Buna Cristina,

Cateva obiectii:

1. Makefile-ul de pe Linux tot nu imi place cum arata (nu pasa .h-uri
ca input la gcc)

2. Pentru Makefile-ul de pe Windows:
     - porneste de la cel de Linux si inlocuieste gcc cu cl
     - Vad ca folosesti /D_CRT_SECURE_NO_DEPRECATE asa cum e specificat aici [2]
     - Nu uita ca in lumea cl.exe fata de gcc se foloseste standardul
de compilare C89. De exemplu, ceva care imi sare in ochi de pe
vmchecker, in functia ta main(), e ca declari variable in mijlocul
codului. C99 din gcc te lasa, C89 din Windows nu. Pe Linux, ca sa poti
investiga problemele raportate de cl poti face foarte frumos adaugand
la compilarea cu gcc optiunea  -std=c89 sau -ansi (o
activezi/dezactivezi in functie de cum nu iti este clar ce nu merge)

3. Ai testul 29 care isi ia segmentation fault, urmareste indicatiile
de debugging de aici [1] (note-tip-ul verde cu rezolvarea erorilor de
tip Segmentation Fault)

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#punctare
[2] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/general#build