SiCG Dr. Zoran Stankovic imenovan za ministra obrane

Prijatelj Ratka Mladica postao novi ministar
Autor Dusko Mandic

Dr. Zoran Stankovic, za kojega mediji tvrde da je navodno prisan prijatelj
haaskog bjegunca Ratka Mladica, izabran je za novog ministra obrane Srbije i
Crne Gore. Stankovic je na tu duznost imenovan velikom vecinom glasova
zastupnika parlamenta SiCG. Dosadasnji ministar obrane Prvoslav Davinic
morao je odstupiti zbog upletenosti u financijski skandal. Zoran Stankovic,
bivsi nacelnik Vojno-medicinske akademije (VMA), nagada se, zbog svojih bi
veza mogao pomoci da se nekadasnji general vojske bosanskih Srba preda Sudu
u Haagu.
Posjet grobu
Stankovic tvrdi da je postao blizak s Mladicem nakon sto je obavio obdukciju
tijela Mladiceve kceri Ane, koja se ubila 1994. godine. U posljednjih sest
godina, kaze novi ministar obrane Srbije i Crne Gore, nije imao kontakata s
Mladicem. Prvi sam put Mladica sreo u Sarajevu 1992. Drugi sam ga put sreo
godinu poslije takoder u Sarajevu, a treci put kad mu je umrla kci Ana.
Nakon toga smo se sreli jos nekoliko puta.

Razgovarali smo o Ani i o okolnostima pod kojima je umrla. I tako je medu
nama uspostaljen i jedan drugi odnos: kako si, kako zdravlje, i sto ti ja
znam... Posljednji put kad smo se vidjeli ja sam otisao k njemu. Prije toga
bio sam na groblju i vidio da je Anin grob zapusten. S emocijama, moram reci
da sam ga ocistio, kupio cvijece i nakon toga rekao: idem vidjeti Mladica
izjavio je Stankovic u prvom intervjuu koji je nakon imenovanja dao za B92.

Obecanje
Beogradski su mediji uoci njegova imenovanja pisali kako je glavnoj haaskoj
tuziteljici Carli del Ponte obecao da ce Mladica, kad postane ministar
obrane, predati u roku dva mjeseca. Stankovic je potvrdio da se sastao s
glavnom haaskom tuziteljicom, no nije otkrio sadrzaj njihova razgovora.
Izjavio je da kao ministar obrane "nece juriti za Mladicem po planinama".

http://www.vecernji-list.hr/