<https://static.beta.rs/thumbs/c2ef55d7.250x147.jpg>
Predsednik SAD Donald Tramp izjavio je danas da uzima lek protiv malarije kako
bi ublažio simptome u slučaju da bude zaražen korona virusom, iako njegovo
dejstvo protiv te infekcije nije dokazano.Tramp je novinarima rekao da oko
"nedelju i po dana" uzima hidroksihlorokin i suplement cinka svakog dana."Počeo
sam da ga uzimam jer mislim da je dobar. Čuo sam puno dobrih priča", kazao je
Tramp.Dodao je da mu njegov doktor nije preporučio korišćenje tog leka i da ga
je zatražio od jednog lekara u Beloj kući.Hidroksihlorokin kod nekih pacijenata
može da ima ozbiljne neželjene efekte, a za sada nema dokaza da pomaže protiv
novog korona virusa.Suprotno savetu mnogih zdravstvenih stručnjaka njegove
administracije, Tramp je nedeljama promovisao hidroksihlorokin kao potencijalni
lek protiv bolesti kovid-19.

View article...
<http://feedproxy.google.com/~r/betavesti/~3/kqVaQe03BPQ/127536-tramp-preventivno-pije-hidroksihlorokin-cije-dejstvo-protiv-korona-virusa-nije-dokazano>

--
Srpska Elektronska Informativna Mreža - SIEM
---