From: Pokret
Sent: Tuesday, July 08, 2003 10:47 AM
Subject: - Ljudska prava - Re: [Republika Srpska] Potreba za postovanje autora - I. Andrica i originala.Re:[serbianforum] Re: T.Krsmanovic: O Ivi Andricu

Postovani i dragi profesore Grujicu,

Hvala na Vasem dopisu koj je dobronameran i ukazuje mi na delikatnost
moje poruke u vezi Ive Andrica.Da bih mogaootkloniti neke zabune, molim
Vas recite mi sporne delove moje poruke?

Ivu Andrica izuzetno cenim.Ne znam gde je to kazao Ivo Andric, cuo sam
vise puta taj citat, nedavno od dr.Marica, psihijatra
preko TV.Da Andric je prema njima kazao da su vremena smutna, da budale
govore a pametni cute, fukara vlada. Da li
smatrate da to Andric nije kazao? Ili moj komentar vredja njegov lik? U
cemu. ?Vasa misljenja ce mi pomoci da formulisem
moju dopunu ili ispravku.? Cuvam vrlo lepu uspomen naseg susreta
ovde.Sta je bilo sa dopisom u Ministarstvu? Hocete li
skoro ovamo.Sve najbolje  Vama i Vasima

s,postovanjem
Tomislav Krsmanovic

"lyubomir.gruyitch" wrote:

   08 07 2003 Postovani gospodine Krsmanovicu, Molim Vas da navedete
tacno gde je Ivo Andric napisao: " Reci da
  pametni cute a samo budale govore istinu" a sto Vi napisaste po
citiranju Andricevog zapazanja, koje je puno puta
  citirano, kao sto ste ga i Vi dole citirali: “Ovo su smutna vremena
gde budale govore, pametni cute a fukara vlada”? Molim
  Vas dobro i pazljivo pogledajte sta ste Vi napisali i sta zamerate
Andricu i zbog cega i da li je to on napisao sto mu Vi
  zamerate. Dobro razmotrite, molim Vas, posledice Vaseg preinacavanja
Andricevog zapazanja. Gospodine Krsmanovicu,
  ako zaista postujete Ivu ANDRICA onda bi bilo prirodno da to pokazete
javnom ispravkom ovoga sto ste napisali o njemu i
  njegovom zapazanju i da tu ispravku posaljete na sve eadrese gde je
objavljen Vas edopis. Mislim da je to i za Vase dobro i
  vazno za Vas autoritet i za vrednost Vaseg dopisa. S postovanjem,
LJubomir T. Grujic   > T.Krsmanovic: Povodom reci Ive
  Andrica-“Ovo su smutna vremena gde budale govore, pametni cute a
fukara vlada”.>> Ivu Andrica velikana nase
  knjizevnosti i kulture izuzetno cenim. Izgovarajuci reci:Ovo su smutna
vremena gde budale govore, pametni cute a fukara
  vlada”on je kazao nesto sto je> delimicno istinito.> Tacno je da su
bila smutna vremena, .da je vladala fukara, ali se ne moze
  sloziti da “pametni cute”.>> Smatram da se to “omaklo” Ivi Andricu.
Niko nije savrsen, svakome se ponekad nesto desi da
  kaze sto nije u skladu sa samim sobom.>> Reci da pametni cute a samo
budale govore istinu, ne stoji, nije u saglasju sa
  ulogom i misijom pisca, jer su knjizevnici i slobodoumni ljudi i
intelektualci bili ti koji su> oduvek govorili istinu i bili spremni
  zbog toga da budu razapeti na krstu.>> Ova izjava Ive Andrica je posao
za analiticare njegovog opusa, njegove licnosti
  .Postavlja se pitanje zasto je to tako olako kazao? Jer je on bio taj
koji je stalno govorio> istinu i pricao. Znao je da upravo
  ta mediokritetna fukara zeli da steken iluziju premoci nad
intelektualcima:” Eto te zamlate i protuve pricaju i stradaju, a mi
  smo pametni,> cutimo i bogatimo se”.>> Tacno je da je fukara vladala,
smatram da Andric nije mislio na onu zvanicnu vlast
  nego na onu vlast senke. I danas je fukara ta koja vlada iz
pozadine.>> Slobodoumni i posteni intelektualci treba danas vise
  nego li ikad ranje da kazu istinu. Da je istina bila recena u vreme
Ive Andrica sada bi nam bilo bolje.Nas je dug prema>
  sadasnjim i buducim generacijama da kazemo istinu. Tako cemo spasiti
naciju. Za vreme komunizma su intelektualci vecinom
  cutali.>> Progovorimo!>> Pocnimo da govorimo istinu? To je odgovor na
pitanje STA CINITI.>> Recite?>> Za pocetak
  kazem:> -Od oktobra 2000 godine do sada nema stvarnih promena> -Narod
se oseca prevaren i razocaran-> -Ljudska
  prava se i dalje krse, nastavlja se tiranija i bezakonje, siromastvo i
beda> -Nacija nestaje i nasa drzava se kruni i osipa>
  -Postoje dve vlasti, zvanicna i neformalna> -Neformalna vlast sabotira
zvanicnu, sto zvanicna vlast sazida , nefornmalna rusi
  nocu kao Skadar na Bojani>> Tomislav Krsmanovic>>>>>>

  Accédez au courrier électronique de La Poste : www.laposte.net ;
  3615 LAPOSTENET (0,34€/mn) ; tél : 08 92 68 13 50 (0,34€/mn)
                        Yahoo! Groups Sponsor

Yahoo! Groups Sponsor
Click Here!

Za izlazak sa liste, posaljite prazno pismo na:
[EMAIL PROTECTED]

Za upis novih clanova, prazno pismo sa emaila
novog clana na adresu:
[EMAIL PROTECTED]

Prezentacija je na adresi:
http://www.egroups.com/group/ljudska_prava