On Sat, 2017-03-11 at 14:57 +0200, Alexandru Elisei wrote:

> Salutare,
>
> Din documentatia pentru kernelul linux, fisierul submitting-patches.rst [1]:
>
> "Note, though, that the style checker should be viewed as a guide, not
> as a replacement for human judgment. If your code looks better with a
> violation then its probably best left alone."
>
> Sa inteleg ca la so nu se accepta nicio deviatie de la *ghidul* de
> coding style al kernelului, pe cand in kernel se accepta?

Ai înțeles corect. Ne dorim să aplicăm aceleași reguli pentru toată
lumea. Este destul de dificil să acceptăm excepții de la coding style
pentru că ar fi nevoie să le aplicăm într-un mod echitabil, aceleași
pentru toată lumea. Ori management-ul acestor excepții nu este scalabil,
ținând cont de numărul de teme submise (sunt aproximativ 400 teme).

Ce putem face însă este să extindem lista de verificări ignorate (vezi
variabila IGNORE_FLAGS) [2] în urma propunerilor argumentate venite de
la voi.

> [1]
> https://github.com/torvalds/linux/blob/master/Documentation/process/submitting-patches.rst
[2]