Nestala dokumentacija o Kosovu | 16:44 | Izvor: B92
Beograd -- Jovan Simić tvrdi da je nestala policijska dokumentacija o zločinima počinjenim na Kosovu.

Savetnik predsednika Srbije za saradnju sa Haškim tribunalom Jovan Simić izjavio je za "Kažiprst" Radija B92: " Ja pouzdano znam da ima, recimo, oko 800 i nešto krivičnih prijava koje je policija podnela protiv neposrednih učinioca na Kosovu za zločine nad civilima. Znači, ne govori se o borbi. Ne postoji nijedna optužnica u Hagu da je neko optužen zato što je u borbi ubio nekoga. Ovo su sve zločini nad civilima.''

B92: Zašto to nije procesuirano, kada je već Sreten Lukić posle bio i u vlasti, u MUP-u?

Simić: ''Jeste, procesuirano je. Procesuirano je, ali to je negde stalo. Ja sad pokušavam da saznam gde je stalo. Pogledajte Tužilaštvo...''

B92: Zašto je stalo? Ko je to mogao da zaustavi? Tužilaštvo?

Simić: ''Vlast, ko god to bio. Da li je to bio ministar policije, da li je to bio ministar pravosuđa, da li je to bio predsednik vlade, ja ne znam."

Одговори путем е-поште