera és la de la xarxa, la segona la del primer host, la tercera la

=?WINDOWS-1252?Q?Re:_[guifi-usuaris]_Urgent, _a?= juda. Empreses col·laboradores i voluntaris per a un estand al IGG a la fira de Barcelona

2007-04-11 Conversa Roger Baig Viñas
Impressions grans-. de la impressió del pòster potser me'n puc encarregar jo. De moment he fet la consulta (per mail i pendent de resposta, no tinc el tèlf -no hagés enviat aquets mail a la llista sense parlar abans amb ells si no fos pq anem justos de temps) sobre les dimensions (i a veure per

Re: [guifi-usuaris] Internet global Congres dimecres 18

2007-04-18 Conversa Roger Baig Viñas
Miércoles, 18 de Abril de 2007 22:26, Roger Baig Viñas escribió: doncs a veure si anem movent cables per fer aquest enllaç pel corredor del Besòs... On 4/18/07, Eduard [EMAIL PROTECTED] wrote: Avui m'he divertit a la fira. Amb en Jordi Soler hem parlat de la Roterboard 133 que substitueix

Re: [guifi-usuaris] Demà a Sant Feliu...

2007-04-19 Conversa Roger Baig Viñas
Confirmo la meva assistència. On 4/18/07, Ramon Roca [EMAIL PROTECTED] wrote: Tot just fa una estoneta que he arribat a casa, en teoria hauria d'estar tot muntat, però des desl servidor no s'accedeix ni al trasto de l'ajuntament. Potser son tonteries, però m'hi hauré de passar abans per afinar

[guifi-usuaris] Re: Zona Ciuitadilla i node CiutadillaCampanar

2007-05-08 Conversa Roger Baig Viñas
/07, Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] ha escrit: Pts! Ara que ja ens coneixem, millor que continuem la discussió a les llistes de guifi, no? Esperem que en Josep Vives de Cuitadilla s'hi doni d'alta, i foc! ;) On 5/4/07, Lluís Dalmau [EMAIL PROTECTED] wrote: Hola gent, Envio còpia

Re: [guifi-usuaris] Dubte sobre l'alimentacio d'una RB532

2007-05-17 Conversa Roger Baig Viñas
Furti, La meva estava a 48V. On 5/17/07, Fortia Molist Sayago [EMAIL PROTECTED] wrote: Hola, no Eduard, et puc ben assegurar que venia posada a 12V... Venia amb els jumpers j3 i j4 posats a les posicions 2-3. Per això el meu dubte... Tot i que portava l'adhesiu dient que venia a 48V per

Re: [guifi-usuaris] Fonts de Finançament

2007-05-22 Conversa Roger Baig Viñas
Josep, No pateixis pel suport tècnic: jo m'ofereixo a ajudar-te activament en el que calgui/pugui (si jo no me'n surto acudirem a les llistes). Per altra banda, en Gil ja s'ha ofert ;) per revisar el document. Així doncs, si t'hi vols llançar: endavant! Crec que pot ser una experiència molt

[guifi-usuaris] Re: [guifi-rdes] Projecte guifi a Sudanell

2007-05-22 Conversa Roger Baig Viñas
Xavier, Amb en Josep Vives (adjunto còpia d'aquest missatge a guifi-usuaris pq em sembla que ell no està a guifi-rdes; diu que li fa por això de la tecnologia, jajajaja) tenim parlat de fer una incursió a Ciutadilla per estudiar sobre el terreny el desplegament en aquest municipi. Si de cas

[guifi-usuaris] Re: [guifi-rdes] Projecte guifi a Sudanell + Ciutadilla (i rodalies: Tarrega, Preixana...)

2007-05-27 Conversa Roger Baig Viñas
cosa així: http://www.ciutadillamedieval.org/Web%202006/Fotografies/photos/photo3.html :-D Josep El 22/05/07, Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] ha escrit: Xavier, Amb en Josep Vives (adjunto còpia d'aquest missatge a guifi-usuaris pq em sembla que ell no està a guifi-rdes; diu que li fa por

Re: [guifi-usuaris] (URGENT) KEDADA DISSABTE 2 a les 16:00 HORESCONFIRMAT - POSA-HO A L'AGENDA DE GUIFI.NET!!!!!

2007-05-31 Conversa Roger Baig Viñas
Sí, com com més siguem millor. A veure si engega amb força el desplegament per la zona. Realment la potència de guifi es comença a entendre quan es comencen a unir pobles. PS: ups, ja ho vaig posar a l'agenda ahir, sense que m'ho haguessis confirmat... ;) On 5/31/07, Lluís Dalmau wrote:

Re: [guifi-usuaris] Augmentar rang de distancies/perfils a la web

2007-06-11 Conversa Roger Baig Viñas
la setmana passada es va parlar d'això a la web de guifi com a comentari a http://guifi.net/ca/node/9192 http://guifi.net/ca/node/9192#comment On 6/11/07, [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED] wrote: Doncs això, algu em pot explicar com puc mirar els perfils de terreny fora se zona, és a dir,

Re: [guifi-usuaris] Materials wifi i proposta

2007-06-11 Conversa Roger Baig Viñas
On 6/12/07, Sergi Tur Badenas wrote: -BEGIN PGP SIGNED MESSAGE- Hash: SHA1 En/na Ramon Roca ha escrit: Ja miraré d'actualitzar el wiki. Crec que posaves que podiaen dur fins a 6 ràdios. Si posava fins a sis per a la RouterBOARD 564 (la que costa unes s5 vegades més que la habitual i

Re: [guifi-usuaris] Materials wifi i proposta Troncals Barna

2007-06-12 Conversa Roger Baig Viñas
On 6/12/07, Sergi Tur Badenas wrote: Per cert un dubte: Només qui dona d'alta el node a guifi.net pot afegir/modificar la info? pot haver-hi més usuaris? hi ha diversos rols, i en funció del rol assignat tens més o menys poder... Com que veig que t'hi has ficat fins als colzes, jo de tu

Re: [guifi-usuaris] Fonts de F inançament (seguim amb el tema)

2007-06-14 Conversa Roger Baig Viñas
Si m'hi poso compto amb el teu oferiment, Roger. :-( oido cocina però jo estic missing des de l'última setmana de juliol fins a la segona de setembre (ambdues incloses). Però ens ho podem mirar. -- roger ___ guifi-usuaris mailing list

Re: [guifi-usuaris] Fwd: [Admpub] Espanya: propostes d' esmenes la Llei d'Incentiu la Societat de la Informació

2007-06-23 Conversa Roger Baig Viñas
On 6/22/07, Josep Vives wrote: Hola, Per cert, estaria be convidar al marcelo al SAX, el dia de les administracions publiques. Estic segur que si te forat s'apunta. I es un tio conegut internacionalment, i pot extendre la moguda per llatinoamerica. Es un activista de cap a peus que ha tingut

Re: [guifi-usuaris] nova antena a SMSElTorrat

2007-06-30 Conversa Roger Baig Viñas
Lluís, Sí, aquesta és una bona llista per començar a fer preguntes; més endavant, si la cosa s'engresca tècnicament és millor utilitzar la llista de recerca i desenvolupament guifi-rdes, però repeteixo, penso que aquesta és la llista per entrar a guifi.net. Trobaràs més informació de les

Re: [guifi-usuaris] El frikipis ressucita

2007-07-05 Conversa Roger Baig Viñas
Benretrobat Furti! On 7/5/07, imakoki wrote: Furti, jo m'he permes enviar-te una invitacio de gmail per si amlenys aixo et serveix ;) Salutacions i xarxa ;) Paco 2007/7/5, Ramon Roca : Ei furti! Es fa el que es pot home ;) Vinga, que aviat connectarem! i no només des de manlleu xDDD.

[guifi-usuaris] Projectes per a Vall Riu Corb

2007-07-23 Conversa Roger Baig Viñas
anar fent vosaltres mateixos al vostre aire. Fins ara. -- Forwarded message -- From: Josep Vives Date: Jul 23, 2007 2:42 PM Subject: Re: Alerta de Google: sax2007 To: Roger Baig Viñas PS: els de la vall del riu corb no us despisteu! ja vàrem anar a prendre vistes a capolat

[guifi-usuaris] Fwd: [guifi-barcelones] Menear la noticia de guifi!!!!

2007-11-07 Conversa Roger Baig Viñas
-- Forwarded message -- From: Sebastián Galeano Date: Nov 7, 2007 4:50 PM Subject: [guifi-barcelones] Menear la noticia de guifi To: [EMAIL PROTECTED] http://meneame.net/story/generalitat-premia-comunidad-inalambrica-libre-guifi.net-despeja-dudas Pues eso pegarlo en las

Re: [guifi-usuaris] Si hi ha molt cable.... que preferiu?

2007-11-12 Conversa Roger Baig Viñas
On Nov 12, 2007 8:11 AM, Joaquim Roca wrote: Segons aquest esquema, connectant directament un PC a un router podries arribar a una distànica de 210m i no hauria de fallar res. Una altra cosa ben diferent es que el Mikrotik xaxi de Setup deu estar alimentat per POE i si el cable es massa

[guifi-usuaris] Resum i reflexions personals de la trobada per a maquinari obert (open-HW)

2007-12-18 Conversa Roger Baig Viñas
Tard, com sempre: http://guifi.net/ca/node/12314 -- roger ___ guifi-usuaris mailing list guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

[guifi-usuaris] [trasto down] Centelles, CNTElectraGavarraRadio1

2008-01-11 Conversa Roger Baig Viñas
El trasto: CNTElectraGavarraRadio1 [1] de Centelles està down des de fa una horeta... [1] http://guifi.net/guifi/device/4014 thx -- roger ___ guifi-usuaris mailing list guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

[guifi-usuaris] Re: [guifi-barcelones] Pres entació

2008-01-12 Conversa Roger Baig Viñas
Hola Joseba, Com ja vàrem dir en la presentació d'ahir divendres [1], el projecte és obert a tothom -tindria algun sentit que un projecte que té per objectiu fer xarxa no fos altra cosa que obert?- i tothom hi és benvingut (a més nodes, més valor té la xarxa pels seus participants). Dins de les

Re: [guifi-usuaris] Cobertura legal xarxes WI-FI

2008-01-14 Conversa Roger Baig Viñas
2008/1/14 Sergi Tur Badenas: Hola Sergi, Hola, Sóc Sergi Tur Badenas, estic vinculat a [EMAIL PROTECTED] i sóc professor de Cicles Formatius d'Informàtica a l'IES Nicolau Copèrnic de Terrassa. Tinc un pressupost fet per a comprar unes màquines per fer unes pràctiques de muntar nodes wifi

Re: [guifi-usuaris] Reunión e n Raval e inicio de proyecto.

2008-01-18 Conversa Roger Baig Viñas
Seria molt convenient que en aquesta reunió hi hagués gent amb experiència amb el mode ad-hoc. Tenint això present, si cal la data es pot modificar. També caldria dir exactament a on es farà (UVIC ?) i entrar-ho a l'agenda. Crec que val la pena aprofitar aquesta ocasió: hi ha ganes, hi ha lloc,

Re: [guifi-usuaris] Actualització de DNS - Possibles talls de la WEB!

2008-01-20 Conversa Roger Baig Viñas
On Jan 19, 2008 10:47 PM, Miquel Martos wrote: :) El canvi ha anat molt be :) Per estrenar-ho bé.. deigueu-me HOST.guifi.net i ip externa! perafita.guifi.net - 88.26.176.205 thx, -- roger ___ guifi-usuaris mailing list

[guifi-usuaris] Re: [sabadellwireless] Malament amb Sant Quirze

2008-01-21 Conversa Roger Baig Viñas
Penso que caldria mirar de contactar amb l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès per mirar de col·laborar-hi; i crec que s'hauria de fer ràpid. Tal com ho presenten, però, sembla que tot està dat i beneït, i a més a més sona a xarxa propietària, però no està de menys intentar-ho; si més no, perquè

Re: [guifi-usuaris] Re: [sabadellwireless] Malament amb Sant Quirze

2008-01-21 Conversa Roger Baig Viñas
pot ser ell la podria organitzar. PS: continuo en mode bridge i passo còpia a usuaris_(garrotxa)_llistes.sabadellwireless.net Josep Vives Observatori per la Cibersocietat. Aj de Rubí. El 21/01/08, Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] ha escrit: Penso que caldria mirar de contactar amb

Re: [guifi-usuaris] Guifi.net a Terrassa. Reunió amb el regidor d'educaciósobre wifi

2008-01-24 Conversa Roger Baig Viñas
2008/1/24 Robert - iGuzzini illuminazione : hola, parlant de Rubí estic en contacte amb una gent dispossada a muntar un supernode, concretament el Club Esportiu Rubi estan al Poligon Can Rosés. Doncs, vinga, posem-hi fil a l'agulla? Muntem una reunió? i així en Josep Vives podrà tenir un cas

[guifi-usuaris] Necessito transport per anar de l 'estació de Vic al Serrat per avui dissabte 26

2008-01-26 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Vull anar al taller d'Eclipse+svn [1] i necessito transport per anar de l'estació de Vic al Serrat perquè fins a Vic hi vaig amb tren. En principi tinc programat arribar a Vic a les 15.21. Algú em pot passar a buscar? Gràcies per avançat. [1] http://guifi.net/ca/node/12925 -- roger

Re: [guifi-usuaris] Necessito transport per anar de l'estació de Vic al Serrat per avui dissabte 26

2008-01-26 Conversa Roger Baig Viñas
Ok, resolt! ale s15.21 a l'estació pel cantó de la plaça? On Jan 26, 2008 10:24 AM, Lluís Dalmau wrote: Ja et passaré a buscar ! Hola, Vull anar al taller d'Eclipse+svn [1] i necessito transport per anar de l'estació de Vic al Serrat perquè fins a Vic hi vaig amb tren. En principi

Re: [guifi-usuaris] Responsable del projecte d'antenes a TARREGA

2008-01-27 Conversa Roger Baig Viñas
Hola Fernando, A principis d'estiu de l'any passat vàrem mirar d'impulsar una mica aquesta zona. Amb en Ramon Roca vam fer una reunió/expedició a Ciutadilla amb gent de diversos ajuntaments de la Vall del Riu Corb i fins i tot la Capolat crew va està estudiant la possibilitat d'un enllaç amb els

[guifi-usuaris] Fwd: [wsfii-discuss] Academic Research on Wireless Community Networks

2008-02-29 Conversa Roger Baig Viñas
-- Forwarded message -- From: Cédric Calvignac Date: Feb 26, 2008 4:39 PM Subject: [wsfii-discuss] Academic Research on Wireless Community Networks Hello, I'm a French PhD student in sociology. My research focuses on innovations made by and for users. I have decided to

[guifi-usuaris] Re: [Redlibre] Encuesta universitaria en cuanto a las redes wifi comunitarias

2008-02-29 Conversa Roger Baig Viñas
En Linksysds m'ha fet adonar que en Lluís ja havia fet arribar l'enquesta a la llista: https://llistes.projectes.lafarga.org/pipermail/guifi-usuaris/2008-February/005980.html -- roger ___ guifi-usuaris mailing list

[guifi-usuaris] Entrada al servidor de noms

2008-03-15 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Necessitaria l'entrada següent al servidor de noms: rilat.guifi.net - 10.138.27.194 Gràcies per la vostra atenció. -- roger ___ guifi-usuaris mailing list guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

Re: [guifi-usuaris] ajuda servidor de grafiques

2008-03-26 Conversa Roger Baig Viñas
On Tue, Mar 25, 2008 at 9:29 PM, Dani . wrote: hola Carles Ho tinc instal·lat tot tal hi com surt en aquesta guia http://guifi.net/ca/node/9071 Aquest document està deprecated (ara el modifico). En Carles va fer un paquet debian per als servidors de gràfiques que va de conya (gestiona els

Re: [guifi-usuaris] Fw: cccb nou node a la diputació de barcelona

2008-04-04 Conversa Roger Baig Viñas
2008/4/3 knoppix: eis desde Olot felicitar a tots amb el tema de la veu ip molt interesant! el streming de molt be desde internet i el chat tindria de esser permanent? Entre tots ho hem de fer tot... el dissabte esta previst fer calcom o no? http://guifi.net/ca/NOW2008 # Sessió 3

Re: [guifi-usuaris] per en joan llopart dubtes Nanostation 5HGZ

2008-05-02 Conversa Roger Baig Viñas
2008/5/2 Xavier Martinez Lladó: Jo recomanaria OLSR enlloc de Batman. Nosaltres vam pensar en canviar-nos a BATMAN i vam desistir perquč el desenvolupament no és tan potent com el de l'OLSR (cada dos per tres treuen una versió nova). La millora més important del BATMAN recau en poder triar

Re: [guifi-usuaris] Wireless en Cerdanyola

2008-05-20 Conversa Roger Baig Viñas
2008/5/20 kenshin: Hola, Un amigo me ha pasado este enlace: http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia13981.html hmm... si ja està en aquesta fase, m'atreviria a dir que ja està tot dat i beneït, és a dir, que ja hi ha alguna empresa darrera que en té la conseció... Podria alguien tener

[guifi-usuaris] Fwd: col·laboracio Lancelona 08

2008-05-23 Conversa Roger Baig Viñas
-- Forwarded message -- From: Francisco Javier Lopez Date: 2008/5/23 Subject: col·laboracio Lancelona 08 To: [EMAIL PROTECTED] Barcelona, 23 de maig de 2008 A l'atenció de guifi.net: El meu nom és Javier Lopez i l'hi escric en representació de l'Associació Sociocultural

Re: [guifi-usuaris] Fwd: col·laboracio Lancelona 08

2008-05-25 Conversa Roger Baig Viñas
Baig Viñas Enviado el: viernes, 23 de mayo de 2008 17:20 Para: usuaris-guifi Asunto: [guifi-usuaris] Fwd: col·laboracio Lancelona 08 -- Forwarded message -- From: Francisco Javier Lopez Date: 2008/5/23 Subject: col·laboracio Lancelona 08 To: [EMAIL PROTECTED] Barcelona, 23

[guifi-usuaris] Fwd: Lancelona v1.0

2008-07-09 Conversa Roger Baig Viñas
/7/9 Subject: Lancelona v1.0 To: Roger Baig Viñas Hola Rojer. Després de l'ultim mail no hem sapigut res dels usuaris de Guifi.net i estem preocupats. Ens interessaria saber si estaries disposats a impartir la ponència a Lancelona V1.0. ja que no veiem moviment del grup d'usuaris. L'horari que

[guifi-usuaris] Re: [guifi-barcelones] Aqui teniu l'article sencer

2008-07-11 Conversa Roger Baig Viñas
Mercè, Ho passo a guifi-usuaris, perquè penso que és d'interès general. Penso que que en aquest article és molt vàlid per agafar una idea clara del que està passant a Barcelona. Gràcies! 2008/7/11 merce: 01/07/08 13:34:29 LA COORDINACIÓN Y LEGALIDAD DEL WIFI GRATUITO QUE OFRECEN LOS

[guifi-usuaris] Ara que ja tenim fundació

2008-07-12 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Primerament, felicitar-vos per l'assoliment d'aquesta aquesta fita! I ara a tocar de peus a terra: penso que una de les primeres àrees a on ha de treballar la fundació és en fer difusió sobre com la mateixa gent de guifi.net la pot fer servir. Per exemple, i aquesta ja és una pregunta que

Re: [guifi-usuaris] Ara que ja tenim fundació

2008-07-12 Conversa Roger Baig Viñas
2008/7/12 Ramon Roca En/na Roger Baig Viñas ha escrit: Per exemple, i aquesta ja és una pregunta que adreço a la fundació: Fets: aquesta setmana que ve participem en un parell de taules rodones amb remuneració econòmica; pregunta: es pot fer que aquests pagaments es facin a la fundació? si

Re: [guifi-usuaris] AJUTS A P ROJECTES DE PRODUCCIÓ DE CONTI NGUTS DIGITALS PER A ENTITATS PRIVADES SENSE AFANY DE LUCRE

2008-07-13 Conversa Roger Baig Viñas
2008/7/14 Ramon Roca: Aixo és de continguts... Algú s'hi enten en aquestes coses? Jo no he sabut trobar ni les bases :) Ho has de mirar al DOGC: http://www.gencat.net/diari/5038/07354115.htm -- roger ___ guifi-usuaris mailing list

[guifi-usuaris] Re: [guifi-barcelones] Guifi Summer of Code and Antenna ; )

2008-07-17 Conversa Roger Baig Viñas
*Hi ha algunes reunions amb la gent de la xsf cooperativa, podriem dedicar-li el temps necessari a passar tots els nodes o localitzacions a Guifi. *Està el tema de la xarxa Mesh a Gràcia: aparells i protocols. Posar coses en comú amb la gent de guifibages. (Aquí a Valldoreix també volem fer

[guifi-usuaris] Re: [guifi-barcelones] Guifi Summer of Code and Antenna ; )

2008-07-17 Conversa Roger Baig Viñas
2008/7/17 Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED]: *Hi ha algunes reunions amb la gent de la xsf cooperativa, podriem dedicar-li el temps necessari a passar tots els nodes o localitzacions a Guifi. *Està el tema de la xarxa Mesh a Gràcia: aparells i protocols. Posar coses en comú amb la gent de

Re: [guifi-usuaris] gràfiques Olost

2008-07-27 Conversa Roger Baig Viñas
De moment ho he passat al servidor de Perafita i ja grafica bé. On Sun, Jul 27, 2008 at 12:57 PM, Marc Riera wrote: Bones, ptser que no grafiqui bé Olost?? Tinc uns nodes recents i no en grafica cap... al principi pensava que eren els nanos i veig que no, pq a Vic si que gràfica

Re: [guifi-usuaris] intent de conexio

2008-08-02 Conversa Roger Baig Viñas
Hola Manu, Pel 2008/8/2 Aleix Solé [EMAIL PROTECTED]: Hola Manu, El tema de l'Anoia l'estem portant entre IGLU, Digicape, Binòmix (Masquefa) i Multiespai. De fet em sorprèn que els companys de Capellades no et passessin la meva resposta. El millor camí perquè et connectessis, crec jo,

Re: [guifi-usuaris] intent de conexio

2008-08-02 Conversa Roger Baig Viñas
/8/2 Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED]: Hola Manu, Pel 2008/8/2 Aleix Solé [EMAIL PROTECTED]: Hola Manu, El tema de l'Anoia l'estem portant entre IGLU, Digicape, Binòmix (Masquefa) i Multiespai. De fet em sorprèn que els companys de Capellades no et passessin la meva resposta. El millor

Re: [guifi-usuaris] intent de conexio

2008-08-02 Conversa Roger Baig Viñas
Imakoki, Penso que és important que la gent projecti els nodes, ja que així la gent dels voltants pot saber que té més veïns interessats en la xarxa oberta. Evidentment, però, si un node és irrealitzable té sentit demanar que s'esborri pels motius que tu exposes; no obstant, no crec pas que sigui

Re: [guifi-usuaris] intent de conexio

2008-08-03 Conversa Roger Baig Viñas
Manu, 1er-. L'Agustí Moll m'ha fet adonar que Hiberbanda va sense H, per tant, continuarem escrivint Hiberbanada 2on-. és cert el que diu en Lluís Dalmau al seu mail: tenir guifi.net és totalment compatible amb tenir un ISP (de fet els proxies estan així) i per últim, no et diré pas que fer-te

Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008-09-04 Conversa Roger Baig Viñas
On Thu, Sep 4, 2008 at 6:44 PM, Joan Llopart wrote: M'han fet arribar aixo: https://bop.diba.cat/continguts/resultatstematica/frame_html.asp?nbu=213aini=0afi=0dpu=04/09/2008pini=43pfi=43any=2008mes=09fitxer=022008023887 per si a algu li fa gràcia o pena. I la que ho signa, l'Alcaldessa,

Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008-09-06 Conversa Roger Baig Viñas
2008/9/4 Josep Rifà ,Jusep: Jo sóc fill d'allà , tot i que ara ja cós un santpolenc més. Segur que conserves contactes! Pots mirar de posar-te en contacte amb l'ajuntament perquè ens atenguin? Jo puc anar a la reunió. Ramon, jo també tinc la impressió que fem tard perquè fa tota la pinta d'un

Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008-09-06 Conversa Roger Baig Viñas
Vinga, que en Josep ja ha engegat la maquinària del contacte amb l'Ajuntament. Seguirem informant! 2008/9/6 Roger Baig Viñas: 2008/9/4 Josep Rifà ,Jusep: Jo sóc fill d'allà , tot i que ara ja cós un santpolenc més. Segur que conserves contactes! Pots mirar de posar-te en contacte amb

Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008-09-06 Conversa Roger Baig Viñas
en occità :) oks zorries - Mensaje original De: Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org Enviado: sábado, 6 de septiembre, 2008 19:36:56 Asunto: Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles Vinga, que en Josep ja ha

Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008-09-08 Conversa Roger Baig Viñas
2008/9/8 Josep Rifà ,Jusep: He parlat amb gent de l'ajuntament i a Sant Fost A Sant Fost es va fer un concurs fa un any que ve guanyar l'empresa EURONA que es per tant la que te EURONA, que Déu els agafi confessats! el contracte i qui ja esta fent des de fa mesos la implantació de les

Re: [guifi-usuaris] adhesius guifi.net (guifi barcelonès)

2008-09-11 Conversa Roger Baig Viñas
On Thu, Sep 11, 2008 at 6:36 PM, david wrote: El dimarts dia 9 vaig anar al guifi-lab de La Riereta (El Raval) i l'Isidre del Poble Sec (ho dic bé?) Sí, o Ganon pels cibercol·legues... em va donar adhesius per repartir per Osona, qui Sí, realment crec que és una cosa bona cara a la difusió!

Re: [guifi-usuaris] Per l'Al

2008-09-18 Conversa Roger Baig Viñas
T'he enviat algun correu però em rebota. sí, però em _sembla_ que tot i així els rep igualment... Lluís -- roger ___ guifi-usuaris mailing list guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

Re: [guifi-usuaris] Asamblea mensual guifi_lab (propuesta)

2008-09-19 Conversa Roger Baig Viñas
2008/9/18: Hola, Como sabéis no he estado muy involucrado en el despliegue en Barcelona, pero intento estar al día de todo lo que vais haciendo, que es mucho ! Segur que ara que tens el headquarters a Barcelona et veurem més la cara... El tema es que estamos trabajando en un

Re: [guifi-usuaris] Asamblea mensual guifi_lab (propuesta)

2008-09-19 Conversa Roger Baig Viñas
2008/9/19 Eduard: Estaria bé fer-ho així. Es qüestió de posar-ho en marxa, però primer crec que caldria concretar alguns punts: 1.- Com ho veus Valeri? 2.- Confirmar la presencia del tècnic basc. 3.- En primera instancia, la xerrada la faràs tu roger? Idioma de la si no hi ha ningú més que

Re: [guifi-usuaris] Suport antenes rajoles

2008-09-23 Conversa Roger Baig Viñas
dani linksysds, a al botiga on compres les torretes i les ferramentes no en tindran? On Mon, Sep 22, 2008 at 5:44 PM, Lluís Dalmau wrote: Això ho trobaràs a alguna botiga que vengin o facin instal·lacions d'antenes parabòliques. Bones, alguna persona sap on es poden trobar els suports (amb

[guifi-usuaris] Re: [guifi-gcom] Possible xerrad a al centre cívic de Golferichs (BCN)

2008-09-23 Conversa Roger Baig Viñas
2008/9/23 Eduard: Ei, jo vinc. Seria possible aprofitar i fer un petita reunió amb el director o responsable, a veure si els engresquem a muntar un supernode a la teulada? David, El que apunta l'Eduard és important i urgent: el dia 29 d'aquest mateix mes hi ha una reunió amb l'IMI i un dels

Re: [guifi-usuaris] Xerrada a Pal au de Santa Eulàlia (Alt Empordà )

2008-09-28 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Veig que en Knoppix ja s'ha ofert voluntaris a la web: http://guifi.net/node/17053#comment-18153 Jo també hi podria anar i aprofitaria l'ocasió per dinamitzar la xarxa lliure a Vilabertran, un poble també de l'Alt Empordà. Ja fa temps que n'estem parlant amb alguns veïns de Vilabertran

Re: [guifi-usuaris] Xerrada a Pal au de Santa Eulàlia (Alt Empordà )

2008-10-03 Conversa Roger Baig Viñas
algú es pot acostar a la presentació de Palau de Santa Eulàlia). Fins ara. 2008/9/28 Roger Baig Viñas: Hola, Veig que en Knoppix ja s'ha ofert voluntaris a la web: http://guifi.net/node/17053#comment-18153 Jo també hi podria anar i aprofitaria l'ocasió per dinamitzar la xarxa lliure

[guifi-usuaris] [Citilab] Invitació a partici par a l'Urbanlabs

2008-10-03 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, Des de l'Observatori de la Cibersocietat ens conviden a participar als Urbanlabs [1]. guifi.net té un slot reservat per a les conferències llampec el dissabte al matí (10.35) i a participar al Grup F (Ciutadans digitals coordinats). També hi ha la possibilitat (dins de la dinàmica de les

[guifi-usuaris] Re: [Citilab] Invitació a p articipar a l'Urbanlabs

2008-10-03 Conversa Roger Baig Viñas
Presentació de la xerrada llampec http://www.urbanlabs.net/index.php/Charla_rel%C3%A1mpago#10:35h 2008/10/3 Roger Baig Viñas: Hola, Des de l'Observatori de la Cibersocietat ens conviden a participar als Urbanlabs [1]. guifi.net té un slot reservat per a les conferències llampec el

Re: [guifi-usuaris] [Citilab] Inv itació a participar a l'Urbanlabs

2008-10-03 Conversa Roger Baig Viñas
http://josepvives.cat [EMAIL PROTECTED] http://www.cibersociedad.net [EMAIL PROTECTED] - El 3 / octubre / 2008 15:35, Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] ha escrit: Hola, Des de l'Observatori de la Cibersocietat ens conviden a participar als

Re: [guifi-usuaris] Olivella

2008-10-07 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/6 Xabier Ballesteros Olazabal: Hola [EMAIL PROTECTED], M'ha arribat una petició de col·laboració de part de l'ajuntment de l'Olivella (*), on han mostrat interès en el projecte de guifi per superar els problemes d'accés que en tenen. Suposo que la gent del Penedès també contestarà,

Re: [guifi-usuaris] Node BCN-Ningun Lugar

2008-10-08 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/8 Claudia O.: Bones, Hem projectat un node que esperem instal·lar el més aviat possible :) http://guifi.net/node/17279 Hauríem de fer proves de cobertura per veure a on us podríeu enllaçar; tingueu en compta que Barcelona tot just es desperta, mica en mica, però sembla que hi comença

Re: [guifi-usuaris] Node BCN-Ningun Lugar

2008-10-08 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/8 Eduard: Si, encara que ha generatech ja vareu veure guifi en accio, suposo estaríeu molt liades amb la organització, si passeu dema per riereta, es el local de ah, així ja ens coneixem... ;-) riereta.net, parlarem del node. Esta en un lloc clau, ja que pot il.luminar tota la

Re: [guifi-usuaris] Servidor 8 W/h de consum

2008-10-10 Conversa Roger Baig Viñas
Tu, això m'interessa! diga'm alguna cosa si n'encarregues un! On Thu, Oct 9, 2008 at 10:34 PM, Dani . wrote: Jo hi tinc clabat el ull en aquest servidor de 20W que venen la gent de openRB http://shop.openrb.com/index.php?main_page=product_infocPath=37products_id=149 Suficient per a fer un

Re: [guifi-usuaris] Resum reunio Federacio d'Associacions de veins de Sabadell

2008-10-10 Conversa Roger Baig Viñas
- Vam coneixer el president del Gremi d'Encantistes i Marxants de la Provincia de Barcelona , que va estar molt interessat en fer algo a Nou Barris a Barcelona i ens va donar una tarja a cada un, i va dir que es posaria en contacte. Si truca li dire que es passi per la llista de barcelones o

Re: [guifi-usuaris] Re: Xerrada a P alau de Santa Eulàlia (Alt Empordà )

2008-10-10 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/10 knoppix as: Hola Crec que no vindre per que amb en Ramon i en Xevi ja en feu prou no? Penso que és molt important l'escenificar que guifi.net és plural, i per tant, també en el cas dels instal·ladors, penso que és bo transmetre el missatge que hi ha competència i que la gent pot anar

Re: [guifi-usuaris] Olivella

2008-10-13 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, He fet una entrada a l'agenda: http://guifi.net/node/17397 apunteu-vos-hi 2008/10/13 Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED]: Hola, He parlat amb l'alcalde i hem quedat pel proper dijous 23 d'octubre a les 16.30 a l'ajuntament. Joan, no sé si encara vas tan collat de feina ni si et va bé

Re: [guifi-usuaris] Olivella

2008-10-13 Conversa Roger Baig Viñas
Hola, He parlat amb l'alcalde i hem quedat pel proper dijous 23 d'octubre a les 16.30 a l'ajuntament. Joan, no sé si encara vas tan collat de feina ni si et va bé la cita. Si us plau, diga'm alguna cosa el més aviat possible. De moment faig una entrada a l'agenda. 2008/10/7 Joan Llopart [EMAIL

Re: [guifi-usuaris] Necessito un voluntar i: Enginyer o Tècnic Telecos o Informàtica

2008-10-22 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/22 Nasi Nandes: Hola! jo us puc ajudar, soc enginyer informàtic i estic col·legiat... no és que sigui res possitiu dit així per correu en fred, però puc fer el que em demanes sense problemes. Doncs mira, jo m'acabava d'oferir en missatge particular com a enginyer industrial (eh, no

Re: [guifi-usuaris] Necessito un voluntari : Enginyer o Tècnic Telecos o Informà tica

2008-10-22 Conversa Roger Baig Viñas
On Wed, Oct 22, 2008 at 1:21 PM, Lluís Dalmau wrote: Potser podrieu fer-ho conjuntament ? No crec pas que sigui bona idea: val més que només hi hagi un únic tècnic legalment responsable, cada visat val pasta (i em sembla que després dels dels arq els dels ind són els més cars) Així aprofitem

Re: [guifi-usuaris] Banderetes WEB

2008-10-22 Conversa Roger Baig Viñas
On Wed, Oct 22, 2008 at 8:00 PM, knoppix as wrote: Hola desde fa uns dias surten unes banderetas a la web? be la veritat es que no magraden esta clar es la meva opinio! no es podria posar simplement Catalá castella i angles? Si més no jo crec que s'hauria treure bandereta il·legítima be

Re: [guifi-usuaris] Barcelona ciutat wifi

2008-10-22 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/23 Eduard: Això es el que volia presentar ERC al ajuntament http://w3.bcn.es/fitxers/ajuntament/ordredia211008.427.pdf 10.- (M0711/3711) La Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública acorda dissenyar i desplegar la xarxa sense fils municipals de tal manera que compleixi

Re: [guifi-usuaris] Males noticies a la Garrotxa

2008-10-23 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/23 Xevi Nadal: Estant com una cabra!!! Jo no entenc tanta bur(r)ucracia = MAF... si ja em implementat GUIFI.NET a casi tota la GARROTXA!!! Amb MARE DE DÉU DEL MONT , EL COS , EL CATLLAR, ..., em sembla una estafa que el final acabarem pagant tots els

Re: [guifi-usuaris] Consultes genèriques sobre la inst al·lació de guifi.net a la població del Molar (priorat)

2008-10-25 Conversa Roger Baig Viñas
2008/10/23 Xavier Salvado: Perdoneu pel meu desconeixement però tot i que ho he estudiant si no aclareixo les idees, no podré desfer el nus que tinc amb la xarxa, tot i que la xarxa al poble al poble encara no la tenim muntada. http://www.guifi.net/ca/node/16538 Veig que, a nivell de zona,

Re: [guifi-usuaris] El comú vs lliure mercat

2008-10-25 Conversa Roger Baig Viñas
A les jornades del CCCB en Antonio Lafuente [1] en una xerrada del costat nostre en va parlar [1] http://medialab-prado.es/laboratorio_del_procomun PS: té pebrots que es dediquin a teoritzar d'això des d'un lloc subvencionat i que poc té a veure amb el que prediquen... 2008/10/24 Eduard: En el

Re: [guifi-usuaris] guifi.net opinió al nou9

2008-10-27 Conversa Roger Baig Viñas
A mi em sembla molt correcte tot l'escrit, el to inclòs. Adjunto algunes correccions: 2008/10/26 Ramon Roca [EMAIL PROTECTED]: La regulació espanyola és preocupa particularment de quan operadors La regulació espanyola es preocupa particularment de quan operadors comercials reben ajuts per

[guifi-usuaris] Re: Free Networks - guifi.net

2008-10-27 Conversa Roger Baig Viñas
- Original Message From: Roger Baig Viñas [EMAIL PROTECTED] To: [EMAIL PROTECTED] Cc: Ramon Roca [EMAIL PROTECTED]; Sebastian Galeano [EMAIL PROTECTED]; Lluis Dalmau (Guifi.net) [EMAIL PROTECTED] Sent: Wednesday, October 22, 2008 8:12:42 PM Subject: Free Networks - guifi.net Hi Michel

Re: [guifi-usuaris] Tema Seva: Revisió final.

2008-10-28 Conversa Roger Baig Viñas
al primer paràgraf: de la periodista li fa en relació amb guifi.net que No de la periodista li fa en relació amb guifi.net dient que No 2008/10/28 Pere Petit: Fes una segona llegida com diu en Lluís hi ha alguna lliga, jo he trobat aquesta: A Seva ara mateix hi han més prop de 100 cases... i

[guifi-usuaris] Re: Free Networks - guifi.net

2008-10-28 Conversa Roger Baig Viñas
Hello again, On Mon, Oct 27, 2008 at 5:40 PM, Roger Baig Viñas wrote: Hello Michel, Reading Ramon's answers I noticed I forgot to answer the second part of the second question. I attach it below... 2) what is the status of Guifi.net, and where would you like to be in 2-3 years To date

Re: [guifi-usuaris] Mollet del Vallès

2008-10-29 Conversa Roger Baig Viñas
On Wed, Oct 29, 2008 at 11:23 PM, Lluís Dalmau wrote: Qui ha tingut contactes amb l'Ajuntament de Mollet del Vallès ? Hi ha una En Ramon i jo. Vàrem fer una reunió informativa amb en Sergio Garcia Muñoz, Regidor de les TIC. Vàrem quedar que es posaria en contacte amb nosaltres per fer una visita

Re: [guifi-usuaris] Olivella

2008-11-01 Conversa Roger Baig Viñas
2008/11/1 Joan Llopart: regidors. Tot perfecte. Vam dir de buscar un dissabte al matí per a A veure si en aquest període no se'ls presenta cap Eurona de torn amb una presentació fashion i un pla de negoci acollonant i tones d'arguments contra la xarxa oberta! Estic convençut que aquests cabrons

[guifi-usuaris] Re: Free Networks - guifi.net

2008-11-03 Conversa Roger Baig Viñas
Michel, Many thanks for your attention and for giving us the chance to participate in your project! On Mon, Nov 3, 2008 at 7:45 AM, Michel Bauwens wrote: sorry for the delay Roger, I will publish the following text on the 10th see

  1   2   3   4   >