Извор : Новине „ПРАВДА“, 15.09.2010.

ТВ  АЛАПАЧА

ХУМОР

„Фарму" не могу да гледам, али сваку другу врсту забавног програма просто
гутам. Тако ме је јуче одушевио Динкић и нема дилеме да ћу на предстојећим
ванредним изборима да гласам за њега и хронику региона, или како ли се већ зове
његов покрет за замлаћивање Србије.
Да објасним, мени ни кратки филмови Чарлија Чаплина нису смешни као појава овог
Бастера Китона српске политичке сцене, када пред камерама оптужује неког другог
за криминал и повезаност са криминалним структурама. Јер, зар није у питању
урнебесна трагедија, што би рек'о Писац, када неко ко је лоповском транзицијом
сравнио са земљом привреду, и раднике довео у ред пред народне кујне, у
опозиционим странкама тражи узрочника таквих појава?
„Држ'те лопова", викао је јуче пред камерама Миросинкин син...