Re: [talk-cz] Drobnosti k mapovani lyzarskych rozcestniku

2019-01-18 Tema obsahu majka
a to zatím jen pro evidenci toho, kde se ty mapy vyskytují. Rozumnější značení můžeme vymyslet kdykoli později, ale ignorovat tu informaci by se mi tak úplně nechtělo. Majka ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-17 Tema obsahu Majka
Diakritika se mi ztratila v PDF xchange vieweru, Acrobat DC jí bez problémů zobrazil. Majka___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-17 Tema obsahu majka
Mě ta předchozí verze v podstatě taky fungovala. Tedy - s tečkama, chybělo písmo. Po doinstalování to běhalo, jen jsem se nevešla s adresou. Jsem "prostorově výraznější" i v tomhle. Majka On Thu, 17 Jan 2019 at 18:14, Jan Macura wrote: > P.S. Mě na Win10 funguje i ta předc

Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-17 Tema obsahu majka
On Thu, 17 Jan 2019 at 17:40, Jakub Těšínský wrote: > A jenom poznámka bokem: je vidět, že OSM dělají samý nerdi. Zajímalo by > mě, jestli v ČR existuje i jiný spolek, který u přihlášky vyžaduje otisk > GPG klíče. > > Jen pro pořádek: je to nepovinné a ještě "nevíme" co s tím ve smyslu, že >

Re: [talk-cz] WeeklyOSM CZ 442

2019-01-17 Tema obsahu majka
ěsto zkrátka je. Do 3000 obyvatel jim ale pořád ještě skoro 500 chybí, a definici města podle OSM <https://www.openstreetmap.org/node/1599120750> to jednoznačně nesplňuje ani v dalších parametrech. Některé jiné změny byly ještě markantnější, skutečně to i podle počtu obyvatel vesnice jsou...

Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-17 Tema obsahu majka
e se tam komplet ani "V Č. Budějovicích" Písmo byl problém taky, naštěstí jsem ho mohla doinstalovat. Majka On Wed, 16 Jan 2019 at 20:06, gorn wrote: > Milí mappeři a mapperky, > > včera jsme s Mariánem otevřeli pro spolek účet u Fiobanky, což byl > poslední krok k zpr

Re: [talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2019-01-11 Tema obsahu majka
vcelku bez problémů dostat parsováním jejich stránek. Na tohle se ale budu těžko odvolávat, že to "takhle" chceme, a vytahovat to zaručeně nikdo nebude. Seznam lamp veřejného osvětlení s čísly měli (a mají) hasiči, veřejně to nikde není. Majka ___

Re: [talk-cz] Fantom schránka 41007:221

2019-01-11 Tema obsahu majka
On Fri, 11 Jan 2019 at 15:57, Marián Kyral wrote: > Jinak: hodně zajímavá náves :-D > Netuším, co se Ti nelíbí. Vždyť je to uprostřed vsi a mají tam ze všech stran "spoustu" místa pro odstavení auta. Náves jak vyšitá :) ___ talk-cz mailing list

Re: [talk-cz] Mapy do videa

2019-01-11 Tema obsahu majka
Jestli to chápu dobře: Což takhle zneužít GpxAnimator? Podstrčit mu to, co chceš zobrazit jako gpx, které vytvoříš v nějakém externím programu. On Fri, 11 Jan 2019 at 16:29, Mikoláš Štrajt wrote: > Zdar, > budu dělat takové krátké video o vývoji železniční sítě v Praze. >

Re: [talk-cz] Praha zveřejnila otevřená data o MHD

2019-01-10 Tema obsahu majka
Závidím. Koukla jsem jen na ty zastávky v JSON, je to luxusní. Takhle to mít u nás, tak si chrochtám blahem. Alespoň mám něco, k čemu se snažit ty Budějovice dostrkat. On Thu, 10 Jan 2019 at 16:07, xkomc...@centrum.cz wrote: > via >

Re: [talk-cz] Problém s JOSM

2019-01-10 Tema obsahu majka
to přesvědčovat počítač, že tohle opravdu chci spustit. Majka On Thu, 10 Jan 2019 at 14:42, Dalibor Jelínek wrote: > Ahoj, > > stažený to JNLP mám na ploše. > > Zjistil jsem, že když vlezu do ovládacího panelu Javy a kliknu na View… u > Temporary Internet Files > > tak tam JOSM

Re: [talk-cz] Problém s JOSM

2019-01-10 Tema obsahu majka
+ provozování JOSM v portable módu a několika různých konfiguracích Majka On Thu, 10 Jan 2019 at 14:04, Dalibor Jelínek wrote: > Ahoj, > > nedokážete mi, prosím, někdo poradit s JOSM? > > Mám nový počítač, tak jsem si nainstaloval obě verze JAVA (32bit i 64 bit) > > a z

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu Majka
Ještě k těm změnám: Ta naučná stezka je cesta (track) nebo pěšina (path)? Zůstává tam teď pěšina, protože ta cesta z relace zmizela. ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
ak" vybízely k tomu přerendrování současného pohledu při ctrl+F5, ale podle mého to v současné době nefunguje. U openstreetmap.org to nefungovalo nikdy. Nebo se pletu? Majka ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreet

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
On Wed, 9 Jan 2019 at 17:20, Michal Poupa wrote: > kdyby to bylo OK tak už to tam dávno není maximálně bych dal v chrome > CTR+F5 a bylo by to pryč... > Není pravda. Stav : Tile is clean. Last rendered at Mon Dec 24 00:19:40 2018.

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
Tak si zase odpovím sama na svou otázku: to zobrazení je relativně starý bug v OpenStreetMap-carto. Že ten tag na relaci podle wiki nepatří, je věc druhá... A teď už se tady přestávám dohadovat sama se sebou ;)

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
On Wed, 9 Jan 2019 at 15:47, majka wrote: > Může někdo kouknout, jestli jsou správně ty relace autobusových zastávek, > co to taky vyhazuje? > A odpovím si sama, dobře to není, changeset <https://www.openstreetmap.org/changeset/53607681>nechvalně známého mapera, který n

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
Tak ještě úprava toho dotazu zde . Může někdo kouknout, jestli jsou správně ty relace autobusových zastávek, co to taky vyhazuje? A minimálně dvě dálnice také neodpovídají tomu co je psáno ve wiki, tedy že highway by nemělo být na relaci.

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
it typ relace multipolygon, obešla jsem to tím typem cesty. Majka ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [talk-cz] Pomoc s editací - Blažejský rybník

2019-01-09 Tema obsahu majka
Jen přemýšlím, jestli to není chyba vykreslovače i přesto, že to na té relaci bylo špatně. Co vím, jediná plocha "highway" je pedestrian, tedy náměstí, ostatní plochy jsou řešené jako area:highway. Majka ___ talk-cz mailing li

[talk-cz] Depa DPD

2019-01-04 Tema obsahu majka
Přiznejte se, kdo z nás pracuje u DPD? Dneska přidali do mapy docela luxusním způsobem depa a kanceláře pod novým uživatelem <https://www.openstreetmap.org/user/DPD%20CZ>. Majka ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org

Re: [talk-cz] [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2019-01-03 Tema obsahu majka
nejsou, a ten soubor "otevřených dat" chráněný je z jakého důvodu? Na druhé straně zase nejsem tak naivní, abych se pokoušela selský rozum aplikovat na právo a paragrafy... Majka ___ talk-cz mailing list talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstree

Re: [talk-cz] Spolek OSM CZ zapsan

2019-01-03 Tema obsahu majka
On Thu, 3 Jan 2019 at 09:33, Tom Ka wrote: > V behu jsou obe domeny, dale muzu zacit resit i banku at se muzou > resit clenske prispevky na 2019 i novi clenove. > Z mého pohledu navrhuji Fio, a to nejen kvůli tomu, že tam taky mám účet. Ale mají zdarma i možnost transparentních účtů

Re: [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2018-12-22 Tema obsahu majka
pokud jednorázově něco dohodneme, udělají to jednou jen proto, aby byl klid, a v budoucnu budeme pokaždé muset jednat o aktualizaci. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2018-12-20 Tema obsahu majka
M je a s prosbou o poskytnutí dat za účelem mapování. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2018-12-19 Tema obsahu Majka
19. prosince 2018 22:47:11 SEČ, Tom Ka napsal: > >Krome toho zrejme na komunitu (a/nebo spolek) budou smerovat jednani o >vyuziti otevrenych dat ruznych mest, zmineny byly Ceske Budejovice a >parkovaci automaty, takze to muze byt motivace pro nas zkusit se v >tomto angazovat a do OSM patricna

Re: [Talk-cz] Spolek zapsan

2018-12-14 Tema obsahu majka
Ne, já jsem to myslela jinak - podle mě se ten zápis na justice.cz objeví až po nabytí právní moci, ne před tím... ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Spolek zapsan

2018-12-14 Tema obsahu majka
Nemusí to ještě nabýt právní moci? Už dlouho jsem se zápisem firmy do OR neměla nic společného, takže netuším. On Fri, 14 Dec 2018 at 16:11, Ladislav Nesnera wrote: > Jasný důkaz české anomálie - počťák je rychlejší elektronu ;? > > On 14/12/2018 16.00, Marián Kyral wrote: > > > --

Re: [Talk-cz] logo OSM-CZ

2018-12-14 Tema obsahu majka
On Fri, 14 Dec 2018 at 15:31, Tom Ka wrote: > ahoj, asi by bylo fajn, kdyby jsi nejak okomentoval, proc jiny navrh nez > co je na osmap.cz a jinde. tj. proc jiny navrh, v cem ma byt jiny apod. > > Diskuze nad tim jake ma byt logo komunity, jake spolku atd. je pak falsi > vec - maji byt stejne,

Re: [Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

2018-12-13 Tema obsahu majka
Na mobilech: neumí to ani OsmAnd. On Thu, 13 Dec 2018 at 18:02, Jozef Matejička wrote: > Brouter nepodporuje conditional routing. Takže neexistuje ani stránka. > > ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org

Re: [Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

2018-12-13 Tema obsahu majka
On Thu, 13 Dec 2018 at 11:46, Petr Vozdecký wrote: > > -- Původní e-mail -- > Od: majka > > Otázka je proč mu to zarazili - ne proto, že ty bazény neexistují (ať jsou > jakékoliv), ale proto, že mapoval zcela zřejmě z nelegálních zdrojů. Tam je > potřeba zač

Re: [Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

2018-12-13 Tema obsahu majka
On Thu, 13 Dec 2018 at 10:59, Miroslav Suchy wrote: > Tohle by se dalo rict o dost velkem poctu prvku v OSM. Z moji vlastni > zkusenosti - pokud ma nekdo na zahrade bazen ktery > je viditelny z orto-fota, tak tam je pristi rok znovu. A dost velka cast > je fixni a je tam i pres zimu. > Tohle je

Re: [Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

2018-12-12 Tema obsahu majka
ití pozemku, což v tomhle případě bude residential. Landuse tu má naprosto stejný problém, má-li se jednat o opravdové "využití" pozemku o maximálně nějakých 30m2. Když už, tak nějaký tag spadající pod leisure. I ta zahrada samotná bude leisure=garden... Majka _

Re: [Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

2018-12-11 Tema obsahu Majka
Dobře, mazat se nebude. Ale je Vám všem jasné, že to označení jako soukromé patří na všechny ty zahradní bazény? Ne že by přes nějakých 95% nezmapoval fell3... 12. prosince 2018 6:48:39 SEČ, "Karel Volný" napsal: >čest práci, > > >maje nějakou nenulovou zkušenost s "paneláky naležato" a se

[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

2018-12-11 Tema obsahu majka
On Tue, 11 Dec 2018 at 22:56, xkomc...@centrum.cz wrote: > Jojo, tak jsem se během mapping párty v Tišnově mrkl do své mobilní mapy > (Locus) a říkal jsem si: "Kde je Majka, když ji člověk potřebuje?!". V > tom... ehm ... nepořádku to jediné skutečné koupaliště není možné

Re: [Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

2018-12-11 Tema obsahu majka
Ne, tahle je to špatně. V iD je třeba "sjet" až do části "Všechny vlastnosti" a upravit to tam, tedy ručně vepsat. Pro jistotu jsem to zkontrolovala v JOSM, ale naprosto stejně jsem to zadala do iD. Mimochodem, je tam blbě o kousek dál ten průjezd Benzinou. Ta cesta skrz namá být indoor, opravím

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 437

2018-12-11 Tema obsahu majka
Díky za Weekly. Mimochodem je zmíněn Openstreetbrowser a nová kategorie plavání. Protože zásahy kamaráda fell3 nakonec nikdo neopravil, lezou z toho zajímavé věci . Netuším, jestli by z nás měli v Benešově nad Ploučnicí

Re: [Talk-cz] Mapy.cz - spoluprace

2018-12-11 Tema obsahu majka
On Tue, 11 Dec 2018 at 10:38, Tom Ka wrote: > > Když narazíme na chybějící, tak je rovnou do OSM sami doplňujeme, > protože zde bude import a následná aktualizace jen via OSM. > > (na SOS telefonu lze na Panoramě přečíst i jejich označení, tak > doplňujeme i ref). > Nebylo by možné od nich

Re: [Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

2018-12-09 Tema obsahu Majka
Není tohle přesně obráceně, než by to mělo být? Protože podle mého to v podstatě není nic jiného, něž "absolutní" uzavírka, na tu podmínku "otevření" u většiny navigací vůbec nedojde. V podstatě je to pak jen jinam napsaná poznámka pro ostatní. 9. prosince 2018 21:19:09 SEČ, "Jozef Matejička"

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

2018-12-07 Tema obsahu majka
ované cestami "highway" - např. tady <https://www.openstreetmap.org/way/179269129#map=14/49.8126/13.3495> si to říká o to, aby někdo tu polní cestu posunul nebo vymazal, a tím rozbil ty katastry. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

2018-12-07 Tema obsahu majka
ličky aby se to nerozbilo ještě víc. Sama jsem na několik takových "needitovatelných" multipolygonů narazila. Průšvih je, že ti, co tyhle zrůdnosti vytvoří, naprosto nepočítají s tím, že se to někdy bude muset upravit. Majka ___ Talk-c

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

2018-12-07 Tema obsahu majka
dstatě jen schránky, tkk turistika, pschonmann silnice a železnice, Milancer multipolygony, cesty, příroda... Ale užitečnost si dovedu představit - docela dobře to dává nápovědu ohledně "zaměření" daného uživatele. Majka ___ Talk-cz mailing list T

Re: [Talk-cz] Cesty s tramvajovými kolejemi

2018-12-05 Tema obsahu majka
On Wed, 5 Dec 2018 at 13:54, Vratislav Filler wrote: > Lanes ale neřeší pozici cyklisty při jízdě pruhem s kolejemi (vpravo od > kolejí nebo uprostřed), pokud jsou ale lanes, tak by to mohl řešit zvláštní > tag jen na to, byť, jak jsem psal vedle, je to asi příliš subjektivní. > ... > >Ideálně

Re: [Talk-cz] Cesty s tramvajovými kolejemi

2018-12-05 Tema obsahu majka
On Wed, 5 Dec 2018 at 12:12, Jozef Matejička wrote: > @Vratislav nebylo by lepší navrhnout tag říkající: "tramvajové těleso ve > vozovce, vzdálenost od obrubníka 10 cm"? > Nebo? > Fakticky by pro mě dávalo smysl rozšíření lanes, tj. pruhů, a označení, že daný pruh vozovky (tedy ne vozovka) má

Re: [Talk-cz] Přidání id k zastávkám v Praze

2018-12-03 Tema obsahu majka
beze slova. Ty rozvodny tam leží od pátku, předpokládám, že to max. bude mít nějaký dotaz mimo list, stejně jak tomu bylo u těch "mých" poštovních schránek... Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.o

Re: [Talk-cz] Zmeny v cestach

2018-11-30 Tema obsahu majka
evýhodou je, že to bere i editace, které na daném území vůbec nemusí být, pokud je jeden bod changesetu třeba severozápadně a druhý jihovýchodně. Pak má člověk přehled, co se po okolí děje a může rychle reagovat. To jen, pokud se někdo diví, že občas s dotazy vyrážím pomalu dřív, než dotyčný stih

Re: [Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

2018-11-30 Tema obsahu majka
změněné řádky s časem změny. Doufám, že to funguje i pro anonymní editace Bohužel z toho není poznat, kdo jakou změnu udělal, protože editace jsou umožněny všem s příslušným odkazem. Navrhované změny za nějakou dobu shrnu a sepíšu i sem. Majka On Fri, 30 Nov 2018 at 12:07, Vladimír Solnický

Re: [Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

2018-11-29 Tema obsahu majka
cky to vyhodilo místa, kde to chce úpravu (školy, chybějící body zájmu a podobně). Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

2018-11-28 Tema obsahu majka
imálně při přetrasování automaticky ponechávat případné existující hodnoty tagu typu church/chapel při slučování tagů, a tu hodnotu "civic" považovat za nadřazenou jen a pouze hodnotě "yes". Majka On Wed, 28 Nov 2018 at 21:16, Marián Kyral wrote: > On 28. 11. 18 20:4

[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

2018-11-28 Tema obsahu majka
tom máme většinu kapliček, zvoniček a podobně, pokud jsou v RUIAN vedené jako budova, případně u building obecně, u různých "neobyvatelných budov" (chyby zakreslení budovy v RUIAN, takové ty fragmenty). Majka ___ Talk-cz mailing

Re: [Talk-cz] OpenLoveMap

2018-11-23 Tema obsahu majka
On Fri, 23 Nov 2018 at 14:12, Jan Macura wrote: > Ahoj, > > díky za poučnou zprávu. Uzly jako je tento mají jistě časté využití: > https://www.openstreetmap.org/node/3677590921#map=19/49.71616/13.29475 > > Ještě by tam někdo ze zákazníků mohl doplnit tag payment, zajímalo by mě, > jestli tam

Re: [Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

2018-11-23 Tema obsahu majka
Dávám taky samostatně. Ideálně jeden tag na budovu, a jeden bodem, pokud to tak odpovídá, ale klidně i dva samostatné body, když to nejde jinak, každý do jiného kouta :). Taky tu takové máme (nebo jsme měli, už jsem tam dlouho nebyla). V Praze takhle fungovalo Globe, jestli si vzpomínám dobře

Re: [Talk-cz] OpenLoveMap

2018-11-23 Tema obsahu majka
On Fri, 23 Nov 2018 at 11:09, Mikoláš Štrajt wrote: > Ano, i takovéhle věci mapujeme. :-) > Jak kde :) Podle té mapy u nás nic takového neexistuje, ukazuje mi to všeho všudy jeden nevěstinec, žádný sex shop ani nic jiného. To ostatní je podle všeho opravdu veřejné... , ale asi spíš veřejné

Re: [Talk-cz] maloplosna chranena uzemi v OSM

2018-11-22 Tema obsahu majka
rting (referred to as Type 2) was simplified and redundant information removed following consultation with Eionet NRC Biodiversity."* pokud už to někdo zpracovával dřív a teď by se k tomu třeba chtěl vrátit. Z mého pohledu je ta změna jen dobře, ale je dobré to mít na paměti... Majka On Thu, 2

[Talk-cz] Maps.me - nefunkční odkaz mmwatch.osmz.ru

2018-11-19 Tema obsahu majka
stě. Možná by stálo za to, místo toho dát návod, jak si přidat obecné hlídání změn v území zájmu - tj. nasměrovat to na whodidit <https://simon04.dev.openstreetmap.org/whodidit/>. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.

Re: [Talk-cz] divný GPS tracklog

2018-11-12 Tema obsahu majka
rstva se > jmenuje "GPX split result" a nemá žádné URL. Vlastně nemá ani žádnou > časovou známku (1970-01-01 je evidentně Unix timestamp = 0). Tedy mi to > nepřijde jako něčí nahrané GPX (už podle toho jména), ale jako nějaký > lapsus JOSM... > > On Mon, Nov 12, 2018 at 4:10

Re: [Talk-cz] divný GPS tracklog

2018-11-12 Tema obsahu majka
y najednou. Tady jich je několik, z toho většina z Drásala 2014. Jak už bylo řečeno, osobně bych to nepovažovala za něco, podle čeho budu "upřesňovat" trasu. Majka On Mon, 12 Nov 2018 at 15:29, Pavel Pilát wrote: > OK, řešit to nijak netoužím. Jen jakým způsobem to odfiltrovat ze >

Re: [Talk-cz] divný GPS tracklog

2018-11-12 Tema obsahu majka
2, 2018 at 1:46 PM Pavel Pilát wrote: > >> A lze nějak identifikovat, které GPX to udělalo? A lze ho vůbec nějak >> dostat z openstreetmap.org? >> >> >> On Mon, Nov 12, 2018 at 11:13 AM majka wrote: >> >>> Podle mě kombinace les+údolí+možná ještě mr

Re: [Talk-cz] divný GPS tracklog

2018-11-12 Tema obsahu majka
Podle mě kombinace les+údolí+možná ještě mraky, a gps se chytala podle nadmořské výšky na jedné a na druhé straně toho svahu - pokud se dívám na vrstevnice, tak to tomu zhruba odpovídá. Pro přesnější by bylo třeba vidět přímo to gpx, takhle je to věštění z křišťálové koule. Majka On Mon, 12 Nov

Re: [Talk-cz] osm.kyblsoft.cz statistiky

2018-10-30 Tema obsahu majka
Otázka je, jestli je bezpodmínečně nutné duplikovat třeba tohle . Fakt je, že s GDPR si to hlavu moc neláme, člověk tam zjistí věci až se diví. On Tue, 30 Oct 2018 at 20:17, Marián Kyral wrote: > On 30. 10. 18 19:51, r00t wrote: > >

Re: [Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

2018-10-29 Tema obsahu majka
Za mě OK. On Mon, 29 Oct 2018 at 15:13, Tom Ka wrote: > Dalsi restik - po zmene prace s preskakovanymi fotkami (jiz drive) to > ted pro kontroly nebere fotky oznacene jako 'necitelne', takze se dany > rozcestnik objevi jako znovu nafotit pokud tam neni zadna jina fotka. > (nicmene necitelneych

Re: [Talk-cz] Openstreetmap.cz, vrstva chybných rozcestníků - cyklo rozcestníky

2018-10-29 Tema obsahu majka
ki. Tj. každý by si pak mohl zaškrtat vše, co ho zajímá, a odfiltrovat tak vše ostatní. Majka On Mon, 29 Oct 2018 at 11:47, Tom Ka wrote: > Ahoj, tak se zacinam pomalu vracet k nekterym restum ve Fody. > > - barevne bych rad urdzel "chybne" rozcestniky vsechno v sede jako &g

[Talk-cz] AlzaBox, jak mapovat?

2018-10-26 Tema obsahu majka
U schránek jsem narazila na jednu, která mě v datech irituje už delší dobu - je zadaná jako name=AlzaBox , je to v Říčanech. Pokud je to opravdu AlzaBox, tak to určitě není poštovní schránka. Jak by to tyhle boxy měly být zmapované správně? Majka

Re: [Talk-cz] Fody - ukazky v dokumentaci

2018-10-25 Tema obsahu majka
chrome (portable, relativně stará verze) totéž On Thu, 25 Oct 2018 at 16:26, Mikoláš Štrajt wrote: > Zdar, > prohlížeče (FF a Vivaldi na Windows) neotáčí fotky otočené pomocí EXIFu, > které jsou vloženy do stránky. Vidím tak v dokumentaci rozcestníky "ležící > na boku". >

Re: [Talk-cz] všechny čtyři barvy TZ na jedné cestě

2018-10-25 Tema obsahu majka
A teoreticky i Plzeň Košutka, jen se tam naučná stezka nerendruje zeleně. Alespoň podle KČT . Na Krkavci jsou taky všechny 4 barvy, ale cesty se nepřekrývají, jen potkávají. On Thu, 25 Oct 2018 at 14:12, xkomc...@centrum.cz

Re: [Talk-cz] historic=tomb se nerenderuje na Mapniku

2018-10-22 Tema obsahu majka
Ze mě neznámého důvodu je rozdíl, jak funguje dotaz ve formě area[name="Česko"]; [dotaz](area); a ve formě area[name="Česko"]->.searchArea; [dotaz](area.searchArea); Žila jsem v tom, že obojí má fungovat naprosto stejně, ale ten první dotaz vrací jen body, žádné polygony. Netuší tu někdo, proč

Re: [Talk-cz] historic=tomb se nerenderuje na Mapniku

2018-10-22 Tema obsahu majka
On Mon, 22 Oct 2018 at 12:49, Vladimír Slávik wrote: > Proč se nenajde třeba toto tím druhým dotazem, i když prvním ano? Něco tam > není úplně dobře... > https://www.openstreetmap.org/way/501707796 > V+ > Podle mě to asi schovává ta relace budovy, a building:part - předpokládám že to pak hledá

Re: [Talk-cz] historic=tomb se nerenderuje na Mapniku

2018-10-19 Tema obsahu majka
Nejlépe asi přes overpass turbo, wizard zafunguje pro většinu případů. Konkrétně historic=tomb , je třeba najet na odpovídající místo. Nebo by se daly vyhledat všechny v Čechách (celkem 98 bodů) On Fri, 19 Oct 2018 at 12:52, Pavel

Re: [Talk-cz] historic=tomb se nerenderuje na Mapniku

2018-10-18 Tema obsahu majka
On Thu, 18 Oct 2018 at 14:10, Pavel Pilát wrote: > Ještě se vrátím k jedné otázce z mého úvodního příspěvku (pokud někdo > víte): > > Jak často jsou vlastně české mapy aktualizovány? > Které konkrétně? ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org

Re: [Talk-cz] historic=tomb se nerenderuje na Mapniku

2018-10-18 Tema obsahu majka
On Thu, 18 Oct 2018 at 14:00, Martin Ždila wrote: > Offtopic, ale na tom cintoríne nemá name=hřbitov čo hľadať. > Offtopic2: Ale že takových názvů v mapě máme... ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org

Re: [Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

2018-10-16 Tema obsahu majka
i první z nich naběhne, a starostové si to na nějakém setkání večer u piva poví. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

2018-10-16 Tema obsahu majka
nákladních vozidel do města, kontejnery, dětská hřiště a sportoviště, cyklo opatření). Majka On Tue, 16 Oct 2018 at 13:03, Jan Dudík wrote: > Budějovice městské části nemají, takže je to jednodušší. > Mohli by mít: > - inženýrské sítě (asi hlavně teplovody, pro OSM bych tipoval jako > za

[Talk-cz] Import/update doby výběru schránek

2018-10-15 Tema obsahu majka
ource=CP:MM, tj. teď by se mazaly vypnuté schránky se source=CP:201710. Za nějaký čas můžeme tuhle část vyhodnotit, jestli to nebude třeba nějak změnit. Pokud nebudou připomínky, pustila bych aktualizace pro prvních pár dep asi někdy o příštím víkendu, a pak vždy

Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 428

2018-10-15 Tema obsahu majka
On Mon, 15 Oct 2018 at 15:33, Tom Ka wrote: > Ahoj, je dostupné vydání 428 týdeníku WeeklyOSM: > ... > * Editor parkovacích pruhů. > Ten editor je zajímavá věc. A je na něm vidět, jak málo jsou ty pruhy zmapované (a jak je místo toho na většině míst parkoviště, takže "skutečné" velké parkoviště

Re: [Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

2018-10-15 Tema obsahu majka
udějovice opravdu nejsou velkoměsto :) V nejhorším si na to troufám sama, ale aktivních je nás tu víc. Zpětnou vazbu to mít bude, ta data chtějí zase zpátky využívat. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org

[Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

2018-10-15 Tema obsahu majka
, prosím o zkušenosti ostatních, a také odkazy na ty souhlasy, co od koho máme, ať nevymýšlíme něco nového. Samozřejmě že je to v začátku a dotyčný bude muset pro svolení na vyšší místa, ale o to více by se hodily zkušenosti odjinud. Díky, Majka ___ Talk-cz

Re: [Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

2018-10-13 Tema obsahu Majka
lušných místech. Zatím by mělo jít hlavně o update doby výběru (všechna depa) + označení schránek, kde je podezření na jejich zrušení (jen ta depa, kde má pošta souřadnice u všech schránek). Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstr

Re: [Talk-cz] Oploceni dalnic

2018-10-10 Tema obsahu majka
On Wed, 10 Oct 2018 at 13:14, Jan Macura wrote: > No, a teď si spočti, kolik je to projektových výkresů na celou dálniční > síť... > > Jo, kde jsou doby, kdy jsem jela do Ostravy pro projektovou dokumentaci vlastním autem, a nakonec to vypadalo, že to tam všechno nenarvu :) A to z toho ještě

Re: [Talk-cz] Oploceni dalnic

2018-10-10 Tema obsahu majka
sd.cz/arcgis/rest/services/). Takže bych žádost možná > přeformuloval ve smyslu „Navalte data, co máte ve vrstvě Ploty na > gisportálu na táhle URL. Díkačau.“ > > > > *From:* majka > *Sent:* středa 10. října 2018 10:15 > *To:* talk-cz@openstreetmap.org > *Subject:* Re:

Re: [Talk-cz] Oploceni dalnic

2018-10-10 Tema obsahu majka
Z toho dopisu jsem hlavně pochopila, že to ŘSD sice má, ale u každé samostatné stavby v archivu na papíře, nikde jinde. Mít to musí, bez prováděcí dokumentace by to nepřevzali. A že pokud Mirek vezme žádost zpátky, bude docíleno účelu toho dopisu. Majka

Re: [Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

2018-10-08 Tema obsahu majka
jektu, na kterém normálně schránka je. Proto se nechystám schránky automaticky rušit, ale pokud to půjde mechanicky, budou přepsané jako disused:amenity=post_box fixme tagem a označením, za jaké období se to dělalo. Pak, jednou za čas (po roce?) pokud se ta schránka nenajde

Re: [Talk-cz] Oznaceni shop= pokud ma vice zamereni

2018-10-06 Tema obsahu majka
dních dvou bodů - tj. dát samostatně čistírnu a samostatně second hand. Mapa (render) si to nějak přebere, a při vyhledávání to ty body najde. Majka On Sat, 6 Oct 2018 at 18:02, mahdi1234 wrote: > cau, > > jak byste oznacili nasledujici? http://imgbox.com/RzzSi4mN >

[Talk-cz] Znovu poštovní schránky v Brně, prosba o pomoc místních

2018-10-04 Tema obsahu majka
ečíslování pak vymažou ten fixme tag, případně i old_ref, které by nadále nemělo být zapotřebí. U zbytku schránek je pak třeba doplnit nové číslo a opět vymazat fixme tag. Celá tahle sranda se momentálně týká 68 schránek. Díky všem, Majka ___ Ta

Re: [Talk-cz] problém se stahováním dlaždic LPIS

2018-10-04 Tema obsahu majka
proxy někde v Německu, JOSM běží pod Win. Na ten problém se mi narazit zatím nikde nepodařilo, znám ho jen z jiných vrstev. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

[Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

2018-10-03 Tema obsahu majka
a probrat jen tady. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Nová data České pošty

2018-10-01 Tema obsahu majka
postup už vypadá ověřeně. Aby si to někdo nevysvětloval chybně - ta změna v žádném případě automaticky nejde ve smyslu pustím skript a jde to samo - stahuji schránky příslušného depa přes overpass turbo a na těchhle datech pak opravuji dobu výběru. Majka ___ Talk

[Talk-cz] Editace okolo železničních tratí

2018-10-01 Tema obsahu majka
ražích - patrně netuší, co to je. K jedné změně v okolí jsem mu do komentáře alespoň napsala, ať ty adresní body nechává. Nemohl by někdo, kdo se železnicemi zabývá, kouknout na ten zbytek? Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org

Re: [Talk-cz] Nepřístupné hrady/zámky

2018-10-01 Tema obsahu majka
On Mon, 1 Oct 2018 at 09:33, Mikoláš Štrajt wrote: > Zpřístupněný zámek je tourism=attraction a má nějakou otvírací dobu, > případně webovou stránku. Nepřístupný zámek se jako zámek značí hlavně > protože je to dobrý orientační bod, který má dominantní pozici ve vsi/ve > městě. > > Leckdy je

[Talk-cz] Nepřístupné hrady/zámky

2018-09-28 Tema obsahu majka
Pěkný sváteční den všem. A hned jsem tu s dotazem: existuje nějaký ustálený způsob, jakým se značí veřejnosti nepřístupné hrady/zámky? Nebo se vychází z toho, že je vše nepřístupné, a pouze přidáním openíng_hours se objekt "zpřístupní"? Majka __

[Talk-cz] Další zprovoznění stavby, tentokrát Strakonice

2018-09-27 Tema obsahu majka
em tam ani trochu úprav navíc, které by to zasloužilo. Pokud je tam někdo v dosahu, koukněte na to prosím. Majka ___ Talk-cz mailing list Talk-cz@openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz https://openstreetmap.cz/talkcz

Re: [Talk-cz] Fody - souhlas s pravidly a dalsi

2018-09-21 Tema obsahu majka
A nemáš nastaveno ve firefoxu mazání historie vč. cookies? On Fri, 21 Sep 2018 at 16:35, Zdeněk Pražák wrote: > přihlášení na fody mi vydrží pouze pokud nevypnu prohlížeč (používám > firefox v poslední verzi), pokud jej zavřu tak při novém otevření jsem na > fody opět odhlášen > výše uvedený

Re: [Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

2018-09-21 Tema obsahu majka
To, že to nedělalo můžu potvrdit třeba i já - Mapbox jsem používala výjimečně, ale určitě se to na něj nepřepínalo při nahrání fotky. Majka On Fri, 21 Sep 2018 at 10:51, Tom Ka wrote: > Jses schopen potvrdit, ze kdyz byl > default mapa Mapbox, tak to nedelalo - tj. nepreplo to z Map

Re: [Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

2018-09-20 Tema obsahu majka
Klidně zatím na tu wikimedia map. Opticky mi přijde nejpodobnější. Majka On Thu, 20 Sep 2018 at 13:13, Tom Ka wrote: > OK, no problem - takze na co prehodit? > > Dne 20. září 2018 12:58 majka napsal(a): > > Já bych byla pro to, ten default jednoznačně přehodit na něco, co se

Re: [Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

2018-09-20 Tema obsahu majka
Já bych byla pro to, ten default jednoznačně přehodit na něco, co se aktualizuje často. Protože ten Mapbox tak, jak ho máme, je opravdu moc a moc neaktuální. Skoro bych byla pro, tuhle mapu (v tomhle provedení) komplet vyhodit, mapa několik let stará mi připadá kontraproduktivní. Majka On Thu

Re: [Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

2018-09-20 Tema obsahu majka
A neměla by se BFU zobrazovat ta wikimedia map? Protože to (a ten Mapbox) se tu řešilo. Tohle spíš vypadá na to, že sis ten Mapbox nastavil a od té doby Ti tam drží, nebo sis na něj přepnul extra. Majka On Thu, 20 Sep 2018 at 12:36, Michal Poupa wrote: > obávám se že BFU tedy běžný Fra

Re: [Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

2018-09-20 Tema obsahu majka
On Thu, 20 Sep 2018 at 12:20, Michal Poupa wrote: > To nikomu z komunity OSM nevadí že jsou na webu openstreetmap.cz cca > rok dva staré mapy? > Vzhledem k tomu, že ty mapy openstreetmap.cz přebírá, tak zrovna tohle je třeba řešit tam, odkud ty mapy jsou. Ono by tu stačilo taky přepnout do

Re: [Talk-cz] Brána na hlavní silnici vedoucí přes vojenský újezd

2018-09-16 Tema obsahu Majka
správně a klidně bych tam dala to "yes". Počítám, že ode mě tenhle postoj tady málokoho překvapí. V každém případě je obojí mnohem správněji než tam tu bránu jen tak šoupnout a access nijak neošetřit. Majka 16. září 2018 13:38:22 SELČ, Miroslav Suchy napsal: >Dne 15.9.2018

Re: [Talk-cz] Brána na hlavní silnici vedoucí přes vojenský újezd

2018-09-15 Tema obsahu majka
On Sat, 15 Sep 2018 at 22:52, xkomc...@centrum.cz wrote: > Právěže ne, je to normální silnice druhé třídy, která se uzavře jen > párkrát do roka (a to na jeden den s tím, že průjezd je možný pouze > párkrát za den - viz třeba http://www.drahany.wz.cz/informace.html > > > A to je situace, která

Re: [Talk-cz] Body uvnitř stejně tagovaných ploch

2018-09-15 Tema obsahu Majka
jednoznačně na budovu. Majka 15. září 2018 10:32:50 SELČ, "Vladimír Slávik" napsal: >Ahoj, >všiml jsem si (po roce...) že doslova pár hodin po mé úpravě která dala > >vzniknout kostelu (1) někdo přidal i kostel jako bod uprostřed (2). Tak > >teď tam jsou dva objekty

Re: [Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

2018-09-13 Tema obsahu majka
https://mapy.cz/turisticka?x=14.4552876=49.1135107=15=1=30342262=2.369=1.257=0.235=ward=9005=purkarec> ). Patrně proto, že se toho u nás chytila "Nadace jihočeské cyklostezky". Netuším zda pod sebou mají vše... Majka ___ Talk-cz mailing

<    1   2   3   4   5   6   7   >