Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
De cativa ani buni ii spun doamnei Nedelcu c-o sa se stranga latul din ce in ce 
mai rau !
Si politic si financiar, dar, ca intodeauna eu sunt adeptul teorei 
comploturilor si nu inteleg "democratia europeana".
Eeee ce-o sa fie, ce-o sa fie, uite ca o sa fie si desfiintarea ongeurilor 
care nu pot demonstra o anumita "cantitate" de activitate si rezultate.
Pe acelasi model al desfiintarii firmelor de "apartament".
Vrea doamna Nedelcu "Ursuleti suparati", "Arin" sau ce alte ongeuri are, oricat 
de non profit ar fi, . 300 euro taxa anuala pe bucata. :)))
"Concentrarea capitalului" trebuie sa functioneze la toate nivelurile 
societatii !
Ca doar avem onegeuri de "importanta nationala", care nu pot plati salarii 
competitive pe plan european, din cauza a 1.000 de "ursuleti suparati" si 
nesatui, care papa si ei de cate 500 de leui pe luna.
Sa va fac eu socotela ? :)))

Democratia anilor '70 trece in faza de DICTATURA DEMOCRATICA cu balareli prin 
regalitate si absolutism.
O sa urmeze Imperiul.
Parerea mea, umila, dar mai discutam peste 5-10 ani. :)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 7:50 AM
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?





  nu este decat aplicarea principiului clasic “ORICE venit trebuie impozitat” , 
cu corolarul sau (asa iti trebuie, daca ai fost bou si ai mers oficial, ai 
declarat veniturile, trebuia sa lucrezi la negru)

  Deocamdata vrajitoarele scapa de impozitare, despre prostituate nu s-a mai 
zis nimic, iar cersetorilor li s-a pus gand rau (si vor fi aendati si cei care 
le dau), in rest, orice fel de “venit” trebuie impozitat.

  Deci, dea cum inainte, ARIN trebuie sa spuna, cand incearca sa gaseasca 
fonduri “ va rugam dati si 16% pentru impozit” !

  Poti sa infiintezi ONG-ul acela de aparare, dar mai intai .., trebuie sa 
platesti impozit, ca sa iti poti desfasura activitatea.


  From: arin 
  Sent: Sunday, January 01, 2012 11:59 PM
  Subject: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?



  Buna, tuturor, la multi ani si multe proiecte bune, finantatori generosi, 
stakeholderi vioi si draguti, voluntari entuziasti, monitori amabili samd ;)
   


  Sper sa nu dau EU o veste proasta, acum, la inceput de an - dar stand si eu 
la o tacla (tot "de inceput de an") cu alti "oengisti", cineva a aruncat o 
pisica... sau cum ii zice... >: 


  E ADEVARAT, cumva, ca, in conformitate cu noul Cod Fiscal (care a intrat in 
vigoare amu, ia nii, chiar de azi) ONG-urile TREBUIE sa plateasca "impozit pe 
venit"? Adica: orice fonduri primite "pe proiecte" vor fi impozitate??? 
 


  Nu de alta, dar sa stiu: daca e adevarat, infiintez o ONG noua, FARA venituri 
(ar putea sa ramana si ARIN care oricum nu prea are venituri ba, anul trecut, a 
fost si tzepuita de Ministerul de Finante cu cei "2% pentru ONG-uri" - numa' ca 
ARIN are scop "de mediu", nu de "drepturi ale ONG-urilor") - si al carei scop 
sa fie de a-i scuipa oriunde si oricand are okazia, pe idiotii care vor fi 
clocit asa o kestie! Si pun pariu ca va fi ONG-ul cu CEI mai multi membri, din 
toata tzara! >:


  Toate cele bune, tuturor (in afara de eventualii membri ai "grupului-tzinta" 
de mai sus >:)   


  Codruta




  

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Ce ai primit, este101% phishing !
Dar nu dispera, ca trendul este: ... vinovat pana la proba contrarie ! :)))


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpres.com



  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 7:39 AM
  Subject: [protest-ro] Phishing sau inca un pas spre totalitarism?





  ma plingeam ca nu avem despre ce protesta, iata acum motive.

  Am primit adineauri mesajul acesta, aparent de la BT.
  Este posibil sa fie o simpla tentativa de phishing, formularea “vi se va 
bloca contul, daca nu introduceti urgent datele personale, inclusiv codul PIN” 
este tipica.

  Daca e pe bune, este si mai rau!

  Cum ramane cu prezumptia de nevinovatie?
  De ce trebuie EU sa dovedesc ca nu sunt terorist sau ca nu spal bani?

  Ca doar suma care o am la banca este ridicola, nu e “suspect de mare” !

  Eu sunt inginer, iar din 2001 lucrez la actuala firma de telecomunicatii. De 
ce trebuie sa ma justific EU ca nu spal bani si nu finantez terorismul?

  Pai era mi bine pe vremea lui Ceaushescu!
  Nu ne faceam iluzii ca “secretul operatiunilor CEC este garantat”, cum suna 
reclama, dar acolo nu imi cerea o data pe an sa introduc din nou datele 
personale, sa DOVEDESC eu ca nu sunt disident sau spion imperialist!

  Oare si lui Butoane, sSle Camataru sau Duduienilor le cere banca prostii din 
astea? Ei ce declara?

  From: Banca Transilvania 
  Sent: Monday, January 02, 2012 6:31 AM
  Subject: BT24 Mesaj nou - 6083



  "Stimate client,

  Va informam ca de Luni, 2 Ianuarie 2012, incepand cu ora 07.00, utilizatorii 
aplicatiei
  BT 24 sunt rugati sa-si confirme activitatea online prin introducerea
  unor date precum numele persoanei care administreaza contul (persoana fizica 
sau
  administrator in cazul firmelor) si/sau numele firmei.

  Va reamintim ca, in cazul nerespectarii regulamentului BNR privind obligatia
  de actualizare a datelor de identificare, Banca isi rezerva dreptul de a 
suspenda
  efectuarea oricarei operatiuni in conturile dumneavoastra, pina la data 
primirii
  datelor/informatiilor solicitate, conform celor mai sus.

  Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne 
informati cat 
  mai curand posibil. Aceasta actiune este derulata de Banca Transilvania in 
baza 
  cerintelor Regulamentului BNR nr 9/2008 (legat de cunoasterea clientelei in 
scopul
  prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului)

  Pentru a actualiza cat mai repede cu putinta datele dumneavoastra accesati 
pagina de mai jos:

  http://www.bancatransilvania.ro/

  Va multumim , 

  Membru, Director General BT
  Robert C Rekkers

  Banca Transilvania S.A
  Adresa 400027 CLUJ NAPOCA, Str. G. Baritiu nr. 8
  Cod Identificare Fiscala RO 5022670
  Numar ORC: J12/4155/1993
  Fax: (0)264 407179




  __._,_.___


  Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public! 

   


  Your email settings: Individual Email|Traditional 
  Change settings via the Web (Yahoo! ID required) 
  Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully 
Featured 
  Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe 



  __,_._,___

Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
in 2000, Bombo, in calitate de premier, a stabilit ca Asociatia Gnerala a 
Vanatorilor si Marea Loja masonica sunt ONG-uir de interes public!

de atunci s-a schimbat coalitia la putere, s-au schimbat premierii, dar tot 
astea sunt ONG-uri de interes public.

interesul public e mai tare ca importanta nationala, poti sa fii si de 
importanta internationala, precum Amnesty International sau WWF, dar daca esti 
de UTILITATE, inseamna ca i drepturi in plus si primesti bani de la Stat!

From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 1:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

  
 

Ca doar avem onegeuri de "importanta nationala", care nu pot plati salarii 
competitive pe plan european, din cauza a 1.000 de "ursuleti suparati" si 
nesatui, care papa si ei de cate 500 de leui pe luna.
Sa va fac eu socotela ? :)))


Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Normal ca sunt de interes public !
Prima se ingrijeste ca cei de la munte sa aibe gradinile arate regulat de 
mistreti si ursi, iar cea de-a doua ca rumanii sa nu-si mai bata nevestele.

Cu stima,
Diocu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 2:11 PM
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?





  in 2000, Bombo, in calitate de premier, a stabilit ca Asociatia Gnerala a 
Vanatorilor si Marea Loja masonica sunt ONG-uir de interes public!

  de atunci s-a schimbat coalitia la putere, s-au schimbat premierii, dar tot 
astea sunt ONG-uri de interes public.

  interesul public e mai tare ca importanta nationala, poti sa fii si de 
importanta internationala, precum Amnesty International sau WWF, dar daca esti 
de UTILITATE, inseamna ca i drepturi in plus si primesti bani de la Stat!

  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, January 02, 2012 1:48 PM
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?


   

  Ca doar avem onegeuri de "importanta nationala", care nu pot plati salarii 
competitive pe plan european, din cauza a 1.000 de "ursuleti suparati" si 
nesatui, care papa si ei de cate 500 de leui pe luna.
  Sa va fac eu socotela ? :)))




  

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
da, dar nu era vorba aici de codul HTML al mesajului de phising, ci de 
necesitatea ca eu sa dovedesc la fiecar trannactie pe care o fac cu cardul ca 
nu sunt terorist, narcotraficant sau spalator de bani!

From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 1:50 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: [protest-ro] Phishing sau inca un pas spre 
totalitarism?

  
+/v8APAAh-DOCTYPE HTML PUBLIC +ACI--//W3C//DTD HTML 4.0 
Transitional//EN+ACIAPg- +ADw-HTML+AD4APA-HEAD+AD4- +ADw-META 
http-equiv+AD0-Content-Type content+AD0AIg-text/html+ADs- 
charset+AD0-utf-7+ACIAPg- +ADw-STYLE type+AD0-text/css+AD4-.ygrp-photo-title 
+AHs- CLEAR: both+ADs- FONT-SIZE: smaller+ADs- OVERFLOW: hidden+ADs- WIDTH: 
75px+ADs- HEIGHT: 15px+ADs- TEXT-ALIGN: center +AH0- DIV.ygrp-photo +AHs- 
BORDER-RIGHT: black 1px solid+ADs- BACKGROUND-POSITION: center 50+ACUAOw- 
BORDER-TOP: black 1px 


Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
si Fundatia?


From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 1:48 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

   
 
Democratia anilor '70 trece in faza de DICTATURA DEMOCRATICA cu balareli prin 
regalitate si absolutism.
O sa urmeze Imperiul.
Parerea mea, umila, dar mai discutam peste 5-10 ani. :)


[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
???

Care e legatura intre Header-ul mesajului, intructiunile de CSS si LINKURILE 
catre care erai trimis ? :(

In rest nici o problema, mai repet o data, ca doar repetitio mater studiorum 
est si poate o sa le spuneti la copii :
Cand ai bani iti bagi picioarele in "politic" si prin urmare acesta isi pierde 
rostul !
Cand POPULATIILE  incep sa aibe prea multi bani si isi baga picioarele in 
politic ... apar crizele economice, teroristii etc.
 
Cu stima,
Dicu-Sava cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 2:16 PM
  Subject: [protest-ro] Re: [protest-ro] Re: [protest-ro] Phishing sau inca un 
pas spre totalitarism?





  da, dar nu era vorba aici de codul HTML al mesajului de phising, ci de 
necesitatea ca eu sa dovedesc la fiecar trannactie pe care o fac cu cardul ca 
nu sunt terorist, narcotraficant sau spalator de bani!

  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, January 02, 2012 1:50 PM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: [protest-ro] Re: [protest-ro] Phishing sau inca un pas spre 
totalitarism?


  +/v8APAAh-DOCTYPE HTML PUBLIC +ACI--//W3C//DTD HTML 4.0 
Transitional//EN+ACIAPg- +ADw-HTML+AD4APA-HEAD+AD4- +ADw-META 
http-equiv+AD0-Content-Type content+AD0AIg-text/html+ADs- 
charset+AD0-utf-7+ACIAPg- +ADw-STYLE type+AD0-text/css+AD4-.ygrp-photo-title 
+AHs- CLEAR: both+ADs- FONT-SIZE: smaller+ADs- OVERFLOW: hidden+ADs- WIDTH: 
75px+ADs- HEIGHT: 15px+ADs- TEXT-ALIGN: center +AH0- DIV.ygrp-photo +AHs- 
BORDER-RIGHT: black 1px solid+ADs- BACKGROUND-POSITION: center 50+ACUAOw- 
BORDER-TOP: black 1px 




  __._,_.___


  Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public! 

   


  Your email settings: Individual Email|Traditional 
  Change settings via the Web (Yahoo! ID required) 
  Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully 
Featured 
  Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe 



  __,_._,___

Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
multumesc!

mi-au placut explicatiile, concise si in limbaj simplu, accesibil oricui!


From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 2:29 PM
Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

  
 

Normal ca sunt de interes public !
Prima se ingrijeste ca cei de la munte sa aibe gradinile arate regulat de 
mistreti si ursi, iar cea de-a doua ca rumanii sa nu-si mai bata nevestele.


Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Asimov visa cai verzi pe pereti !
Pana la urma o sa ne bage "cipul" la toti !!!
Indiferent de ce forma sau tehnologie o sa fie folosita.
Eu cred ca o sa fie cativa sateliti care o sa emita "unde de beatitudine" pt. 
toata populatia.


Cu stima,
Dicu-Sava cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 2:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?





  si Fundatia?


  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, January 02, 2012 1:48 PM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

 
  Democratia anilor '70 trece in faza de DICTATURA DEMOCRATICA cu balareli prin 
regalitate si absolutism.
  O sa urmeze Imperiul.
  Parerea mea, umila, dar mai discutam peste 5-10 ani. :)




  

Re: [protest-ro] ilustrare a ceea ce spuneam anul trecut

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Barbara metoda !
Delicat si discret era sa le toarne niste soda la radacina.
Dar se pare ca nu se mai gaseste nici din asta. :)))

Cu stima,
Dicu-Sava cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 2:40 PM
  Subject: [protest-ro] ilustrare a ceea ce spuneam anul trecut





  in gradina unui bloc, pomii au fost jupuiti “discret” la radacina, ca sa se 
usuce si sa poate fi indepartati!



  

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie ARIN
Daca mai dati O DATA porcaria asta de caractere de mai jos (din care io am 
sters acu' mai mult de trei sferturi), va moderez pe amandoi >:)
  


Chestia cu "Banca Transilvania" este, bineinteles, pentru fraieri - daca 
persoana aia care a primit mesajul ar fi binevoit sa se uite in "properties" 
(sau sa faca un click dreapta pe link - sau altceva de acest gen) ar fi vazut 
ca, de fapt, sub falsul URL www.bancatransilvania.ro este, de fapt, ascuns un 
cu TOTUL alt link (nu-mi mai amintesc bine care, ca am sters mesajul primit si 
de mine - dar mi se pare ca e un domeniu de Germania, adica cu .de) 
  


Codruta 



  From: Arhitectura 



  +/v8APAAh-DOCTYPE HTML PUBLIC +ACI--//W3C//DTD HTML 4.0 1px solid+ADs- 
BORDER-LEFT: black 1px solid+ADs- WIDTH: 62px+ADs- BORDER-

  FONT face+AD0-Arial size+AD0-2+AD4-Care e legatura intre Header-ul mesajului, 
intructiunile de+ACY-nbsp+ADs-CSS si LINKURILE catre care erai trimis ? 
:(+ADw-face+AD0-Arial size+AD0-2+AD4-In rest nici o problema, mai repet o data, 
ca doar repetitio mater studiorum est si poate o sa le spuneti la copii 
:+ADw-/FONT+AD4APA-/DIV+AD4- +ADw-DIV+AD4APA-FONT face+AD0-Arial 
size+AD0-2+AD4-Cand+ACY-nbsp+ADs-ai bani iti bagi picioarele in 
+ACI-politic+ACI- si prin urmare acesta isi pierde rostul 
+ACEAPA-/FONT+AD4APA-/DIV+AD4- +ADw-DIV+AD4APA-FONT face+AD0-Arial 
size+AD0-2+AD4-Cand POPULATIILE+ACY-nbsp+ADs- incep sa aibe prea multi bani si 
isi baga picioarele in politic ... apar crizele economice, teroristii 
etc.+ADw-/FONT+AD4APA-/DIV+AD4- +ADw-DIV+AD4AJg-nbsp+ADsAPA-/DIV+AD4- +ADw-

  protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?+ADw-/DIV+AD4- 
+ADw-DIV+AD4APA-BR+AD4APA-/DIV+AD4APAAh--- +AHwAKgAqAHw-begin egp html 
banner+AHwAKgAqAHw- --+AD4APA-BR+AD4APA-BR+AD4APAAh--- 

  face+AD0-Arial+AD4-da, dar nu era vorba aici de codul HTML al mesajului de 
phising, ci de necesitatea ca eu sa dovedesc la fiecar trannactie pe care o fac 
cu cardul ca nu sunt terorist, narcotraficant sau spalator de 
bani+ACEAPA-/FONT+AD4APA-/DIV+AD4- +ADw-DIV+AD4APA-FONT 
face+AD0-Arial+AD4APA-/FONT+AD4AJg-nbsp+ADsAPA-

  Reply to sender | Reply to group | Reply via web post | Start a New Topic 
  Messages in this topic (1) 
  Recent Activity: 
  Visit Your Group 
  Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public! 
  MARKETPLACE
  Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get 
the Yahoo! Toolbar now.

Switch to: Text-Only, Daily Digest • Unsubscribe • Terms of Use.
   
  __,_._,___

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phishing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie ARIN
Scuze! Se pare ca nu voi sunteti de vina, ci yahoogroups - dreq stie ce face, 
de isi bate joc de caractarele si codurile din mesaje >:)   
  


Codruta



[protest-ro] si daca schimbam?

2012-01-02 Fir de Conversatie ARIN
Ia sa vedem: daca nu mai bagam cuvantul "phi$ing" in linia de subj - tot la fel 
de rau face yahoogroups? >:


Codruta

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Phis.hing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie ARIN
Uite ca, daca am renuntat la cuvantul "phi$ing" in limia de subj - mesajul a 
aparut normal ;)   


Codruta

[protest-ro] Re: +AFs-protest-ro+AF0- Pis.hing sau inca un pas spre totalitarism?

2012-01-02 Fir de Conversatie ARIN
Ba n-a aparut normal - mai schimbam o data >:)


Codruta

[protest-ro] Rosia Montana

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Romania a pierdut in perioada 1952-1960 printr-o firma sovieto-romana cea mai 
mare rezerva energetica a tarii, 17.288 tone de uraniu. Gheorghe Gheorghiu-Dej 
s-a suparat foc, pentru ca sovieticii “noua nu ne-au dat utilaje pentru 
extragerea uraniului”.
Politicienii de astazi vor sa dea unei firme canadiano-romane cu actionariat 
american, zacamintele de metale rare si pretioase de la Rosia Montana in 
schimbul locurilor de munca. Participatia Romaniei in aceasta firma este de 
doar 20% si risca sa ajunga al 0,6% in urma ultimei majorari de capital, la 
care actionarul roman nu a putut participa. Statul urmeaza sa suporte 
cheltuielile de intretinere a barajului si a sistemelor de captare, 
monitorizarea emisiilor de acid cianhidric, pompare si tratare a apei pe o 
perioada nedeterminata, estimate la 12 milioane de euro anual.
Daca nu ati semnat inca petitia pe www.rosiamontana.net, va rugam sa faceti 
asta chiar acum.
Statul roman ar primi 4% redevente pentru aur si argint. Presa vorbeste despre 
majorarea acestui procent la 6% prezentata ca o negociere reusita, fara se 
spuna ca in tari ca Africa de Sud redeventele pentru metale pretioase sunt de 
minim 20%.
In cele 200 de milioane de tone de minereu care se doresc a fi procesate cu 
cianuri la Rosia Montana, se estimeaza a fi 1,5 grame de aur pe tona de minereu 
si 11, 7 grame de argint pe tona. Daca nu vi se pare o exploatare rentabila 
aveti dreptate! Motivatia pentru acest proiect sta in metalele rare care 
insotesc zacamintele de aur. Vanadiu - 2500 grame pe tona,  arseniu - 5000 
grame pe tona,  titan - 1000 grame pe tona,  molibden - 10 grame pe tona, 
nichel - 30 de grame pe tona, crom - 50 grame pe tona, cobalt - 30 grame pe 
tona, galiu - 300 grame pe tona, germaniu - 20 grame pe tona, wolfram, molibden 
etc.
Daca punem aceste resurse in context mondial, epuizarea resurselor de energie 
si nevoia dezvoltarii energiilor regenerabile, a panourilor fotovoltaice si 
turbinelor eoliene, descoperim ca prima criza cu care se va confrunta lumea nu 
va fi cea petroliera ci a metalelor neferoase.
Galiu, spre exemplu, care se gaseste la Rosia Montana in cantitati de 300 de 
ori mai mari decat aurul, este folosit in fabricarea panourilor fotovoltaice si 
pretul actual este de 900 de dolari pe Kg.  Utilizarea lui va creste pe masura 
ce tehnologiile vor fi perfectionate si rentabilitatea energiei solare va 
creste cu scumpirea petrolului.
26% din resursele de cupru extractabil din scoarta Pamantului s-au pierdut deja 
in gropi de gunoi. Inchiderea minei de cupru de la Rosia Poieni pentru a se 
face loc RMGC  a dus la disponibilizarea a sute de muncitori, de care oficialii 
Gold Corporation nu isi aduc aminte cand fac calculele locurilor de munca.
Din anumite informatii, in contractul de concesiune secretizat se spune ca 
orice metal in plus recuperat intra in beneficiul celui care exploateaza 
zacamintul. Falsa desecretizare trambitata de Traian Basescu nu a facut lumina 
asupra acestui aspect.
Turcia, Cehia, Grecia, Costa Rica, Germania, Argentina, Filipinie au interzis 
mineritul cu cianuri. Parlamentul European a cerut Comisiei Europene 
interzicerea acestei tehnilogi de minerit pana la sfarisitul anului 2011. 
Aduceti-va aminte de accidentul de la Baia Mare de acum 10 ani. Ungaria l-a 
considerat cea mai mare catastrofa dupa Cernobal. Statul roman are de platit 
circa 200 de milioane de dolari despagubiri.
La Rosia Montana ar urma sa se foloseasca aproximativ 1.561.000 tone substante 
periculoase, dintre care 248.000 tone de cianura in cea mai mare cariera cu 
crater deschis din Europa si cel mai mare baraj, inalt de 185 m. Ganditi-va la 
efectele pe care un posibil accident le-ar avea asupra Deltei Dunarii, un ultim 
bastion european pentru protejarea biodiversitatii.
Rosia Montana este unul dintre siturile cele mai bogate in resurse de 
patrimoniu cultural ale Romaniei, cuprinzand intr-un teritoriu intins pe cca. 
650 ha 50 monumente istorice clasate, dintre care 7 desemnate ca monumente de 
valoare nationala si universala. De asemenea, patrimoniul cultural de la Rosia 
Montana este recunoscut si prin Planul de Amenajare a Teritoriului National.
Acest statut juridic de protectie plaseaza Rosia Montana inaintea multor orase 
prin numarul si valoarea monumentelor istorice si pe primul loc intre asezarile 
rurale ale Romaniei.   Conform legii, protejarea si punerea in valoare a 
acestor valori instituite reprezinta lucrari de utilitate publica, de interes 
national.
Academia Romana, Casa Regala, ICOMOS (Comitetul International al Monumentelor 
si Siturilor), ca organizatie expert a UNESCO, Ad Astra, Alburnus Maior, 
ONG-uri din Romania si internationale, numerosi experti, institutii, studenti 
si cercetatori români din strainatate (RSSA, LSRS) recomanda si sustin 
includerea Rosiei Montane în Patrimoniul UNESCO.
Constatam ca rusinea de a fi roman si lipsa de reactie a romanilor in fata 
nedreptatilor a fost indusa de aceleasi televiziuni care astazi sun

Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura
Atentie la CAFEA !

  Nr. crt.
 Denumirea produsului sau grupei de produse
 Acciza - euro/tona -
 
  1.
 Cafea verde
 153
 
  2.
 Cafea prajita, inclusiv cafea cu înlocuitori
 225
 
  3.
 Cafea solubila
 900
 



Cu stima,
Dicu-Sava cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

[protest-ro] Re: [conservarea_biodiversitatii] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie CLUBUL DE CICLOTURISM NAPOCA
On 01.01.2012 23:59, arin wrote:

> E ADEVARAT, cumva, ca, in conformitate cu noul Cod Fiscal (care a intrat
> in vigoare amu, ia nii, chiar de azi) ONG-urile TREBUIE sa plateasca
> "impozit pe venit"? Adica: orice fonduri primite "pe proiecte" vor fi
> impozitate???

"Impozitul pe venit" este reglementat de titlul III din Codul Fiscal. 
Care incepe cu ART. 39 "Contribuabili", care defineste cui i se aplica 
"impozitul pe venit". Se aplica numai diverselor categorii de PERSOANE 
FIZICE. Acest articol nu a suferit modificari prin OUG-ul 125 / 2011 
pentru modificarea si completarea Codului Fiscal, publicat in M.Of. 938 
/ 30.12.2011 si intrat in vigoare la 01.01.2012. Deci zvonul, asa cum 
l-ai prezentat, este fals.

Daca statul ar vrea sa impoziteze ONG-urile mai mult decat pana acum, 
cred ca mai degraba ar modifica prevederile din alte titluri din Codul 
Fiscal, de ex. privind IMPOZITUL PE PROFIT sau IMPOZITUL PE VENITUL 
MICROINTREPRINDERILOR (care este ceva cu totul diferit de "impozitul pe 
venit"), nu ar extinde "impozitul pe venit" la persoane juridice...

Si la ce se referea zvonul? La orice venituri?  Sau doar la cele de tip 
non-profit (cotizatii, taxe de inscriere, granturi / donatii / 
sponsorizari, "doi la suta"?) Sau doar la cele din activitati 
economice? (Unde exista pana acum o facilitate, in sensul ca pana la un 
anumit plafon organizatia era scutita de impozit pe profit)?
Asa ca intreaba-i pe cei care au lansat acele zvonuri la ce se refera 
mai exact, ca sigur nu e vorba de "impozitul pe venit".
Un raspuns general sigur eu nu pot da eu acum, ca inca nu am studiat 
toata modificarea de Cod Fiscal, care acopera peste 20 de pagini de 
Monitor Oficial

Radu Mititean
CCN





Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo! Groups 
Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
protest-ro-dig...@yahoogroups.com 
protest-ro-fullfeatu...@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
protest-ro-unsubscr...@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/



Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
posibil!

ar fi o abordare mult mai subtila decat terorizarea cu “steaua mortii”!

asa, satelitul geostationar va emite beatitudine, si desigur va fi numit Steau 
vietii

iar cand cineva nu este cuminte, pur si simplu i se taie pe o perioada 
beatitudinea

el se va zvarcolii in chinurile sevrajului, iar conformistii vor comaenta “ ala 
e vai de steaua lui!” 


From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 2:52 PM
Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

  
 

Asimov visa cai verzi pe pereti !
Pana la urma o sa ne bage "cipul" la toti !!!
Indiferent de ce forma sau tehnologie o sa fie folosita.
Eu cred ca o sa fie cativa sateliti care o sa emita "unde de beatitudine" pt. 
toata populatia.



Re: [protest-ro] ilustrare a ceea ce spuneam anul trecut

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
da, era mia discret, ca nu se vedea


metoda e relativ discrtea pt ca nu au intrat direct cu drujba sau cu toporul, 
ca in alte parti

insa stii bine ca soda, naftalina, acetona, neofalina sunt acum substante 
interzise!

nu poti face rost decat greu, cu dispensa speciala 

From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 2:59 PM
Subject: Re: [protest-ro] ilustrare a ceea ce spuneam anul trecut

  
 

Barbara metoda !
Delicat si discret era sa le toarne niste soda la radacina.
Dar se pare ca nu se mai gaseste nici din asta. :)))



Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ia uite pentru ce am facut Revolutia!

ma refer acum nu la accizele aberante, care sunt specifice erei noi, de dupa 
1990, ci la titulatura

in 1989, unul din motivele MINORE de nemultumire era is acesta, ca nu se mai 
gasea cafea, ci doar “nechezol”, inlocuitori

iata ca in anul 2012, ultimul an al calendarului Maya, nu doar ca se scumpeste 
cafeau, dar reapare denumirea ce o credeam disparuta o data cu comunismul, 
faimoasa “cafea cu inlocuitori”!

From: Arhitectura 
Sent: Monday, January 02, 2012 4:21 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

  

Atentie la CAFEA !

  Nr. crt.
 Denumirea produsului sau grupei de produse
 Acciza - euro/tonă -
 
  1.
 Cafea verde
 153
 
  2.
 Cafea prăjită, inclusiv cafea cu înlocuitori
 225
 
  3.
 Cafea solubilă
 900
 



Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

2012-01-02 Fir de Conversatie Arhitectura

  Nr. crt. Denumirea produsului sau a grupei de produse 2003 Acciza
  euro/tonă 2007 Acciza
  euro/tonă 2008 Acciza
  euro/tonă 2009 Acciza
  euro/tonă 2010 Acciza
  euro/tonă 2011
  Acciza
  euro/tonă 2011
  Acciza
  euro/tonă 
  1. Cafea verde 850 612 459 306 153 153 153 
  2. Cafea prăjită, inclusiv cafea cu înlocuitori 1.250 900 675 450 225 225 
225 
  3. Cafea solubilă 5.000 3600 2700 1800 900 900 900 



Eu vroiam sa spun ca acciza zace pe loc de 3 ANI !!!
(dar de 7 ani, nu am senzatia ca s-a ieftinit Ness-ul, din contra)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: M Cristian Ioan 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, January 02, 2012 10:04 PM
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?





  ia uite pentru ce am facut Revolutia!

  ma refer acum nu la accizele aberante, care sunt specifice erei noi, de dupa 
1990, ci la titulatura

  in 1989, unul din motivele MINORE de nemultumire era is acesta, ca nu se mai 
gasea cafea, ci doar “nechezol”, inlocuitori

  iata ca in anul 2012, ultimul an al calendarului Maya, nu doar ca se 
scumpeste cafeau, dar reapare denumirea ce o credeam disparuta o data cu 
comunismul, faimoasa “cafea cu inlocuitori”!

  From: Arhitectura 
  Sent: Monday, January 02, 2012 4:21 PM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: Re: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

  Atentie la CAFEA !

Nr. crt.
   Denumirea produsului sau grupei de produse
   Acciza - euro/tonă -
   
1.
   Cafea verde
   153
   
2.
   Cafea prăjită, inclusiv cafea cu înlocuitori
   225
   
3.
   Cafea solubilă
   900
   





  

[protest-ro] nu a nimerit!

2012-01-02 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/un-politist-din-arges-a-impuscat-un-tanar-pe-strada-apoi-s-a-sinucis--81180.html

dincolo de aspectul anecdotic, trebuie apreciata “pregatirea” si indemanarea de 
care a dat dovada politistul in folosirea armei: pe rival nu l-a omorat, desi 
era la doi pasi de el. 
Si nu era un infractor care fugea, ci un om cu care purta o discutie, la mica 
distanta. 
Apoi, cand a incercat sa se sinucida, nici macar pe sine nu s-a nimerit cum 
trebuie! 

A murit in cele din urma la spital, dar asta nu este meritul sau, ci al 
sistemului sanitar din Romania contemporana! 
De aia nu ma mai duc eu la spital, desi in 2009 mi-am rupt mana, sa nu ies, 
fara a fi dorit asta, prin sala de autopsie ...