Salut Ionut,

Raspund doar la acest email initial si inline, pentru ca in rest a
mers threadul pe ulei

On Wed, 1 May 2019 at 19:17, Ionuț Mihalache via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> După ceva timp în care am tot încercat diferite variante de implementare
> pentru a rezolva prima partea a testelor, cele până la round robin inclusiv
> am niște întrebări punctuale:
>
> 1. În cazul so_fork() începem să scadem cuanta înainte sau după
> pthread_create?

Din punctul meu de vedere: DUPA -> anunta-ma ce teste pica pe aceasta abordare.

> 2. Noi trebuie să modificăm ordinea thread-urilor noastre și în cadrul
> planificatorului din kernel sau trebuie să lucrăm doar cu thread-urile pe
> care le avem noi în coada cu priorități din cadrul planificatorului nostru la
> un moment dat?

Tu lucrezi cu threadurile tale din planificatorul tau care e in
userspace, suntem la SO, ce ti-a venit cu kernelul?

> 3. Thread-ul care face primul so_fork(), cel din test, trebuie să apară în
> coada noastră?

Oricine face so_fork trebuie sa se gaseasca in planificatorul
nostru/structurile noastre de date.

>  Și dacă nu trebuie să avem noi grijă cumva să nu mai fie pe procesor până
> când nu se execută thread-urile din cadrul planificatorului nostru?

Toate threadurile trebuie sa se execute conform specificatiilor din
enunt. Durata din teste si testele sunt date astfel incat toti vor
apuca sa execute. Sincer sa fiu intrebarea asta n-am prea inteles-o si
de=aia nici nu prea ai primit raspunsuri de la asistenti.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

Raspunde prin e-mail lui