TADIĆ, ČOVEK SA HILJADU LICA

Izvor: Pravda, 16.08.2008; Strana: 18

Propast srpske države proizilazi iz istine da se veliki deo naše "političke
elite" odrodio od Srpske pravoslavne crkve i srpskog naroda, i sebi kao jedini
cilj postavio učlanjenje u Bvropsku uniju, koja i sama "grca" u problemima.
Ali, kulminacija naše propasti personalizovana je u liku i delu samog
predsednika Srbije, Borisa Tadića, koji svoj narod naziva zločinačkim i radi na
njegovu štetu ocenjuje teolog Ivan Ivanović na početku razgovora za "Pravdu".
Predsednik Udruženja "Naši" i autor knjiga "Ujed za dušu", "Aranđelovački
slučaj Peščanik" sa podnaslovom Svi smo mi Naši i "Boris Tadić čovek sa hiljadu
lica", koja će ovih dana izaći iz štampe tvrdi da Tadić žestoko obmanjuje
srpski narod jer se "javlja" kao njegov Spasitelj, a stvarno radi na
produbljenju raskola među Srbima.

- Čime ste motivisani da se kao teolog upustite u pisanje knjiha koje će, od
onih kojima se u njima biviŠe, biti označene kao politički pamfleti? Naterala
me srpska nesreća! Baš zato što sam teolog osećam se pozvanim da svom narodu
ukažem na korene naše propasti. Oni su u konstantnom ugnjetavanju Srpske
pravoslavne crkve i srpskog naroda od 1945. godine do danas. I baš zato što sam
"pozvan" da svom narodu "otvaram oči", važno mi je da moje knjige stignu do
najšire javnosti. Nažalost, u njima se ne bavim pređašnjom srpskom istorijom,
već samo aktuelnim političkim zbivanjima, u kojima antisrpstvo doživljava
vrhunac.

- Naslovi Vaših knjiga upućuju na zaključak da se bavite pitanjima razaranja
srpskog bića i države!? Zbog toga sam ih i napisao, inače ne bi imale smisla.
"Ujed za dušu" je knjiga o sektama koje su se opako "zapatile" u svim sferama
srpskog društva, a "Aranđelovački slučaj Peščanik" posvećen je TV B92 povodom
njenog pokušaja da usred Šumadije emituje još jednu u nizu svojih antisrpskih
emisija, ali ju je u tome 3. decembra 2007. sprečilo Udruženje "Naši" iz
Aranđelovca.

- Zar kao hrišćanin ne mislite dije antidemokratski čin onemoTućiti bilo koš u
iznošenju mišljenja? Ali, ovde se ne radi o našoj želji da uskratimo nekome
pravo na slobodu mišljenja, već o nameri autora "Peščanika" da najdirektnijim
govorom mržnje vređa dostojanstvo svojih domaćina, S rba iz Topole. A to bi,
priznaćete, bilo previše za svaku srpsku dušu.

- Vi, zapravo, za govor mržnje prozivate B92, TV i Radio koji su najuporniji u
optuživanju drugih za isto nedelo?! Da, jer što bi rekli naši političari, to je
čistazamena teza. Međutim, ovom knjigom, citirajući delove tekstova iz
"Peščanika* i sa bloga B92, pokazao sam kako ova TV svakodnevno krši član 317
Kaznenog zakona Republike Srbije izazivanjem nacionalne, rasne i verske mržnje,
a protiv srpskog naroda.

- Imate li dokaze za ovako teške optužbe? Videće ih svako ko uzme da makar i
pogleda knjigu. Potrudio sam se da pokažem kako za B92 važe dvostruki
standardi, i podvukao delove rečenica koji to jasno pokazuju. Pokazao sam i
kako oni mogu da "pljuju" po Srbima, SPC i srpskim vladikama, a, što je
najžalosnije, čak i po srpskoj deci. Valjda je, iz ovoga, svakome jasno zašt o
zloće iz Peščanika nismo mogli da ugostimo u Aranđelovcu.

- U jednom delu knjge bavite se, kako tvrdite, i kamPanjom TV B92 za
otcepljenje Kosova i Metohije od Srbije? DA, ta kampaša je dugo trajala pre
nego što su šiptarski separatisti jednostrano proglasili nezavisnu državu
Kosovo. A B92 im je pomagala tako što je na sajtu "Peščanika" objavila plakat
sa likovima Adolfa Hitlera, Ante Pavelića i Stjenana Mesića, potpisane tekstom
"Kosovo je Srbija". Za mene je to otvorena, protivustavna provokacija, na koju
nadležni organi, nažalost, nisu reagovali. Da li to znači da za B92 ne važe
Ustav i zakoni Srbije! Ili to znači da ne postoji država Srbija?

- Čime je aktuelni predsednik Srbije Boris Tadić "zaslužio"da seu najnovijoj
knjizi bavite isključivo njime? Mnogo čime, ali tek kada se uključio u kampanju
B92 protiv Aranđelovčana, zbog "Peščanika ", na sopstvenoj koži osetio sam
njegove dvostruke standarde i odlučio da se pozabavim njegovim likom i delom. I
video da se predsednik Srbije stidi i gnuša svega što je srpsko, a staje u
odbranu svega što je nenormalno i, samim tim, nesrpsko. On, na primer, desetak
dana povodom onemogućavanja "Peščanika" da se emituje iz Aranđelovca daje
izjave i saopštenja iz svoga Kabineta, a daje podršku omladini Demokratske
stranke koja prekida promociju knjige pokojnog akademika Nikole Miloševića.

- Knigu ste zaiočeli predsednikovom biografijom preuzetom sa sajtaDSa. Zašto
baš otud, kada postoje razne biografije Borisa Tadića? Zato što je ta
biografija zvanična, i puna kontradiktornosti u odnosu na ono što je "javna
tajna", a prenose mediji. Posebno je zanimljivo da na sajtu DSa u
predsednikovoj biografiji piše da je on bio predsednik Centra za razvoj
demokratije i političke veštine, i njegov suosnivač, koji finansira o vereni
srbomrzac Džordž Soroš. On, istovremeno finansira razne organizacije koje se
bore protiv SPC, ali nikada nisam pronašao podatak da se bori protiv katoličke
crkve.

- Pišete da Tadić ima hiljadu lica, navedite neka od njih! Posebno poglavlje
knjige, pod nazivom "Boris Tadić, najveći sin svih naroda i narodnosti", bavi
se njegovim duhovnim ponašanjem i pokazuje da je Tadić, zapravo, novi Maršal.

- U jednom delu knjše se baviŠe i "višenacionalnim" licima predsednika Tadića?!
Da, hteo sam da razotkrijem Borisa Tadića kao katolika, muslimana, Crnogorca i
Jevrejina. Odmah naglašavam da nsmam ništa protiv bilo kog od navedenih naroda
i vera, već samo da utvrdim koje je pravo od hiljadu lica Borisa Tadića. Pišući
o njegovom sastanku sa Stipom Mesićem podsetio sam kako se Boris Tadić
izvinjavao hrvatskom predsedniku za "zločine koje je učinio srp ski narod", a
onda sam naveo nekoliko hrvatskih zločina nad Srbima i pitao predsednika da li
je to što su Hrvati ubijali nas razlog da se on izvinjava njima! Podsetio sam i
na njegovo izvinjenje i odlazak na poklonjenje muslimanskim žrtvama u
Srebrenici, zbog kojih svaki srpski hrišćanin sigurno iskreno žali, ali ne može
da zaboravi da Tadić nikada nije otišao na parastos srpskim žrtvama. Objavio
sam i poruke njegovog crnogorskog bratstva, ponosnog na svog đetića, koje bi
rado došla da ga poseti, i podsetio da ga podržavaju sve separatističke
orgaiizacije, pa i separatistička crkva koja u Srbiji deluje kao Udruženje
Crnogoraca Srbije "Krstaš". Oni su u koaliciji sa Ištvanom Pastorom dali
podršku Tadiću, a zna se da baš oni rade na ukidanju Mitropolije
crnogorskoprimorske, predvođeni samozvanim i nepriznatim mitropolitom Mirašem
Dedeićem. Kako Borisu Tadiću ne smeta da ga podržavaju oni koji ugrožavaju
interese i status Srba u Crnoj Gori?

- A zašto na njegovom licu vidite i Jevreja i masona? U knjizi su objavljene i
fotografije na kojima se vidi kako Boris Tadić prilikom posete Jeruealimu na
glavi nosi jevreJSKu kapu. Zna se da te kape mogu da nose samo Je vreji. A kao
predsednik Srbije za svaki državni praznik odlazi da se pokloni pred spomenikom
Neznanom junaku na Avali. Masoni u knjizi "Masonski belezi po Beogradu", tvrde
da je to najveći masonski spomenik u Beogradu. Autor knjige je Zoran Lj.
Nikolić, a ja svemu dodajem da ko god je mason, on je na neki način upleten i u
satanizam. Zato, valjda, Tadić pristaje na đavoLsku rabotu da uvede Srbiju u
EU, iako zna da je to teška obmana srpskog naroda jer rajski život kakav nam
navodno, obećava Evropa, zemlji ne može da postoji.

Antrfile:

B92 opsednuta Koštunicom

- Tvrdite da B92, krši Ustav i širi mržnju. Možete li da navedete neki
konkretan primer? B92 otvoreno je pozivala na ubistva nekih političara. Pored
toga SPC i bivši premijer su ovoj TV teška opsesija, a u 99 odsto tekstova
prisutan je govor najgoreg jezika mržnje. Pisac Marko VidojkoviĆ je otišao
toliko daleko da je u "Peščaniku" pretio ubistvom Draganu Jovanoviću,
predsedniku Opštine Topola rečima "pa nemoj da odem da Ti zapalim kuću, pička
ti materina, bre, pa šta oni misle"! Ali, na ovo niko nije reagovao!

Maršalovo Sveto trojstvo

- Ivan Ivanović kaže da Organizacija "Naši" sprema novi plakat kojim će
oblepiti celu Srbiju. Na njemu će biti lik Borisa Tadića, koji je u Pekingu
ispružio ruku sa tri raširena prsta, a ispod će pisati "Maršalovo Sveto
trojstvo EU NATO VATIKAN". To je Tadićevo "božanstv o", jer jer on ne zna da se
u srpskom narodu govori Sveta trojica, a da Hrvati govore Sveto trojstvo. Pošto
je Sveto trojstvo. kako je rekao, deo njegovog identiteta, to samo potvrđuje da
on nema veze sa pravoslavljem tvrdi Ivanović.