ELEKTROŠOK!

Aleksandar Vučić najavljuje da će raskrinkati finansijsko-energetsku mafiju, umešani G17 i Dinkić

BEOGRAD - Generalni sekretar SRS-a Aleksandar Vučić veruje da će predlog radikala za formiranje skupštinskog anketnog odbora, koji će se baviti "finansijsko-energetskom mafijom" u Srbiji, podržati sve stranke. Ukoliko bude formiran, na njegovom čelu bi trebalo da se nađe upravo Vučić. On poručuje da će u tom slučaju raskrinkati "izuzetno dobro organizovane mafije".

Otkriću ko je krao pare!

Vučić smatra da će posao koji ga čeka u anketnom odboru biti njegova dosad najvažnija funkcija.
- Hoću taj posao da obavim do kraja. Posle toga mogu politički da umrem, jer ću moći da kažem da sam veliki posao uradio za državu, time što sam otkrio ko je krao državne pare. Ono što mogu da poručim jeste da mene niko ni za šta neće moći da uceni, niti da mi preti. Ne znam kako bi se neko proveo ukoliko bi mi, kao Đeliću, pretio porodicom i decom - ističe Vučić.

- Ako neka stranka ne podrži naš predlog, postaviće se pitanje da li je to zbog toga što nekoga želi da zaštiti - ističe Vučić.
Predlog SRS-a usledio je pošto su ministri izneli niz optužbi protiv čelnih ljudi kompanije EFT, Vuka Hamovića i Vojina Lazarevića, koji se pominju u "sumnjivoj dokapitalizaciji Nacionalne štedionice" i po državu štetnim poslovima trgovine električne energije. On navodi da već sada poseduje obimnu dokumentaciju koja se tiče funkcionisanja energetske mafije i u kojoj su, između ostalih, pominjani i čelni ljudi G17 Plus, pre svih Mlađan Dinkić.

- Ne želim unapred nikoga da okrivljujem, ali sam ubeđen da ćemo kroz rad anketnog odbora doći do nesumnjivih dokaza, koji će biti prosleđeni tužilaštvu - kaže Vučić.
Za razliku od Vučića, Tomislav Nikolić je u intervjuu "Novostima" direktno prozvao Dinkića, tvrdeći da "ima toliko dokaza da će neko morati da ga (Dinkića) uhapsi".

Vučić kaže da ima spisak od 50 ljudi koje namerava da pozove pred anketni odbor.
- Tu su Vuk Hamović, Vojin Lazarević i još neki ljudi iz EFT-a. Biće pozvani i Mlađan Dinkić, Goran Pitić, Aleksandar Vlahović. Međutim, neka imena ne bih pominjao dok ne dođe vreme da budu pozvani - poručuje Vučić, i dodaje da očekuje da i ostali članovi anketnog odbora predlažu imena ljudi koji treba da se ispitaju.

(J. K.)

http://www.kurir-info.co.yu/Dnevne-vesti/

Одговори путем е-поште