aduh...kang Yana....Aa boxer mah tara ngigel...

SASTRANEGARA THARYANA <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          A.a boxer sudah
menjadi icon bangsa Indonesia dalam
hal bela diri.
Bangsa Jepang pun sudah mulai melirik ilmunya. Di
balik pamornya tentu ada yang menjadi pendukung berupa
ilmu-ilmu gaib "karuhun sunda". Sok atuh Kang Aa lebet
milist ieu barudak ngora nuju haus elmu igelan Kang
Aa.

Wassalam
Kang Yana
Nuju Ngegelkeun Penca di USA