On Fri, 30 Apr 2004, Ionut ROMAN wrote:
Prima mea intrebare este: poate fi utilizat bbstatus pt a calcula
accounting (si a trasa grafice) atat pentru traficul care vine dinspre
internet cat si cel care vine din metropolitana?
Creezi un endpoint cu prefixele de
A incercat cineva sa ruleze MPXPLAY-ul in Linux cu emulatorul de
DOS?
Daca da care au fost rezultatele.
Incerc sa fac un MP 3 player standalone cu Linux si MPXPLAY .
Stiu de FreeDOS insa vreau sa il fac numai cu LINUX si emulatorul
de DOS al acestuia. Ma intereseaza sa stiu daca Emulatorul
Liviu Dragomir wrote:
folosesc cyrus 2.2 dar fara virtdomains si am nevoie de mai multe
domenii
am incercat sa ma joc cu postfixu
lista de domenii o am la relay_domains
virtual_alias_maps imi interogheaza baza de date unde gaseste adresa
am incercat cu transport maps cu lmtp si nu mai
Ionut Boldizsar wrote:
buna,
se da un postfix 2.0.19 cu useri virtuali, pe care se vrea urmatorul
lucru:
userii de acolo sa nu-si poata da mail intre ei cu execeptia a 2-3 useri
care au voie sa dea mail la restul, dar restul nu au voie sa le dea mail
celor 2-3.
userii de acolo nu au voie sa
On Friday 30 April 2004 09:17, Tarhon-Onu Victor wrote:
(sau astepti pina la bbstatus 3.x cind vor fi mai multe metode de
accounting: pcap, cisco netflows, probabil altele).
Never ending story: si suport mysql?
--
MihaiM
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Salutare,
Am sapat pe google, dar n-am gasit nimic relevant. Este posibil sa
modific in Linux marimea paginii de memorie virtuala? Acum e 4k, pot s-o
dau jos la 1k sau mai jos ?
Numai bine,
Gabi Moruz
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Salutare din nou,
Imi fac mea culpa, am rezolvat problema, sorry for the noise.
O zi faina tuturor,
Gabi Moruz
On Fri, 2004-04-30 at 10:27, Gabriel Moruz wrote:
Salutare,
Am sapat pe google, dar n-am gasit nimic relevant. Este posibil sa
modific in Linux marimea paginii de memorie
Am fost si eu la CERF.
Am vazut cit de putin a fost reprezentat linuxul
acolo.
Ma gindesc ca putem face ceva in acest sens.
Parerea mea este ca ar trebui sa ne organizam cumva
in asa fel incit sa fim reprezentati la
manifestarile gen cerf.
Sunt surprins ca cele citeva magazine online
On Fri, 2004-04-30 at 11:54, Mihai wrote:
Am fost si eu la CERF.
Am vazut cit de putin a fost reprezentat linuxul
acolo.
Ma gindesc ca putem face ceva in acest sens.
Parerea mea este ca ar trebui sa ne organizam cumva
in asa fel incit sa fim reprezentati la
manifestarile gen
Mihai wrote:
Cam asta mi-a trecut prin cap .
Facem ceva ?
Se baga cineva la organizare ?
asa, numai de curiozitate si estimativ: cit costa 2 mp la CERF?
--
nicu
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Salutari,
Din cate shtiu eu exista [EMAIL PROTECTED]
Singura initiativa care a privit direct Rlug-ul a fost lugwarele, unde
s-au strans niste banii cam acum 2 ani si nu s-a intamplat nimic cu ei.
Din cate am inteles sunt inca la Dragos Manac.
Problema e sa existe vointa de organizare, numai ca
On Fri, 2004-04-30 at 12:29, diana-liste wrote:
Salutari,
Din cate shtiu eu exista [EMAIL PROTECTED]
Singura initiativa care a privit direct Rlug-ul a fost lugwarele, unde
s-au strans niste banii cam acum 2 ani si nu s-a intamplat nimic cu ei.
Din cate am inteles sunt inca la Dragos Manac.
On Friday 30 April 2004 11:54, Mihai wrote:
Am fost si eu la CERF.
Am vazut cit de putin a fost reprezentat linuxul
acolo.
[..]
Cam asta mi-a trecut prin cap .
Facem ceva ?
Se baga cineva la organizare ?
Mihai Constantin
Las-o balta...
--
Serghei.
---
Detalii despre listele
Manac Dragos said:
On Fri, 2004-04-30 at 12:29, diana-liste wrote:
Salutari,
Din cate shtiu eu exista [EMAIL PROTECTED]
Singura initiativa care a privit direct Rlug-ul a fost lugwarele, unde
s-au strans niste banii cam acum 2 ani si nu s-a intamplat nimic cu ei.
Din cate am inteles sunt
ironie o mare parte din
membri Rlug vad GNU/Linux ca un soft bun scris de niste programatori
buni care au niste idei idioate despre libertate. /ironie
io vad linuxul ca o mina de aur. se pune ?
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
On Fri, 30 Apr 2004, Mihai M wrote:
Never ending story: si suport mysql?
La 2.8.
--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.
---
Detalii despre listele
Scuze pentru mesaj! Este de testare! Reinstal server mail ...uitat
quota/user = overquota.
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Salut,
se poate implementa in Samba sau pe ext3 file system ceva gen audit din
windows?
Ma intereseaza un istoric al actiunilor facute in directoarele partajate
in samba.
-
This email was sent using RulbdMail. Webmail developed by IT Department of SC
Salutari,
On Fri, 2004-04-30 at 12:43, Manac Dragos wrote:
On Fri, 2004-04-30 at 12:29, diana-liste wrote:
Salutari,
Din cate shtiu eu exista [EMAIL PROTECTED]
Singura initiativa care a privit direct Rlug-ul a fost lugwarele, unde
s-au strans niste banii cam acum 2 ani si nu s-a
On Fri, 2004-04-30 at 12:50, Valentin Cozma wrote:
ironie o mare parte din
membri Rlug vad GNU/Linux ca un soft bun scris de niste programatori
buni care au niste idei idioate despre libertate. /ironie
io vad linuxul ca o mina de aur. se pune ?
Si Windows-ul este o mina de aur, de ce
vezi ce vinde ral.ro. au zyxel-uri in general.
probleme de care stiu:
- concentratorul mai vechi are nevoie de un reset la cateva luni (cred
ca modelul este AES-100 si nu se mai face.
- routerul 645R-A1 (client) mi se comporta ciudat. adica cand merge,
cand nu.
--
VALKAI Elod
---
Detalii
On Thu, Apr 29, 2004 at 11:59:55AM +0300, Mihai RUSU wrote:
On Thu, 29 Apr 2004, Narcis Ciornei wrote:
htb-ul trebuie pornit pentru fiecare din cele 2 retele (o instanta pe eth1
si una pe eth2), dar cele 2 instante nu au cum sa faca share de banda :(
Nu asta facea IMQ ?
On Fri, 2004-04-30 at 13:03, diana-liste wrote:
Salutari,
Salut diana liste,
On Fri, 2004-04-30 at 12:43, Manac Dragos wrote:
On Fri, 2004-04-30 at 12:29, diana-liste wrote:
Salutari,
Din cate shtiu eu exista [EMAIL PROTECTED]
Singura initiativa care a privit direct Rlug-ul a
Si Windows-ul este o mina de aur, de ce nu folosesti Windows?
pt ca sucks ?
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Salutari,
Citatul urmator este de la adresa www.lug.ro/lugware/
Aceasta actiune s-a incheiat astazi, luni, 14 aprilie 2003 ora 23:59
si ca sa continui:
Anunta intentiile tale de donatie la [EMAIL PROTECTED] sau 0723 98 81 83.
Sa inteleg ca 2003 a fost acum 4 ani?
De asemenea din cate tin minte
Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, problema lui majora e ca din cauza ca e
un sistem de operare proprietar, trebuie sa aiba tot felul de
workaround-uri. Asta se intampla pentru ca un anumit software a dat de
un bug in Windows (API), si atunci programatori
On Fri, 2004-04-30 at 13:26, diana-liste wrote:
Salutari,
Citatul urmator este de la adresa www.lug.ro/lugware/
Aceasta actiune s-a incheiat astazi, luni, 14 aprilie 2003 ora 23:59
si ca sa continui:
Anunta intentiile tale de donatie la [EMAIL PROTECTED] sau 0723 98 81 83.
Sa inteleg ca
On Friday 30 April 2004 13:35, diana-liste wrote:
Flame off
Ce treaba are lista asta cu Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, ...
Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, problema lui majora e ca din cauza ca e
salut
am avut gentoo pe un sistem, si am trecut la redhat (pastrati-va
comentariile pentru voi), pastrind partitia /dev/hda4 , fosta /home.
butind noul sistem (cu tot cu updateuri) se intimpla ceva frumos:
# mount /dev/hda4 /home
functioneaza ok
# fsck /dev/hda4
fsck 1.27 (8-Mar-2002)
e2fsck
Dead_Rose said:
On Friday 30 April 2004 13:35, diana-liste wrote:
Flame off
Ce treaba are lista asta cu Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, ...
este lista utilizatorilor de linux, nu e lista anti windows
--
save the ozone layer
---
Detalii
On Friday 30 April 2004 13:49, Dan Uscatu wrote:
// any hints ?
versiunea de fsck nu stie ext3?
--
marius
http://marius.me.uk/
Free your mind; the rest will follow.
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
diana-liste wrote:
Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, problema lui majora e ca din cauza ca e
un sistem de operare proprietar, trebuie sa aiba tot felul de
workaround-uri. Asta se intampla pentru ca un anumit software a dat de
un bug in Windows
On Fri, 2004-04-30 at 13:35, diana-liste wrote:
Iti recomand sa citesti msdn.microsoft.com .
Windows e chiar un software bun, problema lui majora e ca din cauza ca e
un sistem de operare proprietar, trebuie sa aiba tot felul de
workaround-uri. Asta se intampla pentru ca un anumit software a
Buhus Teodor-Marius wrote:
Salut,
se poate implementa in Samba sau pe ext3 file system ceva gen audit din
windows?
Ma intereseaza un istoric al actiunilor facute in directoarele partajate
in samba.
Eu stiu de asta la SUSE. Cred ca e mai mult decat un audit pe fisiere.
Daca nu esti cu
// any hints ?
versiunea de fsck nu stie ext3?
stie, stie, ca si restu de partitii tot ext3 sint.
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/octet-stream
-- File: You_will_answer_to_me.com
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Silviu Marin-Caea wrote:
Buhus Teodor-Marius wrote:
Salut,
se poate implementa in Samba sau pe ext3 file system ceva gen audit din
windows?
Ma intereseaza un istoric al actiunilor facute in directoarele partajate
in samba.
am o oarece senzatie ca ce vrei tu e o chestie de kernel /
Dan Uscatu wrote:
salut
am avut gentoo pe un sistem, si am trecut la redhat (pastrati-va
comentariile pentru voi), pastrind partitia /dev/hda4 , fosta /home.
butind noul sistem (cu tot cu updateuri) se intimpla ceva frumos:
# mount /dev/hda4 /home
functioneaza ok
# fsck /dev/hda4
fsck 1.27
Dan Uscatu wrote:
salut
am avut gentoo pe un sistem, si am trecut la redhat (pastrati-va
comentariile pentru voi), pastrind partitia /dev/hda4 , fosta /home.
butind noul sistem (cu tot cu updateuri) se intimpla ceva frumos:
any hints ?
ai mai putea compara dumpe2fs -h ./dev/hda4 cu altul
ai mai putea compara dumpe2fs -h ./dev/hda4 cu altul care nu plinge
diferente semnificative ar fi aici:
hda4: Filesystem features: has_journal dir_index filetype
sparse_super
as opposed to:
hda3: Filesystem features: has_journal filetype needs_recovery
sparse_super
hda3 fiind /
se poate implementa in Samba sau pe ext3 file system ceva gen audit din
windows?
Ma intereseaza un istoric al actiunilor facute in directoarele partajate
in samba.
Vezi vfs modules: audit.so si extd_audit.so.
Vitalie
---
Detalii despre listele noastre de
hda4: Filesystem features: has_journal dir_index filetype
sparse_super
as opposed to:
hda3: Filesystem features: has_journal filetype needs_recovery
sparse_super
hda3 fiind / creat la instalare.
pe mine ma lasa rece... ce-s si cum le repar ?
tune2fs -O ^dir_index
VLS wrote:
The following filesystem features can be set or cleared
using tune2fs:
dir_index
Use hashed b-trees to speed up lookups
in large directories.
cu conditia sa aiba e2fsck suficient de potent.
al lui nu stie de dir_index.
--
My mechanic
On Fri, 30 Apr 2004 14:46:47 +0300
lonely wolf [EMAIL PROTECTED] wrote:
VLS wrote:
The following filesystem features can be set or cleared
using tune2fs:
dir_index
Use hashed b-trees to speed up lookups
in large directories.
cu conditia sa
Hi all,
Ma gandesc sa fac un upgrade la sistemul de fishiere de pe
mashina shi ma intreb cat de stabil/rapid e reiser4. Ei se lauda
ca e de 2-4 ori mai rapid decat reiserfs.
Foloseshte cineva asha ceva? Multzam.
--
Best regards,
Sorin
tune2fs -O ^dir_index /dev/hda4
man tune2fs
The following filesystem features can be set or cleared
using tune2fs:
dir_index
Use hashed b-trees to speed up lookups
in large directories.
# tune2fs -O ^mod_index /dev/hda4
tune2fs 1.27 (8-Mar-2002)
Invalid filesystem option set:
tune2fs -O ^dir_index /dev/hda4
dir_index
Use hashed b-trees to speed up lookups
in large directories.
# tune2fs -O ^mod_index /dev/hda4
tune2fs 1.27 (8-Mar-2002)
Invalid filesystem option set: ^mod_index
este dir_index nu mod_index
vls
---
Detalii despre listele noastre de
Salutari,
Incep prin a le multumi celor care mi-au raspuns la mail-uri, in special
lui Dragos Manac.
Ne-au dat toate argumentele pentru care Rlug nu a reusit in 4 ani sa
promoveze nici Linux, nici GNU/Linux, nici Free Software, nici Open
Source.
Diana Cionoiu
On Fri, 2004-04-30 at 11:54, Mihai
diana-liste wrote:
Salutari,
Incep prin a le multumi celor care mi-au raspuns la mail-uri, in special
lui Dragos Manac.
Ne-au dat toate argumentele pentru care Rlug nu a reusit in 4 ani sa
promoveze nici Linux, nici GNU/Linux, nici Free Software, nici Open
Source.
o intrebare ... tu faci
este dir_index nu mod_index
dap, aceeasi oroare. aceeasi solutie: o sa caut e2fstools, sau o sa
refac partitia ca oricum am loc sa backupez/refac.
thx
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
Am incercat sa bag counterul si unrealul la clasa cea mai prioritara
(care are mereu banda rezervata). ICMP-ul este deja pe aceasta banda, si
in timp ce am ping de 20-50ms, in continuare counterul si unrealul au
ping de 300-400. Ce am gresit? Porturile, selectia traficului?
Dev = device
On Fri, 2004-04-30 at 15:42, diana-liste wrote:
Salutari,
Salut din nou diana liste,
Incep prin a le multumi celor care mi-au raspuns la mail-uri, in special
lui Dragos Manac.
Cu mare placere.
Ne-au dat toate argumentele pentru care Rlug nu a reusit in 4 ani sa
promoveze nici Linux, nici
Dan Uscatu wrote:
este dir_index nu mod_index
dap, aceeasi oroare. aceeasi solutie: o sa caut e2fstools, sau o sa
refac partitia ca oricum am loc sa backupez/refac.
thx
ia cu incredere src.rpm dn fedora si da rpmbuild --rebuild
--
My mechanic told me, I couldn't repair your brakes,
cum s-ar putea implementa in bash ceva de genul:
daca executia comenzii x nu se termina in y secunde, atunci executa
comanda z ?
de retinut ca comanda x e ceva extrem de stufos, care nu poate fi
urmarit cu ps sau ls sau alte comenzi simple, in cadrul unui ciclu.
multumesc
Live to Win, Dare to
Dan Uscatu said:
cum s-ar putea implementa in bash ceva de genul:
daca executia comenzii x nu se termina in y secunde, atunci executa
comanda z ?
de retinut ca comanda x e ceva extrem de stufos, care nu poate fi
urmarit cu ps sau ls sau alte comenzi simple, in cadrul unui ciclu.
poti sa
Salut,
On Fri, 30 Apr 2004, Tarhon-Onu Victor wrote:
Creezi un endpoint cu prefixele de metropolitana. Atasezi
endpointul respectiv la filtrul de accounting pentru traficul internet
iar la filtrul respectiv setezi endpoint behaviour pe excluded.
Cu scopul de a
Salut,
Am luat cd-ul live universal de la gentoo 2004.1 si am instalat stage 3.
Dupa aceea am incercat sa instalez KDE cu
# emerge kde
.. dar imi spune cineva care acces la calc. respectiv (eu nu am momentan) ca a dat o
erarea ca nu gaseste cdparanoia ... iar cand a incercat un startx nu a
On Fri, Apr 30, 2004 at 04:35:49PM +0300, Dan Uscatu wrote:
cum s-ar putea implementa in bash ceva de genul:
daca executia comenzii x nu se termina in y secunde, atunci executa
comanda z ?
de retinut ca comanda x e ceva extrem de stufos, care nu poate fi
urmarit cu ps sau ls sau alte
fa upgrade la masina care ruleaza ds-urile. asta nu e problema de retea.
vezi cu net_graph 2 pe hlds ( nu stiu pe unreal ).
On Sat, 2004-05-01 at 04:01, Costi wrote:
Am incercat sa bag counterul si unrealul la clasa cea mai prioritara
(care are mereu banda rezervata). ICMP-ul este deja pe
Cam pe la 04/30/2004 04:53 PM, Alexandru N. Barloiu scrise:
fa upgrade la masina care ruleaza ds-urile. asta nu e problema de retea.
vezi cu net_graph 2 pe hlds ( nu stiu pe unreal ).
Counterul pe net! Calculatorul ala e un router, nu hlds.
--
Ce nu te omoara ti-o intareste.
---
diana-liste wrote:
Salutari,
Incep prin a le multumi celor care mi-au raspuns la mail-uri, in special
lui Dragos Manac.
Ne-au dat toate argumentele pentru care Rlug nu a reusit in 4 ani sa
promoveze nici Linux, nici GNU/Linux, nici Free Software, nici Open
Source.
umentele pentru care
Parerea mea despre Free Software si Open Source este foarte bine
exprimata in urmatorul articol.
http://www.fsf.org/philosophy/free-software-for-freedom.ro.html
Diana Cionoiu
P.S. Motivul pentru care in general prefer sa ii spun GNU/Linux este ca
sa ii dau credit FSF-ului pentru creearea GNU,
Friday, April 30, 2004, 11:18:14 AM, you wrote:
MD Da un mail la [EMAIL PROTECTED] si daca ai timp si cunostinte in a alerga
MD pentru aprobabri vei putea fi si tu unul din cei ce incearca sa faca
MD ceva pentru organizatie.
Sa inteleg din asta ca ultimatumul va zic in mai care e maine:), s-a
On Fri, 2004-04-30 at 17:59, Gushterul wrote:
Friday, April 30, 2004, 11:18:14 AM, you wrote:
MD Da un mail la [EMAIL PROTECTED] si daca ai timp si cunostinte in a alerga
MD pentru aprobabri vei putea fi si tu unul din cei ce incearca sa faca
MD ceva pentru organizatie.
Sa inteleg din asta
On Fri, 2004-04-30 at 17:17, diana-liste wrote:
Parerea mea despre Free Software si Open Source este foarte bine
exprimata in urmatorul articol.
http://www.fsf.org/philosophy/free-software-for-freedom.ro.html
Diana Cionoiu
P.S. Motivul pentru care in general prefer sa ii spun GNU/Linux
Hello Manac,
Friday, April 30, 2004, 5:01:07 PM, you wrote:
MD On Fri, 2004-04-30 at 17:59, Gushterul wrote:
Friday, April 30, 2004, 11:18:14 AM, you wrote:
MD Da un mail la [EMAIL PROTECTED] si daca ai timp si cunostinte in a alerga
MD pentru aprobabri vei putea fi si tu unul din cei ce
Oare de ce de fiecare data postez porumbelul pe lista si apoi imi
raspund singur la intrebarile pe care le pun?
Va multumesc pentru ajutot, am scos-o la capat :)
--
Yamaha Road Star Warrior
__
---
Detalii despre listele
- test.c --
#include stdio.h
#include unistd.h
int main() {
printf(aa\n);
while(1) {
printf(b);
sleep(1);
}
return 0;
}
-
$gcc test.c
$./a.out
aa
si ramane asa... nu mai apare nici un b pe ecran!
$strace ./a.out
[...] - aici apar
1. Auzisem ca daca nu termini de dat toata linia curenta (adica
newline sau CR) nu-ti tipareste randul curent.
2. Nu sunt sigur
ghrt
Pe data de Vin 30 Apr 2004 18:55, Radu Naidinescu a scris:
- test.c --
#include stdio.h
#include unistd.h
int main() {
printf(aa\n);
On Friday 30 April 2004 19:00, ghrt wrote:
1. Auzisem ca daca nu termini de dat toata linia curenta (adica
newline sau CR) nu-ti tipareste randul curent.
Nu neaparat... iesirea e buffered, deci fflush (stdout); ?
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
On Friday 30 April 2004 19:00, ghrt wrote:
1. Auzisem ca daca nu termini de dat toata linia curenta (adica
newline sau CR) nu-ti tipareste randul curent.
corect... merci! nu vreau sub nici o forma sa termin randul, vreau sa
urmaresc evolutia unui proces si 25 de randuri nu sunt suficiente...
On Friday 30 April 2004 19:08, Radu Naidinescu wrote:
On Friday 30 April 2004 19:00, ghrt wrote:
1. Auzisem ca daca nu termini de dat toata linia curenta (adica
newline sau CR) nu-ti tipareste randul curent.
corect... merci! nu vreau sub nici o forma sa termin randul, vreau
sa urmaresc
On Friday 30 April 2004 18:08, Radu Naidinescu wrote:
daca ai idee cum pot sa fac flush(probabil ca asta e problema) fortat
dupa printf... merci...
fflush(stdout)?
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
On Fri, Apr 30, 2004 at 06:55:35PM +0300, Radu Naidinescu wrote:
- test.c --
#include stdio.h
#include unistd.h
int main() {
printf(aa\n);
while(1) {
printf(b);
fflush(stdout);
sleep(1);
}
return 0;
}
simt ca-mi fuge
On Fri, 2004-04-30 at 18:55, Radu Naidinescu wrote:
- test.c --
#include stdio.h
#include unistd.h
int main() {
printf(aa\n);
while(1) {
printf(b);
^^
fprintf(stderr,b);
sleep(1);
}
return 0;
}
Daca faci
Friday, April 30, 2004, 7:00:24 PM, ghrt emitted :
g 1. Auzisem ca daca nu termini de dat toata linia curenta (adica
g newline sau CR) nu-ti tipareste randul curent.
g 2. Nu sunt sigur
g ghrt
g Pe data de Vin 30 Apr 2004 18:55, Radu Naidinescu a scris:
- test.c --
#include stdio.h
On Fri, 30 Apr 2004, Ionut ROMAN wrote:
4. Cum atasez endpointul metropolitana la filtrul denumit de
mine Trafic Internet?
Relation Editor - Assign Endpoint to Filter.
5.Relation Editor/Filter Members Monitoring:
Fiecare filtru l-am asignat la toate 3
nu ai cum. sunt sute de pachete udp in and out doar pentru un client. la
hl poti imbunatatii de pe client micsorand numarul de pachete trimise si
cerute/primite. vezi cl_cmdrate(ce trimiti), cl_updaterate(ce primesti)
si cl_cmdbackup(ce trimiti de backup).
On Sat, 2004-05-01 at 04:56, Costi
Cam pe la 04/30/2004 10:32 PM, Alexandru N. Barloiu scrise:
nu ai cum. sunt sute de pachete udp in and out doar pentru un client. la
hl poti imbunatatii de pe client micsorand numarul de pachete trimise si
cerute/primite. vezi cl_cmdrate(ce trimiti), cl_updaterate(ce primesti)
si cl_cmdbackup(ce
On Sat, 2004-05-01 at 10:52, Costi wrote:
Tu vrei neaparat sa faci flame?
esti bou si nu vrei sa asculti. succes cu shaperul.
--
Alexandru N. Barloiu [EMAIL PROTECTED]
Dale Media
---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
On Friday 30 April 2004 16:41, Adrian Coman wrote:
Sal,
daca n-ai internet la masina aia mai bine incearca emerge -k xfree, iar
dupa aia emerge -k kde... totusi parca am presimtirea ca ia sarit peste
ceva, citeste mai atent documentatia
Salut,
Am luat cd-ul live universal de la gentoo 2004.1
On Fri, Apr 30, 2004 at 11:05:02PM +0300, Alexandru N. Barloiu wrote:
On Sat, 2004-05-01 at 10:52, Costi wrote:
Tu vrei neaparat sa faci flame?
esti bou si nu vrei sa asculti. succes cu shaperul.
De ce e bou? Pentru ca vrea sa faca ceva ce tu nu intelegi?
--
George Cristian Birzan
On Fri, 2004-04-30 at 23:14, George Cristian Birzan wrote:
De ce e bou? Pentru ca vrea sa faca ceva ce tu nu intelegi?
pentru ca nu intelege ca cel putin in cazul lui hlds prioritizezi inutil
pachetele. la hlds ping-uri mari sunt din urmatoarele motive: serverul
pierde pachete sau clientul
Untitled DocumentSalut.
Sistem (nou) P4 2800, Asus 5856, 256 Ddr Kingmas, 40Gb - 8Mb, Ati Radeon
9700 64Mb.
Am formatat, instalat si reinstalat si reformat.
La restart mesaj $subj.
Care ar putea fi problema ... indicatii va rog ... link-uri pls.
Multumesc.
---
Detalii despre listele noastre
On Fri, 2004-04-30 at 23:57 +0300, IRIMIA Suleapa wrote:
Untitled DocumentSalut.
Heh, ce ti-e si cu autluca asta...
Sistem (nou) P4 2800, Asus 5856, 256 Ddr Kingmas, 40Gb - 8Mb, Ati Radeon
9700 64Mb.
Am formatat, instalat si reinstalat si reformat.
Nu functioneaza ca la windosi si outluci.
- Original Message -
From: Dumitru Ciobarcianu [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, May 01, 2004 12:04 AM
Subject: [rlug] Re: Block Move Error 0x03 (?)
On Fri, 2004-04-30 at 23:57 +0300, IRIMIA Suleapa wrote:
Untitled DocumentSalut.
Heh, ce ti-e si cu autluca
On Sat, 2004-05-01 at 00:14 +0300, IRIMIA Suleapa wrote:
Singurele mentiuni pe care le-am gasit in sursele din kernel pe care il
folosesc acum (2.6.5) despre Block Move au fost prin niste surse de la
ceva drivere SCSI.
Am incercat sa instalez un 7.2 si 7.3.
Nu exista kernel-ul linux
Salutari,
As dori sa stiu voi ce propuneri aveti de promovare pentru:
GNU/Linux, Linux, FreeSoftware, OpenSource, FreeBSD, NetBSD, OpenBSD.
Indiferent de diferentele minore care exista intre miscari, cred ca ele
pot fi depasite in favoarea softului liber. Pentru ca acest lucru sa se
intample este
On Fri, Apr 30, 2004 at 11:23:48PM +0300, Alexandru N. Barloiu wrote:
solutia este sa encapsulezi mai multe date in mai putine pachete.
Sau sa dai o prioritate mai mare pachetelor. Ingenios, nu?
--
George Cristian Birzan gcbirzan (at) wolfheart (dot) ro
There's a fine line
On Sat, 2004-05-01 at 00:14 +0300, IRIMIA Suleapa wrote:
Singurele mentiuni pe care le-am gasit in sursele din kernel pe care
il
folosesc acum (2.6.5) despre Block Move au fost prin niste surse de
la
ceva drivere SCSI.
Am incercat sa instalez un 7.2 si 7.3.
Nu exista kernel-ul
90 matches
Mail list logo